IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 23.07.2019 || InStore št. 76 tudi na spletu  |  Ajdovski Pelicon niza pozitivne rezultate  |  Vrednost odkupljenih kmetijskih pridelkov za skoraj 3 % višja kot lani  |  Čebelarji letos z več kot 60-odstotnim izpadom letine  |  Carlton & United Breweries za 10 milijard EUR v roke skupini Asahi Holdings  |  V Spar kupci prihajajo s svojimi embalažami  |  PepsiCo za prevzem Pioneer Foods-a ponudil poldrugo milijardo evrov  |  Odprt nov obrat izvirske vode Diva  |  V Tar-Vabrigi odprli supermarket Plodine, ki ga cenijo na 5 milijonov evrov  |  Imamo 12 ark kmetij in sedem ark središč  |  Ob občinskem prazniku danes v Šavniku odprli nov Voli  |  Coca-Cola bo izdelke Costa še letos ponudil na desetih trgih  |  Semenska banka za vse  |  Nova trgovina Aroma od danes v Hercegnovem  |  Petrolov sedež kmalu v futuristični obliki  |  Znanstveniki odkrili način omejitve bolezni krompirja  |  Sta trgovinska centra E. Leclerc naprodaj?  |  Barclays: "Obstaja možnost združitve Carrefour-Casino"  |  Pivčeva opisala razmere na Blokah kot izredne  |  Lidl širi imperij - 31. država je Estonija  |   ||
   

ZDA: Costco avgusta prihaja še na Kitajsko

21.06.2019
Veriga trgovin na debelo, ki poslujejo v obliki velikih skladiščnih objektov, ameriški Costco, bo avgusta svojo prvo prodajalno odprla na Kitajskem.
 
 
Trgovec, ki je po prihodkih od prodaje celo na drugem mestu za Walmartom, ima svoje poslovanje razširjeno na več koncev sveta. Potem, ko so omrežje razširili na Kanado, Mehiko, Veliko Britanijo, Japonsko, Južno Korejo, Tajvan, Avstralijo, Španijo, Francijo in še Islandijo, bo Kitajska že 12. država.
 
Spletna stran Inside Retail Asia poroča o tem, da naj bi prvo prodajalno Costco predstavil v šanghajskem okrožju Minhang ter članom takoj ponudil članstvo v višini 299 juanov (slabih 40 evrov), ki omogoča velike popuste.
 
Sistem stalnega članstva v "klubu" Costco je v svetu očitno zelo uspešen, saj ga letno obnovi 88 odstotkov strank. Največji konkurent trgovcu na Kitajskem utegne biti kar znanec z matičnega trga, Sam's Club (Walmart).



Nazaj
 


 
 
 
back to top