IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 14.04.2021 || Bitcoin prvič presegel vrednost 62.000 dolarjev  |  Spletni FMCG Marketing Summit 2021 hrvaške revije InStore bo 18.maja  |  Odpovedali številne protikoronske ukrepe  |  Na Goričkem zasadili 1200 jablan starih sort  |  Sanofi z obsežno investicijo v azijsko tovarno  |  Italijanska različica "Whole Foods-a" razširja svoje omrežje  |  Minister Podgoršek na terenskem ogledu stanja po pozebi  |  ZANIMIVOST: Hladnemu mleku v čaju prednost pred vročo vodo  |  Kipper nadaljuje z "eksplozijo" otvoritev  |  Amazon predstavlja novo blagovno znamko Aplenty  |  Carnex na sejmu Prodexpo v Moskvi  |  V Pomurskih mlekarnah letos pričakujejo 10-odstotno rast  |  Vero v Skopju začenja s storitvijo Vero Drive  |  "Wine EnoGastro Vip Event" z novim imenom  |  Mercator v iskanju najboljšega peciva   |  Migros uvaja Nutri-Score oznake za svoje PL proizvode  |  Waitrose in John Lewis se predstavljata s hrano iz Levanta  |  Predstavniki gostinstva in turizma pričakujejo pomoč panogi  |  Delavci Amazona v Alabami brez sindikata  |  Skupščina Štajerske gospodarske zbornice   |   ||
   

Danska: Dagrofa predstavila nove oznake za (časovno) varnost živil

08.04.2021
Dagrofa je ena od največjih trgovinskih verig na Danskem, kjer se je predstavila z novimi oznakami na več kot 900 prehrambenih izdelkih. 

Za to potezo so se v trgovcu odločili zaradi tega, ker so ugotovili, da so številni kupci zmedeni zaradi oznak na živilih na katerih piše "best before” (najbolje uporabiti pred) in zaradi teh besed je pogosto še sveža hrana končala v smeteh.
 
Sedaj so te napise spremenili na izdelkih lastne blagovne znamke. 

To pa so: OMHU, Gestus, Grøn Balance in First Price, kjer so namesto omenjenega opozorila zapisali "often good after”(pogosto uporabno tudi potem). 

Dagrofa ob tej potezi spodbuja uporabnike, da izdelke, ki dosežejo omenjeni datum, pred zavračanjem preizkusijo na način, da jih poduhajo ali okusijo  in sami ocenijo ali je izdelek res že slab.

Gre za del nove strategije, ki pomaga pri zmanjševanju metanja uporabne hrane v smeti. Študija danske agencije za zaščito okolja namreč kaže, da hrano, ki je še vedno uporabna v največjem obsegu zavračajo ravno domača gospodinjstva in da ta delež dosega 36% celotnega skupnega odpada (še) uporabne hrane. Cilj trgovinske verige Dagrofa  je, da lastna živila, ki so še uporabna do leta 2030 rešijo in da se jih zavrže za 50% manj kot doslej.

Nazaj
 


 
 
 
back to top