IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 06.06.2020 || DARKO LUKIĆ: 19.junija 1.FMCG webinar za prodajne in marketinške profesionalce  |  Skazin virtualni dan odprtih vrat  |  PLMA bo kot predsednica vodila Američanka Peggy Davies  |  ZANIMIVOST: V trgovskem centru razkužilo deli robotski pes  |  Morrisons s telefonsko storitvijo presegel 100.000 naročil  |  Glede nedeljskega dela trgovin je potreben dogovor med TZS in sindikati  |  Podravka v Hercegovini gradi tovarno za predelavo paradižnika  |  Konzum odprl novo prodajalno v Mostarju  |  Lidl Danska ima novega direktorja prodaje  |  Walmart nadaljuje z načrtom selitve na nov naslov v Bentonvillu   |  Rio Mare dosegel pomemben mejnik pri zasledovanju odgovornega ribolova  |  Tesco odprl še trinajsto Jack's trgovino  |  Postojnska jama znova odprta  |  Ropanje trgovin sredi New Yorka (VIDEO)  |  Ustavno sodišče zavrglo Agrokorjevo pritožbo o zasegu delnic Mercatorja  |   Pripravljeni na morebiten vnos okužb med turistično sezono  |  Podrobnosti o koriščenju turističnih bonov prihodnji teden  |  ECB območju z evrom letos napoveduje 8,7-odstotno krčenje BDP  |  Avstrija danes odprla meje, tudi s Slovenijo  |  Nov kosovski premier za izboljšanje trgovinskih odnosov s Srbijo  |   ||
   

Srbija/regija: DARKO LUKIĆ: 19.junija 1.FMCG webinar za prodajne in marketinške profesionalce

05.06.2020

Revija InStore bo 19.junija organizirala prvi FMCG Adria webinar za prodajne in marketinške profesionalce iz Slovenije, Hrvaške, Srbije, BiH, Črne gore in Severne Makedonije. 


O predavatelju Darku Lukiću...

 

Darko Lukić predstavlja "management v eni osebi", je prodajni in marketinški svetovalec in predavatelj. Svoje dvajsetletne delovne izkušnje iz gospodarstva prenaša prek programov s področij managementa, upravljanja s ključnimi kupci, prodaje, vodenja, motivacije, tradicionalnega in digitalnega marketinga.

V 17 letih korporativne kariere se je usposabljal na managerskih in vodilnih položajih v multinacionalnih velikanih. To so: ING Group, Nestle, Henkel CEE HQ Avstrija in Henkel Srbija. Kariero svetovalca, mentorja in predavatelja je začel leta 2016 prek sodelovanja z Delta Holdingom, UNICEF-om in revijo InStore ter nadaljeval sodelovanje s številnimi srbskimi in mednarodnimi podjetji in organizacijami.

Seminarje in govore (na vodilnih regionalnih FMCG konferencah) izvaja v srbščini ali angleščini, redno pa predava v Srbiji, Severni Makedoniji in BiH. Svoje storitve svetovanja, mentorstva in izobraževanja je izvajal v takih podjetjih in organizacijah kot so: UNICEF, Delta Holding, Philip Morris, Lesaffre, Pernod Ricard, Imperial Tobacco, Stihl, Western Union, Garmin, Yuhor, Fun&Fit, Danubius, ComTrade, Nectar, MD International, Vital, Omnico distribucija, G3 Spirits, Gorki List, Gomex, Orbico, Fructal, Perutnina Ptuj, Atlantic Trade, Badel 1862, Alca Trgovina, AWT, Alkaloid, Vitaminka, Tikveš, Pelisterka, Makprogres, Prilepska pivarnica, Vitalia, Kola, Ramstore, Reptil, itd...

Na (njegovem) seznamu je tudi svetovalna hiša EBRD (Evropske banke za obnovo in razvoj) za mala in srednja podjetja, bil je redni predavatelj tako v Srbiji kot v Severni Makedoniji in tudi na Mokrogorski šoli za managment.

V prostem času se ukvarja z maratonom in triatlonom, pretekel je 27 maratonov (42,2 km) in 13 "pol Ironman"triatlonov (113 km) ter dva Ironman triatlona (226 km).

 

Spoznajte se s ključnimi strategijami in taktikami na predavanju kakršnega še niste doživeli!

 

URNIK:

09.00-10.30
Najpomembnejši trendi v razvoju trgovinskih formatov in kanalov, ki bodo zaznamovali tretje in četrto desetletje 21.stoletja.  

10.30 -10.45
Premor za kavo
 
10.45 - 12.15
COVID-19 priložnost ali nevarnost - kako naj bosta prodajni in marketinški management pripravljena na "drugi val"?;
 
12.15 - 13.15 
Premor

13.15 - 13.45
V kolikšnem obsegu trgovinske blagovne znamke ogrožajo prodajo  "brandov” in kako naj marketinški in prodajni FMCG profesionalci  odgovorijo na povečan pritisk?

14.45 - 15.00
Premor

15.00 - 16.00
Prodajna in marketinška ekipa s pravimi sposobnostmi

 

 

CENE:

1 oseba - 180 EUR

2 osebi iz podjetja - 170 EUR

3 osebe iz podjetja - 160 EUR

4 osebe iz podjetja - 150 EUR (na posameznika)

 

PRIJAVE: Matej Oblak

direktor InStore in InB2B Media d.o.o

Tel:+386 5 908 32 40

Mob: 041 707 957


Nazaj
 


 
 
 
back to top