IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 01.12.2022 || Mlekarna Celeia v nadgradnjo čistilne naprave  |  Zasebni delodajalci novembra odprli neto 127.000 delovnih mest  |  Prvi evrski kovanci od danes že na Hrvaškem  |  Potrošniška poraba oktobra navzgor  |  Nove (nižje) cene bencina in dizla   |  Cantarutti z novim letom zapušča položaj generalnega direktorja GZS  |  Danes CEO Summit InStore v Beogradu!  |  Škoda zaradi naravnih nesreč letos spet presegla sto milijard dolarjev  |  Šinko v Halozah napovedala pregled metodologije ocenjevanja kmetovanja  |  Inflacija novembra vztrajala pri okoli 10 odstotkih   |  Žito v Mariboru dobiva pametno tovarno  |  Žabac v Zagrebu odprl že sedmo trgovino  |  Med Trstom in logističnim vozliščem pri Beljaku prvi evropski mednarodni carinski koridor  |  Rožič:" Z izkupičkom pogajanj nismo zadovoljni, nadaljevali bomo februarja"  |  Prodaja v trgovinah nekoliko upadla  |  Na "Dobrodelni petek" dm zbral 28.771,27 evrov za Ambasadorje nasmeha  |  Ribniškemu skladu dodatnih 10 milijonov evrov  |  17. Vrh slovenskega gospodarstva  |  Verny prenehal prodajati izdelke Ferrera  |  Mercator je del gibanja "Movember"  |   ||
   

Avstralija: Diageo kupil znamko kavnega likerja Mr Black

07.10.2022
Mr Black sta leta 2013 lansirala oblikovalec Tom Baker in nagrajeni destilar Philip Moore z namenom prinesti svetovno kulturo kave v svet žganih pijač in koktajlov.

"Z njihovo nagrajeno pijačo, privlačnim dizajnom in embalažo ter sposobnostjo uspevanja v kulturi verjamemo, da Mr Black šele vstopa v dinamični segment kavnega likerja. Ta prevzem je v skladu z našo strategijo pridobivanja hitro rastočih blagovnih znamk v vznemirljivih kategorijah in z veseljem pozdravljamo znamko Mr. Black v naši ponudbi," je dejala Claudia Schubert, predsednica US Spirits in Canada pri Diageu.

Mr Black je postal vodilni vrhunski kavni liker v Združenih državah Amerike, pravijo v Diageu, ki skrbi za potrebe potrošnikov po vrhunskih kavnih koktajlih, kot so espresso martini in staromodni.

Blagovna znamka, ki je zdaj na voljo v 22-tih državah nagovarja ljubitelje "craft" koktejlov v barih in restavracijah, a  tudi za priložnostim doma, so dodali v podjetju.

Diageo je leta 2015 prek svojega pospeševalnega programa Distill Ventures sicer že kupil manjšinski delež v Mr Blacku.

Soustanovitelj Tom Baker ostaja dejavno vključen v blagovno znamko in bo sodeloval z ekipo Diageo, da bi nadgradil uspeh "gospoda Blacka", so še sporočili iz velikana med ponudniki žganih pijač.

"Kava je več kot pijača, je kultura, ritual, obsedenost, estetika, izkušnja, tradicija in skupnost. Ustvarili smo Mr.Blacka, da bi poosebljali to kulturo in navdihovali ljudi, da svojo ljubezen do kave prenesejo med uživanje pijač tudi ob večerih. V Diageu so razumeli našo vizijo in zdaj smo veseli, da se lahko pridružimo njihovi oz.naši družini," je dejal Baker.


Nazaj
 
 
 
 
back to top