IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 18.10.2019 || NA KRATKO: Veliki svetovni trgovci...  |  Plodine v Reki z novim supermarketom  |  Na koprskih Dnevih kmetijstva bodo izpostavljene oljke  |  Vedno več GLS poslovalnic  |  Visoke ameriške carine za evropske izdelke (tudi slovenske)  |  Vitinka odkupuje še ostale delnice Vitaminke  |  Trgovci na strateški konferenci TZS o digitalizaciji, prihodnosti...  |  Estera Lah Poljak v strokovno-organizacijskem odboru Effie Slovenija 2020  |  Kmetica leta 2019 je Marjeta Ročnik iz Prevalj  |  Kava in hrana za hišne ljubljenčke Nestléju okrepila prodajo  |  Spar žaluje - umrl zadnji od ustanovnih članov  |  Praznik pršuta v Tinjanu  |   GIZ Mesne industrije Slovenije za afero "žvepleno mleto meso" krivi trgovce  |  Danes znani nagrajenci na 26. Zlatem bobnu  |  Voli: "Ne bomo podaljševali sobotnega delovnika"  |  Prihaja najslajši ljubljanski festival čokolade  |  Danes in jutri 26. Zlati boben   |  Po 13. strateški konferenci o trgovini na Brdu pri Kranju  |  Spar zagnal akcijo "Nič ne bo ostalo" (VIDEO)  |  "Alibaba zajezi 300 milijonov hekerskih napadov na dan!"  |   ||
   

VB: Diskonterja Aldi in Lidl na Otoku še kar napredujeta

20.09.2019
Diskonterji nadaljujejo s povečevanjem svojega tržnega deleža na tržišču Velike Britanije.Nemška Lidl in Aldi še posebej... 
 
Lidl je v zadnjem času še posebno dobro napredoval s povečanjem prodaje za 7,7% v zaddnjem kvartalu. Dobiček so povećevali z odpiranjem novih trgovin, ki so skupno privabile skoraj 500.000 kupcev več kot trgovine v enakem obdobju lanni. 2018. Priliv kupcev jim je pomagal, da svoj delež tržišču povečajo na 5,9%, kar je največ v Lidlovi zgodovini.

Njihov nemški tekmec Aldi je tudi napredoval in sicer na 6,2% zahvaljujoč dejstvu, da je skoraj polovica gospodinjstev v VB nakupovala v kaki od njihovih trgovin v prvi polovici leta. Aldi in Lidl dobivata enega od vsakih sedmih funtov, ki jih Britanci porabijo za živila.  

Nazaj
 


 
 
 
back to top