IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 18.10.2019 || NA KRATKO: Veliki svetovni trgovci...  |  Plodine v Reki z novim supermarketom  |  Na koprskih Dnevih kmetijstva bodo izpostavljene oljke  |  Vedno več GLS poslovalnic  |  Visoke ameriške carine za evropske izdelke (tudi slovenske)  |  Vitinka odkupuje še ostale delnice Vitaminke  |  Trgovci na strateški konferenci TZS o digitalizaciji, prihodnosti...  |  Estera Lah Poljak v strokovno-organizacijskem odboru Effie Slovenija 2020  |  Kmetica leta 2019 je Marjeta Ročnik iz Prevalj  |  Kava in hrana za hišne ljubljenčke Nestléju okrepila prodajo  |  Spar žaluje - umrl zadnji od ustanovnih članov  |  Praznik pršuta v Tinjanu  |   GIZ Mesne industrije Slovenije za afero "žvepleno mleto meso" krivi trgovce  |  Danes znani nagrajenci na 26. Zlatem bobnu  |  Voli: "Ne bomo podaljševali sobotnega delovnika"  |  Prihaja najslajši ljubljanski festival čokolade  |  Danes in jutri 26. Zlati boben   |  Po 13. strateški konferenci o trgovini na Brdu pri Kranju  |  Spar zagnal akcijo "Nič ne bo ostalo" (VIDEO)  |  "Alibaba zajezi 300 milijonov hekerskih napadov na dan!"  |   ||
   

Belgija/Nizozemska: Coca Cola z (novo) odmevno reklamno akcijo o odgovornem vedenju (VIDEO)

04.09.2019
"Ne kupujte naših pijač, če nam ne boste pomagali reciklirati." Tako se glasi oglas Coca Cole v Belgiji in na Nizozemskem, kjer se predstavljajo kot odgovorna in trajnostna blagovna znamka.

Iz Coca-Cole so najavili, da bodo do leta 2030 naredili vse, da bodo prispevali k čim bolj trajnostnemu poslovanju.

Tako so se ob vseh ostalih potezah na Nizozemskem in v Belgiji odločili za zanimivo sporočilo svojim kupcem, da naj njihove izdelke kupujejo le, če jih bodo tudi reciklirali. 
 
"Prepričan sem, da jim je uspelo, da se Coca-Cola predstavi kot odgovorna in trajnostna blagovna znamka," je dejal Jesse Post, kreativni direktor v amsterdamski agenciji BrandBase.
 


Nazaj
 


 
 
 
back to top