IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 10.12.2018 || Esselunga v Milanu odprla trgovski center prihodnosti  |  Lidl trgovino št. 55 odpira ta četrtek v Ilirski Bistrici  |  Tesco začel z velikimi cenovnimi akcijami (beri znižanji)   |  Znani finalisti za nagrade Effie Slovenija  |  Trgovci zaradi protestov izgubili že milijardo evrov  |   Prodaja se Žitkova lastnina mlina   |  V prazničnem decembru se povprečno zredimo za dva kilograma  |  Unilever investira v razvoj pralne kapsule brez plastike  |  Kosovo namerava manjkajoče blago iz Srbije in BiH nadomestiti s proizvodi iz regije  |  Colruyt z novim letom uvaja nočne izmene  |  Iz Agrokorja neuradno sporočajo, da zaenkrat ne razmišljajo o prodaji Konzuma  |  NA KRATKO: Veliki svetovni trgovci...  |  Podjetnik leta Peter Pišek direktor podjetja Pišek & HSF Logistics   |  Edeka: "Lastne blagovne znamke pred A znamkami!“  |  Domače vpliva na izbiro pri spletnem nakupovanju  |  Pohorska kavarna kot prvi gostinski lokal znotraj (največje) Lidlove trgovine  |  Plodine se zanimajo za prevzem Konzuma  |  Predsednik upravnega odbora Coca-Cole postaja James Quincey  |  Zlatna džezva odslej tudi v trgovinah E.Leclerc  |  Euromonitor: "Domači izdelki pridobivajo na račun tujih"  |   ||
   

Nemčija: Dm in Edeka krepita program kozmetike

19.09.2018
Dva nemška trgovca sta pred kratkim razširila ponudbo na področju kozmetike in lepotilnih izdelkov. 
 
 
Veriga drogerij Dm je predstavila znamko 183 Days, ki je namenjena nekoliko mlajšim uporabnicam. Ime pomeni, da se bo ponudba znotraj omenjene blagovne znamke menjala na vsakih 6 mesecev (183 dni). "Inovativni koncept nam omogoča, da se vsakih 183 prilagodimo novim trendom, poleg tega pa so izdelki brez živalskega izvora,” so s trgovca sporočili za Lebensmittel Zeitung.

Nabor ponudbe je razširil tudi največji nemški trgovec Edeka, ki predstavlja blagovno znamko Blüte-Zeit, linijo 21 naravno pridelanih izdelkov za nego las in kože.
 
Celotna blagovna znamka je veganska, izdelana v Hamburgu in nosi pečat Natrue, ki po svetu združuje proizvajalce ekoloških kozmetičnih izdelkov.

Nazaj
 


 
 
 
back to top