IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 23.07.2019 || InStore št. 76 tudi na spletu  |  Ajdovski Pelicon niza pozitivne rezultate  |  Vrednost odkupljenih kmetijskih pridelkov za skoraj 3 % višja kot lani  |  Čebelarji letos z več kot 60-odstotnim izpadom letine  |  Carlton & United Breweries za 10 milijard EUR v roke skupini Asahi Holdings  |  V Spar kupci prihajajo s svojimi embalažami  |  PepsiCo za prevzem Pioneer Foods-a ponudil poldrugo milijardo evrov  |  Odprt nov obrat izvirske vode Diva  |  V Tar-Vabrigi odprli supermarket Plodine, ki ga cenijo na 5 milijonov evrov  |  Imamo 12 ark kmetij in sedem ark središč  |  Ob občinskem prazniku danes v Šavniku odprli nov Voli  |  Coca-Cola bo izdelke Costa še letos ponudil na desetih trgih  |  Semenska banka za vse  |  Nova trgovina Aroma od danes v Hercegnovem  |  Petrolov sedež kmalu v futuristični obliki  |  Znanstveniki odkrili način omejitve bolezni krompirja  |  Sta trgovinska centra E. Leclerc naprodaj?  |  Barclays: "Obstaja možnost združitve Carrefour-Casino"  |  Pivčeva opisala razmere na Blokah kot izredne  |  Lidl širi imperij - 31. država je Estonija  |   ||
   

Svet: Coca-Cola največja znamka, Unilever najmočnejši proizvajalec

23.05.2019
Coca-Cola, Colgate in Maggi ostajajo tri najbolj uveljavljene blagovne znamke na področju dobrin široke potrošnje. Zelo pomembno vlogo na tem področju igra tudi koncern Unilever.
 
 


 
Raziskovalna hiša Kantar Worldpanel vsako leto izda spisek petdesetih najbolj priljubljenih blagovnih znamk. Sedma izvedba poročila Brand Footprint Report je obsegala analizo 21.400 znamk in milijardo gospodinjstev v 49 državah. Raziskava je potekala med novembrom 2017 in novembrom 2018.
 
Študija je analizirala, koliko izdelkov določene blagovne znamke ljudje kupujejo in tudi kako pogosto. Na vrhu prav veliko presenečenj ni. Coca Cola, Colgate in Maggi ostajajo v "sedlu" tako kot lani. Pet znamk, ki so od lani naredile največji skok, so Vim, Kinder, Brooke Bond, Dettol in Doritos.
 
Unilever med vsemi multinacionalkami najbolj zaznamuje sektor dobrin široke potrošnje, saj je nizozemski koncern na lestvici TOP50 brandov udeležen kar s 17 blagovnimi znamkami. Šesterica teh se lahko pohvali, da so jih kupci lani kupili v več kot v milijardi (!) primerov: Lifebuoy, Sunsilk, Knorr, Dove, Lux in Sunlight.
 

 

Nazaj
 


 
 
 
back to top