IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 23.05.2019 || V Trstu prisotni najboljši picopeki  |  GZS bo tudi naslednji dve leti predsedoval Boštjan Gorjup  |  Vzorčni primer odstranjevanja trans maščob iz prehrane  |  Tradicionalni dm tek letos poseben s "koraki in vrečkami"  |  Prvi mož FAO s pomočjo čebel do slovenskega državnega priznanja  |  Tuš ob svetovnem dnevu čebel izpraznil nekatere police  |  Skupina LVMH odkupila vinsko klet Chateau du Galoupet  |  Coop iz sadja in zelenjave odstranjuje pesticide  |  Violeta vzpostavila sodelovanje z vodilnim distributerjem v Srbiji  |  Vajda odpira posodobljen obrat v Čakovcu  |  Spar International lani zabeležil 36 milijard evrov prihodkov  |  Barcaffèju nagrada za najbolj zaupanja vredno blagovno znamko kave   |  Sparova mednarodna konferenca letos poteka v Ljubljani!  |  EKSKLUZIVNO: Po prvem dnevu na sejmu PLMA v Amsterdamu (FOTOREPORTAŽA)   |  Rast PL-a zasenčila uveljavljene blagovne znamke  |  Dia vendarle dosegla dogovor z bankami  |  Prijave za natečaj Barcaffè Barista Cup do 25.maja  |   2. FMCG SUMMIT revije InStore v Ljubljani ima spletno stran  |  Pri Edeki več kot pol sadja in zelenjave brez plastičnega pakiranja  |  Festival testenin Pašta Fešta vabi v Ajdovščino   |   ||
   

Francija: Carrefourju narašča samo prodaja hrane

25.04.2019
V prvem kvartalu leta 2019 je skupina Carrefour poslovala nekoliko bolje od pričakovanj, predvsem na račun večje prodaje živil na francoskem trgu.
 
 
 
Prihodki od prodaje francoskega trgovinskega velikana so se v primerjavi z lanskim prvim četrtletjem okrepili za 2.7 odstotka na 20.6 milijard evrov. V Franciji je rast prometa znašala točno 1 odstotek, predvsem zahvaljujoč boljši prodaji hrane (+2 %), prodaja neprehrambenih izdelkov pa še naprej pada.
 
Prodaja v hipermarketih se je povečala za 0,1 %, prodaja v supermarketih za 1,5 odstotka, ostali formati pa so zadovoljili pričakovanja in postregli z 2,6-odstotno rastjo prometa. Pozitivno za največjega francoskega trgovca je to, da se povečuje obisk v sosedskih marketih in spletni trgovini.
 
Cilji za letošnje leto še naprej ostajajo povezani s širitvijo portfelja lastnih blagovnih znamk in vse bolj bogata ponudba ekološko pridelanih živil ter odprtje številnih priročnih trgovin, po možnosti brez osebja. 
 
Drugje po Evropi je Carrefour dosegel mešane rezultate - v Španiji in Italiji je prodaja padla, povečala pa se je na Poljskem in v Romuniji. Pozitivno poslovanje beleži tudi Brazilija, medtem ko je zaskrbljujoč zlasti 4,4-odstotni padec prometa na Kitajskem, kjer so se povezali s trgovcem Tencent.
 

 




Tags:


Nazaj
 


 
 
 
back to top