IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 09.12.2019 || V Šentjerneju državno tekmovanje v peki potic  |  Pojedel 120.000 dolarjev vredno banano (VIDEO)  |  Pošta Slovenije objavila ponudbo za prevzem Intereurope   |  Podjetje DTM Natura zagnalo projekt božičnih ginovih kroglic  |  Skupina Pivka-Delamaris povečala prodajo in dobiček  |  V 2020 dokončna prepoved pesticida klorpirifos   |  Mastercardova raziskava ženskega podjetništva  |  Mercatorjeva akcija popusta -20%   |  Hofer pred trgovinami (spet) dovolil prodajo Kraljev ulice  |  Lidl bo naslednji trgovini odprl v Ormožu in Trebnjem  |  Tommy odprl trgovino v Šibeniku  |  Na newyorški 5. aveniji naprodaj parfumi Eve Petrič  |  Se Tesco umika iz Malezije in Tajske?  |  Magnit odslovil pet vodilnih managerjev  |  ZANIMIVOST: Politik Salvini iz protesta ne uživa Nutelle  |  Istrabenz na predlog DUTB v prisilno poravnavo  |  Mercator odprl prenovljeno Minute prodajalno na Kongresnem trgu  |  MojeDelo.com:"Lek je najuglednejši delodajalec"  |  Mesnine PIK s 25 odstotki manj soli  |  Prizadevanja za interese slovenskih dobaviteljev in zaposlenih v Mercatorju  |   ||
   

Svet: Coty za pol milijarde evrov odkupuje kozmetično linijo Kylie Jenner

19.11.2019
Svetovno znano podjetje na področju ličil in osebne nege Coty je sporočilo, da se resno zanima za odkup večinskega deleža v družbi Kylie Cosmetics, ki jo je ustanovila ameriška estradnica Kylie Jenner.
 
 
 
 
Ta ima na družabnem omrežju instagram kar 151 milijonov sledilcev, tudi njena blagovna znamka Kylie Cosmetics pa se lahko pohvali z zavidljivimi 22 milijoni sledilcev. Za odkup naj bi podjetje s sedežem v New Yorku odštelo približno 600 milijonov dolarjev (542 milijonov evrov).
 
Kylie (22 let) je sicer najmlajša članica zloglasnega klana Kardashian-Jenner, ki je zaslovel predvsem s TV serijo "keeping up with the Kardashians". Svoj prvi izdelek, rdečilo za ustnice, je pod linijo Kylie Cosmetics predstavila pred štirimi leti in poteza se je izkazala kot zadetek v polno, saj so kupci šminko pokupili v roku nekaj minut.
 
S Cotya navajajo, da jim je blagovna znamka privlačna zato, ker je v zadnjih 12 mesecih ustvarila 160 milijonov evrov čistih prihodkov. Revija Forbes je Kylie ocenil kot najmlajšo milijarderko, ki je to postala brez pomoči dedovanja bogatih staršev.
 
Coty si bo po odkupu lastil 51 odstotkov poslovanja, kar podjetje Kylie Cosmetics vrednoti na dobro milijardo evrov.
 

Nazaj
 



 
 
 
back to top