IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Nedelja, 12.07.2020 || Hrvaška dočakala vstop v mehanizem ERM 2  |  InStore št. 86 na poti k naslovnikom  |  Nove (regijske) revije InStore tudi na spletu  |  Tuš v 18 letih pričaral skoraj 9000 otroških nasmehov  |  Krkinim delničarjem za tretjino višja dividenda kot lani, med nadzorniki tudi Lahovnik  |  Fama praznuje 30.rojstni dan v novih prostorih uprave  |  Trgovec Franca odprl supermarket v Bijelom Polju  |  Julij prinaša zagon programa zvestobe Walmart+  |  KZ Vipava bo Fructalu lahko ponudila le od 20 do 30 ton breskev  |  Ob rasti turizma v Kranju glavni izziv dvig potrošnje gostov  |  Večinski lastnik Dukata najavil možnost "iztiskanja" malih delničarjev  |  Ahold Delhaize se vključuje v bitko za prevzem verige Hema  |  Gorenju nagrada Netko za najboljšo spletno trgovino  |  Nov dm odprt v Subotici, še dva nova objekta v Beogradu  |  V Črničah odprtje prenovljene Mlinotestove trgovine  |  Letalski prevoznik Turkish Airlines pomaga (svojim) izvoznikom sadja   |  Med avtohtonimi izdelki s Paga poleg sira tudi konoplja?  |  Letno poročilo GZS za leto 2019  |  Nestlé "Incredible" spremenil v "Sensational" burger  |  Jeseni odprtje nakupovalnega centra Galerija Beograd  |   ||
   

Hrvaška/Slovenija: Deset let od prodaje Droge Kolinska Atlantic Grupi

01.07.2020
Danes mineva deset let, odkar je Droga Kolinska postala sestavni del skupine Atlantic Grupa in v zadnjem intervjuju za Delo je o tem spregovoril Enzo Smrekar, direktor Atlantic Droge Kolinske medtem ko so v zadnjem Tedniku TVS predstavili zgodbo o uspehu podjetja, ki ga vodi Emil Tedeschi, ki je po tovarnah Argete v Izoli in Sarajevu napovedal gradnjo nove.
 
Droga Kolinska je (za 382 milijona evrov) postala sestavni del skupine Atlantic Grupa, ki je eno vodilnih prehranskih podjetij v regiji s priznanimi blagovnimi znamkami.
 
Njihove najbolj znane so:Argeta, Cockta, Barcaffè, Donat Mg., ki so jih dobili z nakupom Droge Kolinska ter ostale: Grand kaffa, Smoki... 
 
V današnjem intervjuju za Delo je direktor Atlantic Droge Kolinske Enzo Smrekar povedal, da so v času koronakrize dali nov zagon e-knjigam Argeta Junior, poučnim zgodbam z interaktivnimi nalogami, ki spodbujajo kognitivni razvoj otrok, uporabljajo pa jih tudi nekateri učitelji pri pouku na daljavo.
 
Kar zadeva rezultate njegovega podjetja pa je povedal...
 
"Atlantic Grupa je v prvem četrtletju 2020 ustvarila 170,8 milijona evrov prihodkov od prodaje oz.zabeležila je 12,2-odstotno rast v primerjavi z enakim obdobjem lani. Dobiček iz poslovanja je višji za 15,4 odstotke, neto dobiček pa za 10,6 odstotka. Pandemija večjega negativnega vpliva na njihovo poslovanje ni imela razen v segmentu turizma in impulzivnih naklupov," je dejal med drugim.
 
Argeta ima po raziskavah AC Nielsen v Sloveniji 48-odstotni delež (v Avstriji so prvi in imajo 38-odstotnega, prvi so tudi v Švici itd.), Barcaffe ima v Sloveniji kar 60,5-odstotni delež, Cockta ima med kola pijačami v Sloveniji 16,2 odstotni delež, Donat MG pa v Sloveniji 42,4 odstotnega... 
 
Tedeschi:"Zelo verjetno bomo zgradili še tretjo tovarno Argete"
 
V Tedniku TVS so predstavili tudi zgodbo o uspehu podjetja iz ust lastnika Emila Tedeschija, ki je v tem pogovoru poudaril, da imajo od 16 kar 4 tovarne v Sloveniji in med drugim napovedal po tovarnah Argete v Izoli in Sarajevu gradnjo nove, a ni povedal kje... "Vsako leto od 20 do 25 milijonov evrov namenimo za kapitalske odhodkem torej za nove naložbe, opremo. Pred nami je nov investicijski ciklus in zelo verjetno bomo zgradili še tretjo tovarno Argete, saj imamo v tovarnah v Izoli in Sarajevu že sedaj štiri izmene..".
 
Leta 2010 ob nakupu Droge Kolinske so čisti prihodki družbe Atlantic Driga Kolinska dosegli 148,9 milijonov evrov, leta 2019 pa 232,6 milijonov evrov.
 
Čisti dobiček se je povečal za 4,5 (z 5,95 milijonov evrov na 27,70 milijona evrov), število zaposlenih v Sloveniji pa z 551 na 675.
 



Nazaj
 


 
 
 
back to top