IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 24.06.2019 || Jagros v petek odpira nov center v Šentjurju  |  Odprta dva nova Gomexa v Čačku in Banatskem Novem Selu  |  ZANIMIVOST: Kelogg's žitarice spremenil v pivo  |  Jumbo razkril prve lokacije trgovin v Belgiji  |  Pernod Ricard prevzel blagovno znamko gina Malfy  |  Carrefour prodaja milijardni (80 %) del poslovanja na Kitajskem  |  Predstavitev idrijskih žlikrofov na Češkem  |  Podgoršek: "Živilstvo je pomembna panoga, ki jo moramo krepiti"  |  Dogoš pri Mariboru z novo prodajalno zelenjave   |  Visoka kakovost mleka LM omogoča uspešne domače in izvozne projekte  |  Študija:"Ni značilnega geografskega vzorca o razlikah v sestavi živil"  |  Ali bo Johnson&Johnson moral plačati (nove) odškodnine?  |  Po ugotovitvah uprave za varno hrano pristna kava  |  Tržnica Idea Italia na Pogačarjevem trgu v Ljubljani konec tedna  |  Costco avgusta prihaja še na Kitajsko  |  Na trg vstopil AC Food iz Velike Kladuše  |  Kuhar: "Povprečen Slovenec je še vedno naiven kupec"  |  GSK prodaja znamke v skupni vrednosti 1,1 milijarde evrov  |  Tesco se pripravlja na odprtja trgovin Finest  |  IGD: "Do leta 2023 največji trg trgovine na drobno!"  |   ||
   

Italija: Coop iz sadja in zelenjave odstranjuje pesticide

22.05.2019
Trgovec Coop Italija je zagnal projekt, ki želi iz njihovega sadja in zelenjave v bodoče izločiti vse pesticide. Zadružna trgovinska veriga želi iz svežih pridelkov lastne blagovne znamke postopoma umakniti štiri tipe herbicidov, vključno glifosfat.
 
 
 
Oddelki sadja in zelenjave v 1100 trgovinah Coop po Italiji, bodo do konca tega meseca ponujali določene pridelke, pri katerih kmetovalci niso uporabljali nikakršnih škropil, sporoča trgovec.
 
Prvo sadje izmed 35 vrst, ki jih Coop ponuja pod lastno blagovno znamko in ga bodo oglaševali kot izdelek brez kakršnih koli pesticidov, bodo češnje. Te trgovec pridobiva od 116 različnih dobaviteljev iz več kot 7000 nasadov. Letos bo še 15 ostalih kulturnih rastlin na policah prvič povsem brez škropiv (melone, grozdje, klementine).
 
V naslednjih treh letih naj bi Coop na oddelku sadja in zelenjave tako ponudil 10.000 ton sadja zelenjave v vrednosti 325 milijonov evrov, pri čemer bi ves ta pridelek vseboval hrano, v kateri ne bo sledov pesticidov. Trgovec je kampanjo predstavil na sejmu MacFruit v Riminiju.
 


Nazaj
 


 
 
 
back to top