IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 20.08.2019 || Valjevska pivovarna proizvaja Jagodinsko pivo  |   Šarec s predstavniki sindikata kmetov o problematiki zveri  |  Fortenova grupa obvestila EK o načrtovanem prevzemu Mercatorja   |  Alkaloid z naložbo vredno 11 milijonov evrov   |  Inšpektorji ugotovili pomanjkljivosti pri obvladovanju tveganj transmaščob  |  Carlsbergu rezultate okrepila premium piva  |  Sinagoga prihodke povečala za 14 odstotkov  |  Bayer prodaja divizijo zdravil za živali  |  Carrefour želi podvojiti prodajo organskih proizvodov  |  Kantar:" Lidl ima že 5,9% tržni delež"  |  Orbico prevzel prodajo izdelkov SC Johnson  |  V Dornavi Lükarski praznik  |  Dober odziv na ločeno zbiranje odpadnega olja na Ptuju  |  Gorenje (tudi) v Velenju gradi in išče delavce za proizvodnjo  |  Logistični center družbe Cargo-partner na Brniku pod streho  |  Henkel objavil letošnje poslovne rezultate  |  100 milijonov evrov za nov upravno-logistični center Mercatorja  |  Soustanovitelj Alibabe Tsai bo edini lastnik Brooklyn Nets  |  Po OBI-ju prihodnjo pomlad nov Eurospar v Trstu  |  DSV za 5 milijard evrov prevzel logistično skupino Panalpina  |   ||
   

Svet: Coca-Cola bo izdelke Costa še letos ponudil na desetih trgih

19.07.2019
Coca-Cola je, pod blagovno znamko letos dokončno pridobljene Coste, prejšnji mesec predstavila novo linijo izdelkov hladne kave za na pot v pločevinki. Izdelek je bil najprej na voljo v Veliki Britaniji, potem pa še na Kitajskem in Poljskem. Kmalu bodo novitete deležni na številnih Evropskih trgih.
 
 
Konec junija so jo trgovci na svojih policah ponudili v treh različicah in sicer - Classic Latte, Caramel Latte, ter Black Americano. Izdelek - v skladu s strategijo manjše vsebnosti kaloričnih sestavin - vsebuje 30 odstotkov manj sladkorja, v primerjavi z ostalimi hladnimi kavnimi napitki na Otoku (v povprečju).
 
Podjetje Coca-Cola HBC, ki izdelke prodaja na 28 trgih, večinoma v Evropi, bo Costa kavo v pločevinki predstavila kmalu še na desetih trgih, vključno z Bolgarijo, Grčijo, Madžarsko, Poljsko, Romunijo, Rusijo in Švico. Izvršni direktor hčerinske družbe, Zoran Bogdanović meni, da s tem skušajo krepiti moč blagovne znamke Costa.
 
Costa in Coca-Cola zagotavljata, da je izdelek pravi hit in bo uporabnikom pričaral pravo izkušnjo pitja kave, ker vsebuje dvojno dozo espresso kave, so sporočili s sedeža Coca-Cole. "V izdelku se skriva marketinško strokovno znanje, globalne razsežnosti  in distribucijske sposobnosti sistema Coca-Cola s strokovnim znanjem in sposobnostmi družbe Costa," je nov izdelek pohvalila Jennifer Mann, podpredsednica poslovanja Coca-Cole na svetovni ravni.
 
Kavna zrna, ki so jih uporabili pri izdelavi teh treh produktov, imajo certifikat Rainforets Alliance, torej je koncern mislil tudi na trajnost. Kavo bo Coca-Cola prodajala v 250-mililitrskih pločevinkah, ki jih je možno reciklirati.

Nazaj
 


 
 
 
back to top