IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 20.09.2018 || Tudi v Tušu omejitev ponudbe jajc iz baterijske reje  |  Rekorden izvoz v Turčijo (kljub padcu vrednosti lire)  |  Od danes nov obrat za proizvodnjo svežih testenin v Mlinotestu  |  Gorenjeve nadzornike bo vodil Tang  |  Letos na Oktoberfestu pivo (zavoljo varnosti) nekoliko dražje  |  V soboto praznik kranjske klobase na Zbiljskem jezeru (VIDEO)  |  Rogljički 4U prejeli mednaroden certifikat  |  Mlinotest odprl največjo tovarno svežih testenin v širši regiji  |  Odprtje Spar centra Šiška (še zmeraj) predvideno za konec leta 2019  |  Dm in Edeka krepita program kozmetike  |  Coop razširil ponudbo lastnih blagovnih znamk  |  NA KRATKO: Razvoj PL-a pri velikih trgovcih  |  ČZS išče lokacijo za interaktivni paviljon Čebelji svet  |  Amazon začel s poslovanjem v Turčiji   |  Beograd od leta 2020 dalje brez plastičnih vrečk?  |  Alibaba do konca leta prihaja v Srbijo  |  Skoraj vsaka druga transakcija je že brezstična  |  Predsednica letošnje žirije za nagrade Sempler je Zdenka Milanović  |  Pomurski sejem išče 23. Vinsko kraljico Slovenije  |  INTERVJU: Franc Jager:" Najbolj prodajana skupina izdelkov so cigarete!"  |   ||
   

BiH: Četrta sarajevska FMCG konferenca 12.aprila

10.03.2018

Zanimive teme in ugledni predavatelji, med katerimi izpostavljamo dva. To sta:Jean-Jacques Vandenheede iz Belgije, ki je specialist in nekdanji višji svetovalec za Nielsen, in Matthew Brown, trgovinski futurolog Echochamber iz Velike Britanije.

FMCG Summit, ki ga organizirata marketinška agencija Altermedia in uredništvo revije InStore oz BiH, bo ponudil vpogled v trenutno stanje industrije blaga široke potrošnje.
 
Predavatelji in udeleženci okroglih miz bodo podali svoja razmišljanja o novih perspektivah, inovacijah in rešitvah, ki jih ponujajo za boljše prodajne rezultate, govorilo pa se bo tudi o razvojnih možnostih za rast in boljšo optimizacijo stroškov poslovanja. Neizogibna bo seveda tema o prihodnosti trgovine, o tem, katere so nove potrebe kupcev, zakaj moramo usmeriti več pozornosti na vrednosti blagovne znamke in promocije, in tudi o tem, kako pospešiti optimizacijo procesov in digitalizacijo.
 
Naš sarajevski FMCG Summit je vsekakor eden od tistih dogodkov, ki sodijo med "obvezne" za vse proizvajalce, trgovce, distributerje ter strokovnjake s področja prodaje na drobno in marketinga. Tudi letos pričakujemo okoli 400 udeležencev tega velikega dogodka, tako iz BiH kakor tudi sosednih držav.
 
"Industrija blaga široke potrošnje je zelo pomembna za naš trg in si zasluži tak dogodek," je povedal Rešid Muratović, glavni in odgovorni urednik bosanske revije InStore.
 
Več informacij o temah, predavateljih in kotizacijah na naslovu http://fmcg-summit.ba

Nazaj
 


 
 
 
back to top