IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 18.02.2020 || Januarja se je pri komunalah nakopičilo še 5700 ton odpadne embalaže  |  Otvoritev Lidla št.60 tudi s predajo donacije Spominčici   |  V Merkurju višje osnovne plače ob podpisani Podjetniški kolektivni pogodbi   |  Direktor Ahold Delhaize Frans Mulller: "V Belgiji je trgovin preveč"  |  Letna proizvodnja Sarajevskega kiseljaka lani presegla 120 milijonov litrov  |  Luksemburg se pridružuje državam z oznako Nutri-Score  |  Vrata odprl prenovljen Tuš supermarket Planet Kranj  |  Uporabo plastičnih vrečk prepoveduje tudi Črna gora  |  Salon penečih vin odprl novo ljubljansko vinsko sezono   |  Sladka Mannerjeva podpora projektu Skoči z nami  |  Koprski košarkarji tretjič zapored osvojili pokal Spar  |  Preurejena trgovina Ribola v Kaštel Starom  |  Ocado prihodke lani dvignil za 10,3 odstotka  |  Teta Violeta z novo embalažo (podobno kot za smeti)  |  Organski izdelki vse bolj popularni  |  Tesco konkurenci preprečeval gradnjo trgovin v svoji bližini  |  EKSKLUZIVNO: InStore na EuroShopu 2020 V Düsseldorfu  |  Finance:Rastoder bo partnerju iz ZAE prodal 51-odstotni delež projekta Stožice  |  Kadri med ključnimi izzivi za razvoj pekarstva  |  Potrošniški centri opozarjajo na pasti na družbenih omrežjih  |   ||
   

Brazilija: Carrefour želi podvojiti prodajo organskih proizvodov

21.08.2019
Carrefour Brazilija želi podvojiti prodajo organskih proizvodov v svojih trgovinah do leta 2020. 

Exame poroča, da francoska trgovinska veriga zaradi tega krepi partnerstva z lokalnimi dobavitelji, da bi dodali več proizvodov k organski ponudbi lastne blagovne znamke.

V Carrefourju predvidevajo, da bodo do leta 2022 dosegli številko 500 milijonov USD, kar bi predstavljalo 20% skupne prodaje. Kar 49 od 100 njihovih hipermarketov v Braziliji ima oddelek, ki je namenjen zdravim proizvodom.

Je pa višja cena organske hrane še naprej ovira za povečanje prodaje v tej kategoriji. Trenutno so organski proizvodi v povprečju za 25% dražji od ostalih živil, trgovec bi rad to številko znižal na 15%.

V Carrefourju menijo, da to ne bo vplivalo na profitno maržo podjetja zaradi povečanja prodaje. Carrefour prodaja okoli 650 ekoloških izdelkov (SKU-ujev), ki jih dobivajo od povečini domačih proizvajalcev.


Nazaj
 


 
 
 
back to top