IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 15.11.2019 || Borza lokalnih živil danes v Ljubljani  |  Tosama od nedelje do torka na sejmu PLMA V Chicagu  |  Po zaključku 66.Gostinsko turističnega zbora Slovenije  |  Odstopil predsednik uprave Unileverja  |  X5 Retail odprl ogromen distribucijski center v Tatarstanu  |  Danes in jutri 22. Slovenski festival vin v Cankarjevem domu  |  Jutri odprtje trgovinskega centra Bingo Živinice  |  10 let Argeta Exclusive okusov  |  MOL zaključil nakup družbe Aurora Group  |  Lani smo pojedli več sadja  |  Alibaba z uvrstitvijo na hongkonško borzo zbrala 12 milijard EUR  |  Mlinotest bo lahko odkupoval lastne delnice  |  Priznanje za vrsto Artisan Kratošija vinske kleti Brzanov  |  Šaranovič še zmeraj odlaša s ponudbo za prevzem Kraša  |  Hoferjevih 37.740 litrov vode za dober namen  |  Danes Pošta Slovenije zaključuje nakup večinskega deleža Intereurope  |  Gebrüder Weiss z novim direktorjem v Srbiji in gradnjo terminala na Hrvaškem  |  BTC City Ljubljana je prejemnik priznanja Kristalni Triglav 2019  |  Henkel bo odkupil blagovno znamko za nego las DevaCurl  |  V petek Dan slovenske hrane in tradicionalnega slovenskega zajtrka  |   ||
   

ZDA: Costco avgusta prihaja še na Kitajsko

21.06.2019
Veriga trgovin na debelo, ki poslujejo v obliki velikih skladiščnih objektov, ameriški Costco, bo avgusta svojo prvo prodajalno odprla na Kitajskem.
 
 
Trgovec, ki je po prihodkih od prodaje celo na drugem mestu za Walmartom, ima svoje poslovanje razširjeno na več koncev sveta. Potem, ko so omrežje razširili na Kanado, Mehiko, Veliko Britanijo, Japonsko, Južno Korejo, Tajvan, Avstralijo, Španijo, Francijo in še Islandijo, bo Kitajska že 12. država.
 
Spletna stran Inside Retail Asia poroča o tem, da naj bi prvo prodajalno Costco predstavil v šanghajskem okrožju Minhang ter članom takoj ponudil članstvo v višini 299 juanov (slabih 40 evrov), ki omogoča velike popuste.
 
Sistem stalnega članstva v "klubu" Costco je v svetu očitno zelo uspešen, saj ga letno obnovi 88 odstotkov strank. Največji konkurent trgovcu na Kitajskem utegne biti kar znanec z matičnega trga, Sam's Club (Walmart).



Nazaj
 


 
 
 
back to top