IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 25.03.2019 || Vinogradniki opozarjajo na krčenje obdelovalnih površin in cenovna nesorazmerja  |  Mercator 45.000 EUR namenil razvoju skakalnega podmladka  |  Zagrebški FMCG Marketing Summit InStore 10.aprila  |  INTERVJU: Jakob: "Največ nam pomeni priznanje potrošnika"  |  Potapljači in Spar Slovenija za čistejšo Dravo  |  Dobitnica nagrade za oglaševalsko osebnost je Mojca Randl  |  Mlekarna Celeia lani odkupila skoraj 100 milijonov litrov mleka  |  Ljubljanske mlekarne z razpisom štipendije   |  ZANIMIVOST: 12 milijonov lončkov barcaffé & GO na leto  |  Pred brexitom trgovci polnijo zaloge in svarijo...  |  TZS:"Razbremenitev na področju gospodarstva je nujna"  |  Ustavljena Walmartova prodaja Asde verigi Sainsbury’s   |  Danes že 150. Odprta kuhna v Ljubljani  |  Čokolada in vino? Zakaj pa ne!  |  Mercator zmanjšal naročila pri družbah pod Agrokorjem  |  Veropoulos v Beogradu odprl prenovljeno trgovino Super Vero  |  Predsednik svetovalnega odbora v skupini Oetker bo Rudolf Schweizer  |  V trgovine (in na črpalke) brez gotovine?  |  Čebelarjem 323.800 evrov nepovratnih sredstev  |  Največja država na svetu z velikimi koraki v kmetijstvu  |   ||
   

Portugalska: Continente lansiral še SKU št. 300

14.12.2018
SKU (Stock Keeping Unit) predstavlja posamezni izdelek. SKU je vsak proizvod, ki ga lahko razlikujemo v primerjavi s kakim drugim proizvodom istega podjetja.

Portugalska trgovinska veriga Continente je letos na trg lansirala 300 SKU-jev pod raznimi lastnimi blagovnimi znamkami. 
 
Pedro Bruno, komercialni direktor za privatno znamko Sonae MC, je izjavil, da so prodali 4000 SKU-jev privatne znamke, več kot 60% pa je takih, ki so jih izdelali na Portugalskem. Preostalih 40% jih prihaja iz več kot 20 različnih trgov, pri čemer je Španija drugi izvor po velikosti, kar pomeni 15% do 20% skupne številke. Lastna trgovinska znamka sestavlja 30% prodaje v trgovinah Continente.

Nazaj
 


 
 
 
back to top