IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 05.12.2019 || Fortenova Počivalška (zaradi Mercatorja) prijavila Evropski komisiji  |  Oktobra z največjim padcem trgovine na drobno  |  Turk:"Za sodelovanje prepričati tudi politiko"  |  OZS danes praznuje abrahama  |  Lidl odprl trgovini v Apatinu in Gornjem Milanovcu   |  Prenovljen zagrebški Branimir mingle mall  |   Podelitev certifikatov znamke Okusiti Laško  |  Podravka že kmalu z novim izdelkom - Čokolindo  |  Praznični Šumi spektakel z Dunking Devils  |  Plačilne transakcije z uporabo nosljive tehnologije naraščajo  |  Tesco širi (brezplačne) električne polnilne postaje  |  Foreo izgubil cca.11 milijonov dolarjev zaradi napake s ceno  |  Danes CEO Summit Beograd revije InStore in tednika Nin  |  Nihanja v preskrbljenosti odraslih prebivalcev z vitaminom D  |  Barry Callebaut gradi največje skladišče za čokolado na svetu  |  Blizu Banjaluke proizvajajo sladoled iz kozjega mleka  |  Odprli nov Interspar hipermarket v Zadru  |  Finska predlaga pogajalski okvir za večletni proračun EU   |  Sodišče EU o tožbi Slovenije proti Evropski komisiji glede terana  |  Okrogla 80. izdaja revije InStore tudi na spletu  |   ||
   

Svet: Coca-Cola bo izdelke Costa še letos ponudil na desetih trgih

19.07.2019
Coca-Cola je, pod blagovno znamko letos dokončno pridobljene Coste, prejšnji mesec predstavila novo linijo izdelkov hladne kave za na pot v pločevinki. Izdelek je bil najprej na voljo v Veliki Britaniji, potem pa še na Kitajskem in Poljskem. Kmalu bodo novitete deležni na številnih Evropskih trgih.
 
 
Konec junija so jo trgovci na svojih policah ponudili v treh različicah in sicer - Classic Latte, Caramel Latte, ter Black Americano. Izdelek - v skladu s strategijo manjše vsebnosti kaloričnih sestavin - vsebuje 30 odstotkov manj sladkorja, v primerjavi z ostalimi hladnimi kavnimi napitki na Otoku (v povprečju).
 
Podjetje Coca-Cola HBC, ki izdelke prodaja na 28 trgih, večinoma v Evropi, bo Costa kavo v pločevinki predstavila kmalu še na desetih trgih, vključno z Bolgarijo, Grčijo, Madžarsko, Poljsko, Romunijo, Rusijo in Švico. Izvršni direktor hčerinske družbe, Zoran Bogdanović meni, da s tem skušajo krepiti moč blagovne znamke Costa.
 
Costa in Coca-Cola zagotavljata, da je izdelek pravi hit in bo uporabnikom pričaral pravo izkušnjo pitja kave, ker vsebuje dvojno dozo espresso kave, so sporočili s sedeža Coca-Cole. "V izdelku se skriva marketinško strokovno znanje, globalne razsežnosti  in distribucijske sposobnosti sistema Coca-Cola s strokovnim znanjem in sposobnostmi družbe Costa," je nov izdelek pohvalila Jennifer Mann, podpredsednica poslovanja Coca-Cole na svetovni ravni.
 
Kavna zrna, ki so jih uporabili pri izdelavi teh treh produktov, imajo certifikat Rainforets Alliance, torej je koncern mislil tudi na trajnost. Kavo bo Coca-Cola prodajala v 250-mililitrskih pločevinkah, ki jih je možno reciklirati.

Nazaj
 



 
 
 
back to top