IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Nedelja, 09.08.2020 || ZANIMIVOST: Predrag Drobnjak prideluje (posebno) žganje - "konjak iz hrušk"  |  OZS predlaga znižanje stopnje DDV  |  Pivovarji ob mednarodnem dnevu piva predlagajo znižano stopnjo davka  |  Al Dahra načrtuje gradnjo tovarne za predelavo hrane za živino   |  Začenjajo odkup breskev, cena enaka lanski  |  Trgovci zagotavljajo, da so razkužila ob vhodih v trgovine ustrezna  |   ZDA napovedale umik kitajskih aplikacij iz ameriških trgovin  |  29.SOF 10 in 11. septembra v skladišču soli Monfort  |  Dm pred kratkim odprl trgovino v Hrastniku  |  Danes obeležujemo svetovni dan piva  |  ZANIMIVOST: Na naslednjih volitvah bo kandidirala Veganska stranka  |  V Konzumu več kot polovica ponudbe od domačih proizvajalcev  |  Prepoved Tiktoka in Wechata  |  Barcaffè Affogato med "hiti" letošnjega poletja  |  Tudi makedonski InStore natisnil "trgovinski zemljevid"   |  Chanel je lansiral svoj rose  |  Za ukrepa destilacije in skladiščenja vina doslej 81 vlog  |  Odprli novo Ideo Organic na beograjskem Senjaku  |  Wolt zavil tudi v Nemčijo  |  Nov Gomexov objekt v Rumi  |   ||
   

Svet: Coty za pol milijarde evrov odkupuje kozmetično linijo Kylie Jenner

19.11.2019
Svetovno znano podjetje na področju ličil in osebne nege Coty je sporočilo, da se resno zanima za odkup večinskega deleža v družbi Kylie Cosmetics, ki jo je ustanovila ameriška estradnica Kylie Jenner.
 
 
 
 
Ta ima na družabnem omrežju instagram kar 151 milijonov sledilcev, tudi njena blagovna znamka Kylie Cosmetics pa se lahko pohvali z zavidljivimi 22 milijoni sledilcev. Za odkup naj bi podjetje s sedežem v New Yorku odštelo približno 600 milijonov dolarjev (542 milijonov evrov).
 
Kylie (22 let) je sicer najmlajša članica zloglasnega klana Kardashian-Jenner, ki je zaslovel predvsem s TV serijo "keeping up with the Kardashians". Svoj prvi izdelek, rdečilo za ustnice, je pod linijo Kylie Cosmetics predstavila pred štirimi leti in poteza se je izkazala kot zadetek v polno, saj so kupci šminko pokupili v roku nekaj minut.
 
S Cotya navajajo, da jim je blagovna znamka privlačna zato, ker je v zadnjih 12 mesecih ustvarila 160 milijonov evrov čistih prihodkov. Revija Forbes je Kylie ocenil kot najmlajšo milijarderko, ki je to postala brez pomoči dedovanja bogatih staršev.
 
Coty si bo po odkupu lastil 51 odstotkov poslovanja, kar podjetje Kylie Cosmetics vrednoti na dobro milijardo evrov.
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top