IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 13.08.2022 || Metro je v tretjem četrtletju zabeležil 27-odstotno rast prodaje  |   Spirit bo kot v. d. še naprej vodil Rok Capl  |  Prepoved izvoza sončničnih semen  |  Amazon prevzel ameriško podjetje iRobot  |  Salus v polletju povečal prihodke, dobiček nižji  |  Letošnja letina hmelja za 40 odstotkov nižja od lanske  |  Golob:"Po energetskem draginjskem dodatku po potrebi tudi prehranski!"  |   Cene osnovnih živil bo spremljalo podjetje April 8  |  Dva nova objekta Gomexa, v Zemunu in Laliću   |  Očitki Italije glede balzamičnega kisa so neutemeljeni  |  Za direktorja AVK štiri prijave  |  Cene in stroški v kmetijstvu še naprej rastejo  |  Potrošniško razpoloženje avgusta opazno navzgor  |  Tegut odprl novo samopostrežno trgovino v Heusenstammu  |  Na Hrvaškem vse več srbskih gostov kljub pozivom srbskih politikov, naj ne letujejo tam  |  Zaloge na debelo in njihova prodaja v ZDA junija navzgor za 1,8 odstotka  |  Italija zahteva uvedbo postopka proti Sloveniji zaradi pravilnika o balzamičnem kisu  |  Večina zaposlenih se je vrnila na delovna mesta  |  9. FMCG SUMMIT revije InStore 25. oktobra v hotelu Hyatt Regency Beograd  |  InStore:"Trgovinski zemljevid Srbije 2022" (tudi na spletu)  |   ||
   

Nemčija: DMK je v 2021 dosegel prodajo v višini 5,5 milijarde evrov

29.06.2022
Nemška mlečna družba Deutsche Milchkontor (DMK) je v poslovnem letu 2021 dosegla prodajo v višini 5,5 milijarde evrov, kar je na ravni preteklega leta.

Dobiček so v poslovnem letu povečali na 27 milijonov evrov in sicer s 24,9 milijona evrov v letu 2020, medtem ko je kapitalski količnik ostal stabilen pri 33,8 %.

Iz družbe so še dodali, da njeni stabilni rezultati niso naključje, ampak posledica dolgoročne strategije.

"Kljub vsem izzivom lahko DMK ponosno pokaže na stabilno poslovno leto 2021. Tri prevladujoča družbena vprašanja:različne krize, konflikti in podnebne spremembe v letu 2022 še naprej izzivajo svet inmi imamo še naprej našo pot in kompas," je dejal Ingo Müller, izvršni direktor podjetja.

Povprečna cena DMK zadrugam v letu 2021 za enoto je bila 35,88 centa/kg, kar je 0,14 centa nad uradno nacionalno ceno (BLE), ugotavljajo iz mlečnega giganta.

V DMK menijo, da so s svojo strategijo "Vizija 2030" dobro pozicionirani in da jo lagko izvajajo tudi v tekočem letu.

Podjetje se bo osredotočilo tudi na zavarovanje svojih oskrbovalnih in energetskih verig ob motnjah in naraščajočih cenah.

"Zahvaljujoč doslednemu izvajanju naše Vizije 2030 smo zdaj sposobni ukrepati, namesto da bi bili prisiljeni reagirati naknadno. To je rezultat našega skupnega dela," dodaja Müller.



Nazaj
 
 
 
 
back to top