IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 07.10.2022 || DZ potrdil zamrznitev cen šolskih malic  |   Carrefour s PepsiCom uporablja robote za prodajo izbranih izdelkov  |  Sodišče Musku in Twitterju omogočilo dogovor o prevzemu  |  Kmetijski pridelki pri pridelovalcih lani za 9,3 odstotka dražji  |  Hofer z donacijo podprl razvoj talentov pod okriljem programa Botrstvo  |  Poziv k sodelovanju pri organiziranem ribolovu cipljev  |  Na Otoku jutri zaradi stavke na tirih le petina vlakov  |  Prenovili Tuš supermarket Kočevje  |  Nabavni vrh 2022  |  Diageo kupil znamko kavnega likerja Mr Black  |  Esselunga se je pridružila Epic Partners  |  Tesla začel proizvodnjo tovornjakov (najprej za Pepsi)  |  Nova Franca trgovina v Podgorici  |  Večer: "Kupi sadre ostajajo v naravi, policija išče povzročitelja"  |  Izpostavili pomen mladih pri razvoju kmetijstva  |  Blagovna znamka "Naše najboljše" bogatejša za 14 novih ponudnikov  |  Uspešen zaključek 4. dobrodelnega zbiranja pleničk v dm prodajalnah   |  Kitajci ljubijo rdeče vino iz kleti Vinakoper!  |  Pred nočjo čarovnic Heinz lansiral "krvavi" kečap  |  Kruh "Sava" bo tudi naslednja dva meseca stal 53,50 dinarjev  |   ||
   

Grčija: Coca-Cola HBC kupila blagovno znamko Three Cents

10.08.2022
V Coca-Coli HBC so se odločili, da prek svoje hčerinske družbe CC Beverages Holdings II B.V., ki je v njihovi 100-odstotni lasti, pridobijo blagovno znamko Three Cents gaziranih pijač za 45 milijonov evrov.

Polnilnico brezalkoholnih pijač bo prevzel ESM Effervescent Sodas Management Limited, znan tudi kot Three Cents, last S.I.C.C Holding Limited, hčerinske družbe v 100-odstotni lasti IDEAL Holdings SA.

Posel bo predvidoma sklenjen konec leta 2022, ob upoštevanju običajnih pogojev in regulatornih odobritvah.

Blagovna znamka Three Cents, ustanovljena leta 2014, ponuja pijače brez konzervansov ali umetnih barvil.

Znamko so lansirali George Bagos, Dimitris Dafopoulos, George Tsirikos in Vassilis Kalantzis, skupina barmanov in strokovnjakov za hrano in pijačo. Od svojega začetka se je blagovna znamka uveljavila kot super premium gazirane pijače za odrasle in mešanice pijač in koktajlov.

Kot del posla bo ustanovna ekipa ostala v podjetju in še naprej promovirala blagovno znamko ter zagotavljala njeno vodstvo in vizijo, so dodali pri Coca-Coli HBC.

Coca-Cola HBC skrbi za vse večji spekter potrošniških okusov in potrošniških priložnosti ter ponuja širok in prilagodljiv portfelj izdelkov.

Prevzem Three Cents bo dopolnili z obstoječo ponudbo brezalkoholnih pijač Coca-Cola HBC za odrasle, ki seveda vključuje Schweppes in Kinley.


Nazaj
 
 
 
 
back to top