IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 19.02.2019 || Preiskava proti Amazonu zaradi spornih trgovinskih praks  |  Dolenjski kulinarični zemljevid Janeza Bogataja  |  Nestlé počasi zapušča kategorijo mesa  |  Člani uprave Metroja dobili direktorske položaje  |  Albert Heijn preizkuša tovornjake brez izpustov CO2  |  Lidl bo letos odprl vsaj pet novih trgovin  |  Mercatorjeva dobrodelna tekma RK Krim Mercator - RK Celje Pivovarna Laško  |  Danone lani prodajo povečal za slabe 3 odstotke  |  Lani manjši odkup mleka  |  Alibaba želi trgovine Metroja  |  Prvič po letu 2006 več prašičev   |  Na seji Sveta za promocijo o dosežkih dosedanjih kampanj in načrtih za naprej  |  ZANIMIVOST: Carlsberg izumil pametni sodček  |  Reckitt Benckiser lani posloval uspešno  |  Vabilo na brezplačno izobraževanje TZS v Novem mestu  |  Družba Metalka Commerce poravnala kupnino za kompleks Vinaga  |  Coca-Cola HBC začela s procesom nakupa Bambija  |  Uvedba digitalnega davka za spletne trgovce  |  Ninamedia: Pri odločitvi o nakupu mesa pretehtata kakovost in poreklo  |  Danes in v sredo zanimiva predavanja DMS na GZS  |   ||
   

Slovenija: Celjski sejem MOS št.51 včeraj zaprl vrata

17.09.2018
Od 11.do 16.septembra je potekala največja poslovno-sejemska prireditev regije, ki vsako leto privabi več kot 900 neposrednih in 1500 zastopanih razstavljalcev ter več kot 120.000 obiskovalcev. Uradna partnerica je bila Srbija.
  
Na celjskem sejmišču se je danes sklenil 51. Mednarodni sejem obrti in podjetnosti (Mos), ki ga je v torek odprl predsednik države Borut Pahor.

Sejemsko ponudbo je letos pripravilo 1417 razstavljavcev iz 32 držav. Obiskovalcev so zaenkrat našteli nekaj več kot 100.000, številka pa bo po štetju poslovnih kuponov in naročilnic še nekoliko višja.
 
MOS vedno spremljajo tudi predavanja, dogodki in delavnice iz posameznih področij, kjer se lahko dobijo številne koristne informacije v zvezi z gradnjo doma, izveste lahko kako ustanoviti podjetje...

Sejemsko ponudbo je pomembno sooblikovale aktivnosti Obrtno-podjetniške zbornice Slovenije in ministrstva za gospodarski razvoj in tehnologijo, ministrstva za izobraževanje, znanost in šport ter partnerica - Srbija.
 
Po besedah srbskega predsednika vlade ter ministra za trgovino, turizem in telekomunikacije Rasima Ljajića, je Slovenija v zadnjih desetih letih vložila več kot milijardo evrov v razvoj poslovanja v Srbiji.
 
Tako se uvršča med prvih deset tujih vlagateljev, katerih naložbe so ustvarile približno 25.000 delovnih mest.
Sejem je bil razdeljen na 5 področij:

MOS Dom - vse za gradnjo in obnovo doma,
MOS Tur - kamping, karavaning,turizem in kulinarika,
MOS Teh - oprema in materiali za obrt in industrijo,
MOS Biz - poslovne priložnosti doma in v tujini ter
MOS Plus -izdelki široke potrošnje


Nazaj
 


 
 
 
back to top