IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 24.10.2018 || Jutri 4. FMCG Summit revije InStore v Zagrebu   |  Lidl jutri odpira trgovino št.53 v Hočah   |  Do četrtka poteka v Ljubljani svetovni seminar o črtnih kodah na izdelkih   |  Opolnoči podražitev dizla in pocenitev bencina   |  Paloma z naložbo novega stroja in vložkom za cca.50 milijonov evrov  |  Ankaran kot prvi brez plastičnih vrečk  |  Barcaffe na 9. TriestEspresso Expu v Trstu   |  EK objavila osnutek uredbe za omejititev trans maščob v živilih  |  Monsantu krepko znižali odškodnino za bolnika z rakom  |  Razpoloženje potrošnikov oktobra boljše  |  Mark Croonen zapušča Ahold Delhaize   |  Nemec, ki je v trgovinah zastrupljal otroško hrano, obsojen na 12 let in pol zapora  |  Novi logistični center verige X5 v Petrozavodsku  |  In Your Pocket razglasil najboljše lokale s hrano v Ljubljani  |  Dogovor o zmanjšanem pakiranju sladkorja, soli, masti  |  Simončič je novi predsednik Sveta RS za kmetijstvo in podeželje  |  Praznik kave "TriestEspresso Expo" od 25. do 27.oktobra  |  Kompetentni kadri za večjo konkurenčnost živilstva  |  Spremembe v vodstvu Coca Cole  |  Študentje s top inovacijo pod imenom "MOUSSE-HAVE" danes na sejmu Sial v Parizu  |   ||
   

Italija: Coop razširil ponudbo lastnih blagovnih znamk

19.09.2018
Trgovec Coop poroča, da delež prodaje lastnih blagovnih znamk v njihovih prodajnih objektih napreduje.
 
V portfelju ima kar 4500 trgovinskih znamk, ki jim je menda lani prodaja narasla na 2,7 milijarde evrov. Takšen uspeh terja povečanje nabora ponudbe, zato je Coop v minulem mesecu predstavil 80 novih izdelkov za osebno nego pod blagovno znamko "Io”.
 
Izdelki so primerni tako za dekleta kot tudi moške, ponudbo pa sestavljajo mila, šamponi, geli za tuširanje in peneče kopeli. Obstaja še dodatna blagovna znamka z imenom Io Advance, ki je usmerjena v bolj specifične potrebe strank in vključuje šampone za lase.
 
Vsi izdelki so brez alergenov, sestavine pa, ki bi lahko morda povzročile srbečico ali ostale neprijetnosti, so jasno označene. Coop namerava do leta 2022 vse svoje izdelke lastne blagovne znamke pakirati v embalaže, ki jih je možno zlahka reciklirati, kompostirati ali pa ponovno uporabiti. Izdelki pod (okolju prijazno) znamko "Vivi Verde” bodo ta cilj dosegli že prihodnje leto.

Nazaj
 


 
 
 
back to top