IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Nedelja, 25.08.2019 || Trump vrača "udarec" Kitajski v trgovinskem sporu  |  Agra št.57 odprla vrata  |  Šarec: "Agra je za Slovenijo izrednega pomena, problemi v kmetijstvu rešljivi"  |  Nutra Swiss Bio investiral v Izolo  |  Po oznakah prehranske vrednosti kmalu še ekološke nalepke?  |  Casino prodaja še za dve milijardi evrov premoženja  |  Na Ptuju o prenosu znanja za napredek kmetijstva in podeželja  |  Ni zanimanja za Amazon Fresh   |  Pevec najavil nov nakupovalni center v Slavonskem Brodu  |  Odprt "Marti retail park" na Reki  |  Stop Shop odprl "retail park" v Sremski Mitrovici  |  Utapljanje v odpadni hrani  |  Hmeljarji pričakujejo od 2200 do 2300 ton hmelja  |  Jutri tradicionalni praznik idrijskih žlikrofov  |  Intermarché sodeluje z Microsoftom  |  Dokončan postopek izredne uprave nad 22 družbami koncerna Agrokor  |  Predlog zakonodaje proti TBZ  |  V Selexu rast prodaje TBZ (trgovinske blagovne znamke)   |  Trgovinski "potresi" z vstopi in izstopi (velikih) trgovcev  |  Koprsko pristanišče med 100 najbolj povezanimi kontejnerskimi pristanišči na svetu  |   ||
   

Francija: Carrefourju narašča samo prodaja hrane

25.04.2019
V prvem kvartalu leta 2019 je skupina Carrefour poslovala nekoliko bolje od pričakovanj, predvsem na račun večje prodaje živil na francoskem trgu.
 
 
 
Prihodki od prodaje francoskega trgovinskega velikana so se v primerjavi z lanskim prvim četrtletjem okrepili za 2.7 odstotka na 20.6 milijard evrov. V Franciji je rast prometa znašala točno 1 odstotek, predvsem zahvaljujoč boljši prodaji hrane (+2 %), prodaja neprehrambenih izdelkov pa še naprej pada.
 
Prodaja v hipermarketih se je povečala za 0,1 %, prodaja v supermarketih za 1,5 odstotka, ostali formati pa so zadovoljili pričakovanja in postregli z 2,6-odstotno rastjo prometa. Pozitivno za največjega francoskega trgovca je to, da se povečuje obisk v sosedskih marketih in spletni trgovini.
 
Cilji za letošnje leto še naprej ostajajo povezani s širitvijo portfelja lastnih blagovnih znamk in vse bolj bogata ponudba ekološko pridelanih živil ter odprtje številnih priročnih trgovin, po možnosti brez osebja. 
 
Drugje po Evropi je Carrefour dosegel mešane rezultate - v Španiji in Italiji je prodaja padla, povečala pa se je na Poljskem in v Romuniji. Pozitivno poslovanje beleži tudi Brazilija, medtem ko je zaskrbljujoč zlasti 4,4-odstotni padec prometa na Kitajskem, kjer so se povezali s trgovcem Tencent.
 

 




Tags:


Nazaj
 


 
 
 
back to top