IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 20.02.2020 || Vabilo na brezplačni seminar TZS o zakonodaji 1.aprila  |  Otvoritev Lidla št.60 tudi s predajo donacije Spominčici   |  Carrefour prevzel 30 trgovin Makro  |  EKSKLUZIVNO: V Düsseldorfu EuroShop 2020 na vrhuncu (FOTOREPORTAŽA)  |  Virus ogroža pridelek paradižnika  |  Prihodnji teden začetek oddaje zbirnih vlog v kmetijstvu  |  Woolworths za prepoznavanje sadja uporablja umetno inteligenco  |  Kesko dobil "po prstih" - prepoved prevzema družbe Tukkuheino Oy  |  Tropic odprl tretji objekt v Bijeljini  |  Sinagoga objavila rezultate za leto 2019  |  Cene storitev pri proizvajalcih lani za 3,8 odstotka višje kot v 2018  |  Samovozeče vozilo za trgovine Nuro v Houstonu  |  Odličnost ekološkega medu potrjena na ocenjevanju v Italiji  |  Znan zmagovalni pregovor LM za sir Jošt:“Jošt je pol sendviča”  |  Muhtar Kent iz Coca-Cole 4.marca na IEDC-Poslovni šoli Bled  |  Vinske ikone v Zagrebu 6.in 7.marca  |  EU bo prepovedala uvoz sadja s sledovi klorpirifosa  |  Januarja se je pri komunalah nakopičilo še 5700 ton odpadne embalaže  |  Danes v Beogradu odprli Muzej čokolade  |  Nova izvršna direktorica znamke Donat Mg je Darja Teržan  |   ||
   

italija: Conad prodajo PL kategorije lani povečal za 8 odstotkov

22.01.2020
Italijanski trgovec Conad je prodajo lastnih blagovnih znamk lani dvignil na 4 milijarde evrov, kar pomeni 8-odstotno rast. Ker gre za eno izmed namočnejših veirg v državi, je bil Conad zaslužen za kar 40 % rasti kategorije PL na Apeninskem polotoku.
 
 
 
 
Izdelki lastne blagovne znamke pri Conadu skupno tvorijo zavidljivih 30,3 odstotka celotne prodaje živil, kar znaša 9,5 odstotnih točk več od državne ravni prometa v PL kategoriji, kažejo podatki statističnega urada.
 
Lani je Conad močno okrepil nabor ponudbe trgovinskih blagovnih znamk Conad, Verso Natura Conad in Sapori&Dintorni predstavil kar 1700 novih SKU-jev, oziroma obstoječe prenovil, portfelj pa so okrepili še z linijo za tiste kupce, ki so občutljivi na določene sestavine:
 
 
Conad Alimentum, Conad Piacersi, Conad Essentiae, Conad Baby in Parafarmacia Conad.
 
Približno 90 odstotkov sadja in zelenjave, mlečnih izdelkov in pakirane zelenjave pod lastnimi blagovnimi znamkami je italijanskega porekla, skoraj vsi proizvajalci (več kot 90 %) izdelkov pod PL pa so italijanska podjetja.
 
V področje kakovosti in varnosti živil je Conad lani investiral več kot 4,6 milijona evrov sredstev, na izdelkih so opravili več kot milijon laboratorijskih testiranj ter 2700 inšpektorskih obiskov svojih proizvodnih objektov.
 
Conad ima v ITaliji po zadnjih podatkih 13,3-odstotni delež, če pa vzamemo pod drobnogled le prodajalne tipa supermarket, ta delež v Italiji naraste na 22,8 %.

Nazaj
 


 
 
 
back to top