IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 21.09.2020 || Sindikat kmetov podpira Pivčevo  |  V Pivki perutninarstvu 32 novih okužb s koronavirusom  |  Trump odobril partnerstvo Oracla in Tiktoka  |  Kolumbija odlično izkoristila obdobje pandemije  |  Začel se je teden sladke Istre  |  Šest prehrambenih proizvodov kmalu na kitajskem trgu  |  Asda uvedla vrečke za ponovno uporabo  |  Amazon Fresh dostavo razširil na širše območje Londona  |  Poslanci ta teden o usodi nedeljskega dela trgovin  |  V novem oglasu za Frutabelo tudi Pogačar in Roglič (VIDEO)  |  Lidl predstavil napitek Hard Seltzer  |  Fortenova Projektgradnjo plus prodala Osijek Koteksu  |  Tuš v čast Primožu in Tadeju s popusti na rogljiče in pogače  |  KG Group vlaga 20 milijonov evrov v tovarno instant rezancev   |  Mednarodna trgovina zaradi pandemije doživela strm padec  |  Delničarji Unileverja suvereno izglasovali selitev sedeža v London  |  Novi reviji InStore že pri prejemnikih v Srbiji in na Hrvaškem   |  V Madridu po novem omejeno gibanje za skoraj milijon ljudi  |  Ribji namaz Argeta rezultat odličnega sodelovanja (Čizmić,Smrekar&Kunsterle)  |  Še naprej upada število novih okužb s koronavirusom  |   ||
   

Velika Britanija: Diageo ob polovico dobička, med Evropejci vse bolj priljubljen rum

05.08.2020
Največji proizvajalec žganih pijač na svetu Diageo je v poslovnem letu, ki se je zaključilo konec junija, vknjižil 2,1 milijarde funtov (2,3 milijarde evrov) dobička iz poslovanja, kar je 47 odstotkov manj kot v letu dni pred tem. Kot so pojasnili v podjetju, je padec posledica pandemije covida-19.
 
 
Skupina je močno nastradala zaradi zaprtja barov in restavracij, ki prinašajo največ prihodkov. Manjša je bila prodaja Guinness piva, krepko se je zmanjšala tudi poraba viskija Johnnie Walker. Celotni promet je padel za 9 odstotkov na 11,8 milijarde funtov, pa čeprav je trg Severne Amerike prikazal rast.
 
Finančna direktorica Kathy Mikells poudarja, da so spodbudni rezultati v Severni Ameriki nastali predvsem na račun tega, da je potrošnik v ZDA (zaradi zaprtja gostiln) več alkohola, predvsem tekile, kupoval za domov. V času pandemije je na površje priplaval še en trend: Evropejci imajo vse raje rum! Njegova prodaja znotraj Diagea je narasla za 3 %, zahvaljujoč odlični prodaji znamke Captain Morgan.
 
 


Nazaj
 


 
 
 
back to top