IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 24.01.2020 || Ali Tesco odhaja (tudi) iz Azije?  |  V Gorenju manj delavcev v proizvodnji  |  Rastoder kupil letalska dovoljenja Adrie Airways  |  Izvršni direktor Coupe zapušča Sainsbury's  |  Aldi in Lidl na Nizozemskem izgubila (!) tržni delež  |  Badel 1862 prevzema žgane pijače od Dalmacijavina  |  Uspešen zaključek Acronove dobrodelne akcije: "Darilo za prijatelja"  |   V znamenju podgane in pljučnice neznane  |  Banjaluška pivovarna odpira podjetje v Srbiji  |  V Velenju po zaprtju trgovin dobrodelno zbirajo živila  |  Kartelno dogovarjanje za odpadno embalažo?  |  "Park Wine Stars" v Novi Gorici 31.januarja  |  Intermarche je umaknil 140 aditivov, predstavili so "Franco-score"  |   Ocado sodeluje z japonskim Aeonom  |  Kmetijstvo in gastronomija z roko v roki pri promociji  |  Đuro zvezda nove kampanje za Barcaffè Black'n'Easy (VIDEO)  |  Carrefour na nakupovalnem pohodu - prevzel še Potager city  |  Conad prodajo PL kategorije lani povečal za 8 odstotkov  |  V kratkem možnost plačila s QR kodo  |  Slovesna otvoritev tovarne Sarajevskega kiseljaka v Kreševu  |   ||
   

Svet: Coty za pol milijarde evrov odkupuje kozmetično linijo Kylie Jenner

19.11.2019
Svetovno znano podjetje na področju ličil in osebne nege Coty je sporočilo, da se resno zanima za odkup večinskega deleža v družbi Kylie Cosmetics, ki jo je ustanovila ameriška estradnica Kylie Jenner.
 
 
 
 
Ta ima na družabnem omrežju instagram kar 151 milijonov sledilcev, tudi njena blagovna znamka Kylie Cosmetics pa se lahko pohvali z zavidljivimi 22 milijoni sledilcev. Za odkup naj bi podjetje s sedežem v New Yorku odštelo približno 600 milijonov dolarjev (542 milijonov evrov).
 
Kylie (22 let) je sicer najmlajša članica zloglasnega klana Kardashian-Jenner, ki je zaslovel predvsem s TV serijo "keeping up with the Kardashians". Svoj prvi izdelek, rdečilo za ustnice, je pod linijo Kylie Cosmetics predstavila pred štirimi leti in poteza se je izkazala kot zadetek v polno, saj so kupci šminko pokupili v roku nekaj minut.
 
S Cotya navajajo, da jim je blagovna znamka privlačna zato, ker je v zadnjih 12 mesecih ustvarila 160 milijonov evrov čistih prihodkov. Revija Forbes je Kylie ocenil kot najmlajšo milijarderko, ki je to postala brez pomoči dedovanja bogatih staršev.
 
Coty si bo po odkupu lastil 51 odstotkov poslovanja, kar podjetje Kylie Cosmetics vrednoti na dobro milijardo evrov.
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top