IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 18.11.2019 || 14. Vrh slovenskega gospodarstva v sredo na GZS  |  Rast spletne trgovine okrepila poslovanje Deutsche Post DHL  |  Na voljo 700.000 evrov za novo sodelovanje v shemah kakovosti  |  Nov logistični center podjetja California Šped v Dobanovcih  |  Minister Zajc o spodbujanju zmanjšanja uporabe plastičnega pribora   |  Schär pripravlja linijo Bio izdelkov in čips  |  Izteka se rok za prijavo pridelka grozdja in vina  |  Kaufland prekinil (enoletni) bojkot izdelkov Unilever  |  Odprt prenovljeni Tommy objekt v Kaštel Sućurcu  |  Carrefour odprl prvo Bio trgovino  |  Jutri je Mednarodni dan ozaveščanja o polnozrnatih žitih  |   V devetih mesecih obseg tujih naložb stagniral  |  V Gorenju načrtujejo rast proizvodnje pomivalnih strojev  |  Prijave za CEO Summit Beograd - 4. december 2019 (VIDEO)  |  Tosama na sejmu PLMA V Chicagu  |  PLMA sejem v Chicagu do torka  |  Začenja se Evropski teden zmanjševanja odpadkov  |  ECOMMERCE DAY 2019 zrušil vse rekorde  |  Rekordnih 238 okusov sladoleda v Vancouvru  |  Nova Sirkova penina "Bjana blanc de noir" z novim logotipom   |   ||
   

Svet: Coca-Cola največja znamka, Unilever najmočnejši proizvajalec

23.05.2019
Coca-Cola, Colgate in Maggi ostajajo tri najbolj uveljavljene blagovne znamke na področju dobrin široke potrošnje. Zelo pomembno vlogo na tem področju igra tudi koncern Unilever.
 
 


 
Raziskovalna hiša Kantar Worldpanel vsako leto izda spisek petdesetih najbolj priljubljenih blagovnih znamk. Sedma izvedba poročila Brand Footprint Report je obsegala analizo 21.400 znamk in milijardo gospodinjstev v 49 državah. Raziskava je potekala med novembrom 2017 in novembrom 2018.
 
Študija je analizirala, koliko izdelkov določene blagovne znamke ljudje kupujejo in tudi kako pogosto. Na vrhu prav veliko presenečenj ni. Coca Cola, Colgate in Maggi ostajajo v "sedlu" tako kot lani. Pet znamk, ki so od lani naredile največji skok, so Vim, Kinder, Brooke Bond, Dettol in Doritos.
 
Unilever med vsemi multinacionalkami najbolj zaznamuje sektor dobrin široke potrošnje, saj je nizozemski koncern na lestvici TOP50 brandov udeležen kar s 17 blagovnimi znamkami. Šesterica teh se lahko pohvali, da so jih kupci lani kupili v več kot v milijardi (!) primerov: Lifebuoy, Sunsilk, Knorr, Dove, Lux in Sunlight.
 

 

Nazaj
 


 
 
 
back to top