IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 21.09.2020 || Sindikat kmetov podpira Pivčevo  |  V Pivki perutninarstvu 32 novih okužb s koronavirusom  |  Trump odobril partnerstvo Oracla in Tiktoka  |  Kolumbija odlično izkoristila obdobje pandemije  |  Začel se je teden sladke Istre  |  Šest prehrambenih proizvodov kmalu na kitajskem trgu  |  Asda uvedla vrečke za ponovno uporabo  |  Amazon Fresh dostavo razširil na širše območje Londona  |  Poslanci ta teden o usodi nedeljskega dela trgovin  |  V novem oglasu za Frutabelo tudi Pogačar in Roglič (VIDEO)  |  Lidl predstavil napitek Hard Seltzer  |  Fortenova Projektgradnjo plus prodala Osijek Koteksu  |  Tuš v čast Primožu in Tadeju s popusti na rogljiče in pogače  |  KG Group vlaga 20 milijonov evrov v tovarno instant rezancev   |  Mednarodna trgovina zaradi pandemije doživela strm padec  |  Delničarji Unileverja suvereno izglasovali selitev sedeža v London  |  Novi reviji InStore že pri prejemnikih v Srbiji in na Hrvaškem   |  V Madridu po novem omejeno gibanje za skoraj milijon ljudi  |  Ribji namaz Argeta rezultat odličnega sodelovanja (Čizmić,Smrekar&Kunsterle)  |  Še naprej upada število novih okužb s koronavirusom  |   ||
   

Francija: Direktor Danoneja: "Srednji sloj potrošnika počasi izginja"

11.08.2020
V času, ko pandemija povečuje polarizacijo sektorja živil, se srednji sloj prebivalstva vse bolj tanjša, je v enem izmed intervjujev povedal Emmanuel Faber, izvršni direktor francoskega mlečno-predelovalnega velikana Danoneja.
 
 
"Razlike med bogatimi in revnimi se bodo po koncu te pandemije koronavirusa samo še povečale, pa ne samo v tem, koliko kdo zasluži. Drugačen bo tudi slog prehranjevanja. Sloja bosta imela drugačen jedilnik. Tista gospodinjstva, ki so bila pred pandemijo nekje v sredini, se bodo pomaknila gor ali dol," je prepričan Faber.
 
Dodal je, da je obdobje pandemije močno pomagalo prodaji izdelkov na rastlinski osnovi, medtem ko je katastrofalno prodajo zabeležila kategorija ustekleničene vode. Faber je za spletno stran FoodNavigator izpostavil še dva trenda: ekonomska in družbena kriza na eni strani ter povečano zanimanje za zdrava živila.
 
Za konec je poudaril, da se utegne Danone znebiti določenih blagovnih znamk in v prihodnjem letu poiskati način za zmanjševanje stroškov. Francoski velikan je, tako kot večina koncernov, v zadnjega pol leta izdatno povečal spletno prodajo ter prodajo neposredno kupcu.

Nazaj
 


 
 
 
back to top