IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 17.01.2019 || David Morris v Agrokorju kot svetovalec  |  Medex znanstveno dokazal blagodejni učinek matičnega mlečka  |  Ahold Delhaize "zaposlil" 500 robotov (VIDEO)  |  Embalaža oljčnega olja Chiavalon med najboljšimi na svetu  |  Kmetje z gensko nespremenjeno sojo zaslužili 1,5 milijona evrov  |  Delo o ideji o odkupu Mercatorja   |  ZANIMIVOST: Trump nogometaše Clemsona pogostil s hitro prehrano  |  Močno zastopstvo pivovarjev na "Zelenem tednu" v Berlinu  |  Pri Sparu usmerjeni k varstvu okolja  |  Prepoved dodanega sladkorja v sokovih  |  Amazon uničuje na milijone ton neprodanega blaga  |  Lindt prodajo povečal za dobrih 5 odstotkov  |  Direktorica družbe METSPA odslej Anita Belak Bradač  |  Proizvajalci prek Spara izvozili za 68 mio. evrov blaga  |  Na Gorenjskem zagnali projekt Od pridelka do izdelka  |  Kmetje še ta mesec do prvih neposrednih plačil za 2018  |  Projekt Tuševa zvezdica 2019 išče najboljše ekipe mladih kulinaričnih zvezd  |   BASF soustanovil svetovno Zavezništvo za odpravo plastičnih odpadkov  |  Regulirana bencin in dizel spet nekoliko dražja  |  Nestlé zapira tovarno v Temišvarju  |   ||
   

ZDA: Coty optimističen po pozitivnih rezultatih v prvem fiskalnem polletju

12.02.2018

Ameriško podjetje Coty Inc, ki ima v svojem okrilju luksuzne, profesionalne in potrošniške blagovne znamke v kategoriji kozmetike, optimistično gleda na celotno fiskalno leto po poročilu o močni rasti v prvem fiskalnem polletju.

 


Neto prihodki podjetja, kombiniranih s Coty- Procter&Gamble operacijami, je višji za 44%, prilagojen operativni dobiček pa se je povečal za 14%, na 542,6 milijonov dolarjev, neto dobiček za 4%, na 313,5 milijonov dolarjev.

Segment luksuznih proizvodov je dosegel prihodke v višini 1,72 milijarde dolarjev (+7%), segment lepotnih proizvodov široke potrošnje pa je zabeležil rast za 9% medtem ko  je prodaja profesionalnih linij "skočila" za 9%, na 970 milijonov dolarjev.

Skupina dobre rezultate v velikem obsegu pripisuje razvoju e-commerce kanalov.
 
Podjetje Coty Inc.,  so ga leta 1905 ustanovili v Parizu, izdeluje večinoma dišave za blagovne znamke Calvin Klein in Marc Jacobs je julija 2015 za 12,5 milijard odkupilo P&G-jev oddelek dišav in kozmetike. Vrednost te kategorije, katere glavna znamka je Max Factor, ocenjujejo na okoli 3 milijarde dolarjev (2.64 milijarde evrov).

Coty je prevzel upravljanje  z licencami za dišave svetovnih modnih blagovnih znamk: Gucci, Hugo Boss in Dolce & Gabbana in kozmetičnih blagovnih znamk Cover Girl in Max Factor.

Coty je takrat odkupil 43 blagovnih znamk,s prevzemom blagovnih znamk P&G-a za nego las Wella in Clairol, pa je Coty vstopil v popolnoma nov segment poslovanja.

Nazaj
 


 
 
 
back to top