IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 10.07.2020 || Med avtohtonimi izdelki s Paga poleg sira tudi konoplja?  |  Letno poročilo GZS za leto 2019  |  Nestlé "Incredible" spremenil v "Sensational" burger  |  Jeseni odprtje nakupovalnega centra Galerija Beograd  |  Kmetje podorali na desetine ton solate  |  Tedeschi in Stanković "iz oči v oči" na Weekend Media Festivalu v Rovinju  |  Stokomak odprl trgovino v Ohridu  |  Tönnies znova odprl obrat (vendar le za uradne osebe)  |  Mastercard: "Med karanteno močno narasla lokalna potrošnja"  |  Maske bodo obvezne v vseh zaprtih prostorih  |  Kmalu odprtje največjega Bingovega nakupovalnega središča v BiH  |  Amazon iz ponudbe umaknil vse artikle ekipe Washington Redskins  |  Amazon odpira (nove) brezgotovinske supermarkete (VIDEO)  |  Kmalu nova trgovinica na gradu Podsreda  |  Gomex povsem prenovil objekt v Vršcu   |  Jana 800 je nova (omejena) etiketa  |  Fama praznuje 30.rojstni dan v novih prostorih uprave  |  V Gorenju razvojni center za kuhalne in pomivalne aparate skupine Hisense  |  Nove (regijske) revije InStore tudi na spletu  |  Mlekarna Celeia v poletje s svežino Kraljičinega jogurta  |   ||
   

Francija: Danone želi do 2025 podvojiti prodajo rastlinskih izdelkov

13.05.2020
Francoski velikan na področju proizvodnje mlečnih izdelkov je osnoval poseben oddelek za pospeševanje prodaje rastlinskih izdelkov (Plant Based Acceleration Unit), ki želi do leta 2025 doseči povečanje prodaje te podkategorije s sedanjih 2 na 5 milijard evrov.
 
 
Odpira se novo poglavje v zgodovini enega izmed največjih koncernov v sektorju. Danone računa na to, da bo ena izmed teh treh dodatnih milijard evrov prišla od prometa na zrelih trgih, torej Evrope oziroma ZDA,ostali dve milijardi pa računajo dobiti iz naslova razširitve na nova območja in kategorije.
 
Danone je v procesu širitve na jugu in vzhodu Evrope, zelo močno pa se jim utegnejo rezultati izboljšati tudi po tem, ko bodo nekoliko bolj uveljavljeni v Afriki in v Latinski Ameriki. 
 
Pri zgoraj omenjenih novih kategorijah imajo v francoskem koncernu v mislih področje kave, izdelkov za dojenčke in starejše, čisto vsi mlečni izdelki pa lahko doživijo preoblikovanje v rastlinsko različico s pomočjo predelave rastlinskih napitkov, kot so mandljevo, kokosovo, sojino, riževo ali lešnikovo mleko.
 
V podjetju so prepričani, da bo veganska prehrana po koncu krize postala zelo pomemben del diet po celem svetu. Danone je velik korak v novo smer rastlinskih izdelkov storil pred štirimi leti, ko je odkupil belgijskega proizvajalca Alpro
 
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top