IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 13.12.2018 || Lidl v Ilirski Bistrici odprl novo trgovino, 55. po vrsti  |  Tesco bo za božič okrepil ponudbo vegetarijanske hrane  |  Izjemno zadnje četrtletje za Ocado  |  General Mills imenoval direktorja za Azijo in Latinsko Ameriko  |  Coca-Cola postavlja proizvodni obrat v Gentu  |  V Radovljici spomladi nov trgovski center  |  Agrokor novembra ustvaril 2,7 milijarde evrov prihodkov  |  BAT nadaljuje z naložbami   |  Potencialnim kupcem Vinaga poziv k zvišanju ponudb  |  Ministrica Pivec se je sestala z vodstvom TZS  |  V Murski Soboti odprli distribucijski center Zelena točka  |  Colruyt povečal dobiček, prodajo in tržni delež  |  Ferrero v milijardni odkup poslovanja Campbell's-a?  |  Jamnica z EBITDA (dobičkom iz poslovanja pred amortizacijo) nad pričakovanji  |  Pripravljena prepoved plastičnih mešalnikov ter slamic za pijačo in palčk za ušesa  |  PR ZANIMIVOST: Mannerjeve čokoladne sanje  |  Srbija tretja največja pridelovalka sliv na svetu  |  Morrisonsu (po domnevnem zanimanju Amazona) poskočila vrednost  |  Na trgu preveč zelenjave neznanega izvora  |  Klet Vinakoper predstavlja novo linijo penin Capris Marine  |   ||
   

BiH: Četrta sarajevska FMCG konferenca 12.aprila

10.03.2018

Zanimive teme in ugledni predavatelji, med katerimi izpostavljamo dva. To sta:Jean-Jacques Vandenheede iz Belgije, ki je specialist in nekdanji višji svetovalec za Nielsen, in Matthew Brown, trgovinski futurolog Echochamber iz Velike Britanije.

FMCG Summit, ki ga organizirata marketinška agencija Altermedia in uredništvo revije InStore oz BiH, bo ponudil vpogled v trenutno stanje industrije blaga široke potrošnje.
 
Predavatelji in udeleženci okroglih miz bodo podali svoja razmišljanja o novih perspektivah, inovacijah in rešitvah, ki jih ponujajo za boljše prodajne rezultate, govorilo pa se bo tudi o razvojnih možnostih za rast in boljšo optimizacijo stroškov poslovanja. Neizogibna bo seveda tema o prihodnosti trgovine, o tem, katere so nove potrebe kupcev, zakaj moramo usmeriti več pozornosti na vrednosti blagovne znamke in promocije, in tudi o tem, kako pospešiti optimizacijo procesov in digitalizacijo.
 
Naš sarajevski FMCG Summit je vsekakor eden od tistih dogodkov, ki sodijo med "obvezne" za vse proizvajalce, trgovce, distributerje ter strokovnjake s področja prodaje na drobno in marketinga. Tudi letos pričakujemo okoli 400 udeležencev tega velikega dogodka, tako iz BiH kakor tudi sosednih držav.
 
"Industrija blaga široke potrošnje je zelo pomembna za naš trg in si zasluži tak dogodek," je povedal Rešid Muratović, glavni in odgovorni urednik bosanske revije InStore.
 
Več informacij o temah, predavateljih in kotizacijah na naslovu http://fmcg-summit.ba

Nazaj
 


 
 
 
back to top