IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 18.02.2020 || Januarja se je pri komunalah nakopičilo še 5700 ton odpadne embalaže  |  Otvoritev Lidla št.60 tudi s predajo donacije Spominčici   |  V Merkurju višje osnovne plače ob podpisani Podjetniški kolektivni pogodbi   |  Direktor Ahold Delhaize Frans Mulller: "V Belgiji je trgovin preveč"  |  Letna proizvodnja Sarajevskega kiseljaka lani presegla 120 milijonov litrov  |  Luksemburg se pridružuje državam z oznako Nutri-Score  |  Vrata odprl prenovljen Tuš supermarket Planet Kranj  |  Uporabo plastičnih vrečk prepoveduje tudi Črna gora  |  Salon penečih vin odprl novo ljubljansko vinsko sezono   |  Sladka Mannerjeva podpora projektu Skoči z nami  |  Koprski košarkarji tretjič zapored osvojili pokal Spar  |  Preurejena trgovina Ribola v Kaštel Starom  |  Ocado prihodke lani dvignil za 10,3 odstotka  |  Teta Violeta z novo embalažo (podobno kot za smeti)  |  Organski izdelki vse bolj popularni  |  Tesco konkurenci preprečeval gradnjo trgovin v svoji bližini  |  EKSKLUZIVNO: InStore na EuroShopu 2020 V Düsseldorfu  |  Finance:Rastoder bo partnerju iz ZAE prodal 51-odstotni delež projekta Stožice  |  Kadri med ključnimi izzivi za razvoj pekarstva  |  Potrošniški centri opozarjajo na pasti na družbenih omrežjih  |   ||
   

ZDA: Costco avgusta prihaja še na Kitajsko

21.06.2019
Veriga trgovin na debelo, ki poslujejo v obliki velikih skladiščnih objektov, ameriški Costco, bo avgusta svojo prvo prodajalno odprla na Kitajskem.
 
 
Trgovec, ki je po prihodkih od prodaje celo na drugem mestu za Walmartom, ima svoje poslovanje razširjeno na več koncev sveta. Potem, ko so omrežje razširili na Kanado, Mehiko, Veliko Britanijo, Japonsko, Južno Korejo, Tajvan, Avstralijo, Španijo, Francijo in še Islandijo, bo Kitajska že 12. država.
 
Spletna stran Inside Retail Asia poroča o tem, da naj bi prvo prodajalno Costco predstavil v šanghajskem okrožju Minhang ter članom takoj ponudil članstvo v višini 299 juanov (slabih 40 evrov), ki omogoča velike popuste.
 
Sistem stalnega članstva v "klubu" Costco je v svetu očitno zelo uspešen, saj ga letno obnovi 88 odstotkov strank. Največji konkurent trgovcu na Kitajskem utegne biti kar znanec z matičnega trga, Sam's Club (Walmart).



Nazaj
 


 
 
 
back to top