IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 19.09.2019 || V slabem mesecu trije novi supermarketi Franca v Podgorici   |  V Ljubljani poteka Barcaffè Barista Cup finale  |  Coca-Cola HBC (spet) najbolj trajnostno usmerjena družba za prodajo pijač   |  Danes dražba za zadnje Mipovo premoženje  |  Vinska kraljica Slovenije št. 24 bo...  |  Konec meseca v Sarajevu drugi sejem Halal (VIDEO)  |  Lidl prisoten v Zemunu  |  Študentke razvile novo (sadno) vrsto testenin  |  Hofer vsem prvošolčkom podarja knjigo Bralne značke   |  Za Kraš se zanima tudi podjetnik Šaranović  |  Unilever izdelkom "umetno" podaljšuje rok uporabe  |  V Izolo se vrača festival čilija in čokolade  |  Podjetje Plastika Skaza iz Velenja ima novo vodstvo  |  Bisnode4Excellence 2019 na Brdu pri Kranju  |  Edeka v širši projekt eko ponudbe in izdelkov brez mikro plastike   |  Vlada razmišlja o trošarinah na e-cigarete  |  Carrefour nagrajuje, če pripelješ prijatelja  |  Zaščitili geografski imeni Oblačinska višnja in Ariljska malina  |  Prva prosta nedelja 20. oktobra  |  Zgornja meja pri brezstičnem plačilu kmalu 25 evrov   |   ||
   

Italija: Coop iz sadja in zelenjave odstranjuje pesticide

22.05.2019
Trgovec Coop Italija je zagnal projekt, ki želi iz njihovega sadja in zelenjave v bodoče izločiti vse pesticide. Zadružna trgovinska veriga želi iz svežih pridelkov lastne blagovne znamke postopoma umakniti štiri tipe herbicidov, vključno glifosfat.
 
 
 
Oddelki sadja in zelenjave v 1100 trgovinah Coop po Italiji, bodo do konca tega meseca ponujali določene pridelke, pri katerih kmetovalci niso uporabljali nikakršnih škropil, sporoča trgovec.
 
Prvo sadje izmed 35 vrst, ki jih Coop ponuja pod lastno blagovno znamko in ga bodo oglaševali kot izdelek brez kakršnih koli pesticidov, bodo češnje. Te trgovec pridobiva od 116 različnih dobaviteljev iz več kot 7000 nasadov. Letos bo še 15 ostalih kulturnih rastlin na policah prvič povsem brez škropiv (melone, grozdje, klementine).
 
V naslednjih treh letih naj bi Coop na oddelku sadja in zelenjave tako ponudil 10.000 ton sadja zelenjave v vrednosti 325 milijonov evrov, pri čemer bi ves ta pridelek vseboval hrano, v kateri ne bo sledov pesticidov. Trgovec je kampanjo predstavil na sejmu MacFruit v Riminiju.
 


Nazaj
 


 
 
 
back to top