IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 21.02.2018 || Ramljak nepreklicno odstopil   |  Cockta bo svoj 65. rojstni dan praznovala v novi podobi  |  Aldi Nord in Süd se ne bosta združila, a krepita sodelovanje  |  Coca-Cola na "sladkorni" davek odgovarja z novimi pakiranji  |  Razpis za priznanje Logist leta 2017  |  Pridružite se nam na marčevskem največjem dogodku za hotelirje v Srbiji!  |  Podravka zagnala akcijo Čokolino - za velike in male otroke (VIDEO)  |  MDK zaprte tudi po četrtku  |   Reckitt Benckiser za letos najavlja finančno okrevanje   |  Naposled le konec kajenja v lokalih?  |  Italija največja proizvajalka penečega vina  |  Nižja cena perutnine pomeni več antibiotikov  |  EU povečala izvoz v ZDA, Rusijo in Azijo  |  Po 5.Salonu penečih vin v Ljubljani  |  Študija: Predelana hrana povzroča rakava tkiva  |  Sixt Primorski prvi košarkarski naslov pokala Spar  |  Amazon nadaljuje z investiranjem, odpira na desetine distribucijskih centrov  |  Mehika največji izvoznik piva, med Američani najpopularnejša Corona  |  Slovenija ponovno v zmerni ekonomski svobodi  |   Lidl odprl trgovino št.93  |   ||
   

ZDA: Coty optimističen po pozitivnih rezultatih v prvem fiskalnem polletju

12.02.2018

Ameriško podjetje Coty Inc, ki ima v svojem okrilju luksuzne, profesionalne in potrošniške blagovne znamke v kategoriji kozmetike, optimistično gleda na celotno fiskalno leto po poročilu o močni rasti v prvem fiskalnem polletju.

 


Neto prihodki podjetja, kombiniranih s Coty- Procter&Gamble operacijami, je višji za 44%, prilagojen operativni dobiček pa se je povečal za 14%, na 542,6 milijonov dolarjev, neto dobiček za 4%, na 313,5 milijonov dolarjev.

Segment luksuznih proizvodov je dosegel prihodke v višini 1,72 milijarde dolarjev (+7%), segment lepotnih proizvodov široke potrošnje pa je zabeležil rast za 9% medtem ko  je prodaja profesionalnih linij "skočila" za 9%, na 970 milijonov dolarjev.

Skupina dobre rezultate v velikem obsegu pripisuje razvoju e-commerce kanalov.
 
Podjetje Coty Inc.,  so ga leta 1905 ustanovili v Parizu, izdeluje večinoma dišave za blagovne znamke Calvin Klein in Marc Jacobs je julija 2015 za 12,5 milijard odkupilo P&G-jev oddelek dišav in kozmetike. Vrednost te kategorije, katere glavna znamka je Max Factor, ocenjujejo na okoli 3 milijarde dolarjev (2.64 milijarde evrov).

Coty je prevzel upravljanje  z licencami za dišave svetovnih modnih blagovnih znamk: Gucci, Hugo Boss in Dolce & Gabbana in kozmetičnih blagovnih znamk Cover Girl in Max Factor.

Coty je takrat odkupil 43 blagovnih znamk,s prevzemom blagovnih znamk P&G-a za nego las Wella in Clairol, pa je Coty vstopil v popolnoma nov segment poslovanja.

Nazaj
 


 
 
 
back to top