IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 21.02.2018 || Ramljak nepreklicno odstopil   |  Cockta bo svoj 65. rojstni dan praznovala v novi podobi  |  Aldi Nord in Süd se ne bosta združila, a krepita sodelovanje  |  Coca-Cola na "sladkorni" davek odgovarja z novimi pakiranji  |  Razpis za priznanje Logist leta 2017  |  Pridružite se nam na marčevskem največjem dogodku za hotelirje v Srbiji!  |  Podravka zagnala akcijo Čokolino - za velike in male otroke (VIDEO)  |  MDK zaprte tudi po četrtku  |   Reckitt Benckiser za letos najavlja finančno okrevanje   |  Naposled le konec kajenja v lokalih?  |  Italija največja proizvajalka penečega vina  |  Nižja cena perutnine pomeni več antibiotikov  |  EU povečala izvoz v ZDA, Rusijo in Azijo  |  Po 5.Salonu penečih vin v Ljubljani  |  Študija: Predelana hrana povzroča rakava tkiva  |  Sixt Primorski prvi košarkarski naslov pokala Spar  |  Amazon nadaljuje z investiranjem, odpira na desetine distribucijskih centrov  |  Mehika največji izvoznik piva, med Američani najpopularnejša Corona  |  Slovenija ponovno v zmerni ekonomski svobodi  |   Lidl odprl trgovino št.93  |   ||
   

ZDA/svet: Dietna Coca Cola s štirimi novimi okusi in oblikami pločevink

15.01.2018
"Diet Coke”  se bo v roku dobrega tedna na trgu predstavila s štirimi novimi okusi.
 
To so: "Diet Coke in Ginger Lime, Feisty Cherry, Zesty Blood Orange in Twisted Mango.”
 
Pločevinke za nove okuse so ožje in spominjajo na tiste od Red Bulla. Omenjajo še en nov okus in sicer "LaCroix seltzer", ciljna skupina novih okusov pa so mladi potrošniki, kar v Coca Coli ne skrivajo. 

"Millenijci so sedaj bolj kot kdajkoli "žejni” novih avantur in izkušenj in mi jim bomo stali ob strani," je povedal Rafael Acevedo, direktor oddelka Diet Coke v Severni Ameriki. 


Nazaj
 


 
 
 
back to top