IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 19.02.2019 || Preiskava proti Amazonu zaradi spornih trgovinskih praks  |  Dolenjski kulinarični zemljevid Janeza Bogataja  |  Nestlé počasi zapušča kategorijo mesa  |  Člani uprave Metroja dobili direktorske položaje  |  Albert Heijn preizkuša tovornjake brez izpustov CO2  |  Lidl bo letos odprl vsaj pet novih trgovin  |  Mercatorjeva dobrodelna tekma RK Krim Mercator - RK Celje Pivovarna Laško  |  Lani manjši odkup mleka  |  Alibaba želi trgovine Metroja  |  Prvič po letu 2006 več prašičev   |  Na seji Sveta za promocijo o dosežkih dosedanjih kampanj in načrtih za naprej  |  ZANIMIVOST: Carlsberg izumil pametni sodček  |  Reckitt Benckiser lani posloval uspešno  |  Vabilo na brezplačno izobraževanje TZS v Novem mestu  |  Družba Metalka Commerce poravnala kupnino za kompleks Vinaga  |  Coca-Cola HBC začela s procesom nakupa Bambija  |  Uvedba digitalnega davka za spletne trgovce  |  Ninamedia: Pri odločitvi o nakupu mesa pretehtata kakovost in poreklo  |  Danes in v sredo zanimiva predavanja DMS na GZS  |  HOTEL SUMMIT SRBIJA - 21. MAREC 2019  |   ||
   

Nemčija: Dm in Edeka krepita program kozmetike

19.09.2018
Dva nemška trgovca sta pred kratkim razširila ponudbo na področju kozmetike in lepotilnih izdelkov. 
 
 
Veriga drogerij Dm je predstavila znamko 183 Days, ki je namenjena nekoliko mlajšim uporabnicam. Ime pomeni, da se bo ponudba znotraj omenjene blagovne znamke menjala na vsakih 6 mesecev (183 dni). "Inovativni koncept nam omogoča, da se vsakih 183 prilagodimo novim trendom, poleg tega pa so izdelki brez živalskega izvora,” so s trgovca sporočili za Lebensmittel Zeitung.

Nabor ponudbe je razširil tudi največji nemški trgovec Edeka, ki predstavlja blagovno znamko Blüte-Zeit, linijo 21 naravno pridelanih izdelkov za nego las in kože.
 
Celotna blagovna znamka je veganska, izdelana v Hamburgu in nosi pečat Natrue, ki po svetu združuje proizvajalce ekoloških kozmetičnih izdelkov.

Nazaj
 


 
 
 
back to top