IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 19.09.2020 || Ribji namaz Argeta je rezultat odličnega sodelovanja (Čizmić, Smrekar&Kunsterle)  |  V okviru projekta Dan brez alkohola danes dogodka v Murski Soboti in Ljubljani  |  Podjetje Moderna bi lahko za izredno odobritev cepiva proti covidu-19 zaprosilo že oktobra  |  DHL Express objavil prilagoditev cen za leto 2021  |  Odprte prijave na razpis za evropski zeleni dogovor  |  Jutri obvezne maske na odprtih javnih prostorih z veliko ljudi  |  Amazon Prime odslej na voljo tudi v Turčiji  |  Křetínský si lasti več kot 3 % v Sainsbury's  |  Odprli Maxi Konzum v Pitomači  |  Za vzpostavitev skupnega trga ("mini Schengen") tudi BiH?   |  Brezglutenski kruhi BeFree iz Žita so inovativna rešitev  |  Več kot 150.000 (Hoferjevih) knjig za prvošolce  |  Kaufland odprl jubilejno 40. poslovalnico v Zagrebu  |  Igorja Merviča bo v Sparu nasledil David Kovačič  |  OECD:"Ukrepi držav za zajezitev širjenja koronavirusa bodo omilili recesijo"  |  Rewe International se umika z ukrajinskega trga  |  Bosansko-hercegovske kumarice osvajajo Nemčijo  |  TZS:"Zaprtje trgovin ob nedeljah nepopravljiva škoda "  |  Novi predsednik Amcham Slovenija postal Blaž Brodnjak  |  Coop odprl trgovino namenjeno avtistom  |   ||
   

italija: Conad prodajo PL kategorije lani povečal za 8 odstotkov

22.01.2020
Italijanski trgovec Conad je prodajo lastnih blagovnih znamk lani dvignil na 4 milijarde evrov, kar pomeni 8-odstotno rast. Ker gre za eno izmed namočnejših veirg v državi, je bil Conad zaslužen za kar 40 % rasti kategorije PL na Apeninskem polotoku.
 
 
 
 
Izdelki lastne blagovne znamke pri Conadu skupno tvorijo zavidljivih 30,3 odstotka celotne prodaje živil, kar znaša 9,5 odstotnih točk več od državne ravni prometa v PL kategoriji, kažejo podatki statističnega urada.
 
Lani je Conad močno okrepil nabor ponudbe trgovinskih blagovnih znamk Conad, Verso Natura Conad in Sapori&Dintorni predstavil kar 1700 novih SKU-jev, oziroma obstoječe prenovil, portfelj pa so okrepili še z linijo za tiste kupce, ki so občutljivi na določene sestavine:
 
 
Conad Alimentum, Conad Piacersi, Conad Essentiae, Conad Baby in Parafarmacia Conad.
 
Približno 90 odstotkov sadja in zelenjave, mlečnih izdelkov in pakirane zelenjave pod lastnimi blagovnimi znamkami je italijanskega porekla, skoraj vsi proizvajalci (več kot 90 %) izdelkov pod PL pa so italijanska podjetja.
 
V področje kakovosti in varnosti živil je Conad lani investiral več kot 4,6 milijona evrov sredstev, na izdelkih so opravili več kot milijon laboratorijskih testiranj ter 2700 inšpektorskih obiskov svojih proizvodnih objektov.
 
Conad ima v ITaliji po zadnjih podatkih 13,3-odstotni delež, če pa vzamemo pod drobnogled le prodajalne tipa supermarket, ta delež v Italiji naraste na 22,8 %.

Nazaj
 


 
 
 
back to top