IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 04.12.2020 || Industrija pijač zaradi epidemije še drugič letos beleži izpad   |  Iz osebnega prevzema od ponedeljka izvzet alkohol  |  InStore št. 90 na poti k naslovnikom  |  Francija bi lahko blokirala dogovor med Londonom in Brusljem  |  Zaradi covida-19 novi ukrepi  |  Dockheer:"E-commerce bo šel na še višjo raven"  |  Odprli nov Univerexport v Beogradu  |  PR: Nov proizvod iz Podravke:"Kviki CHOCO #LOLS gin tonic"  |  Studio Moderna delavcem UKC Ljubljana dostavil 300 obrokov  |  Predstavniki Žita obdarili bolnišnico Petra Držaja  |  Nestlé 3 milijarde evrov vlaga v načrt za zaščito podnebja  |  PR: Henkel predstavil Ceresit Aero 360  |  Wolt, dostava hrane na dom, od zdaj tudi v Kranju  |  Lenta lansira storitev "click&collect"   |  BSH Hišni aparati zmagovalec globalnega izbora Tovarne leta 2020   |  Za "Izbrane proizvode leta" prijave podaljšane do 15. januarja  |  Obseg kmetijske proizvodnje v letu 2020 večji, cene v povprečju nižje  |  OZS:"Z odprtjem dejavnosti do zajezitve širjenja okužb med delom na črno"  |  Uber za 2,35 milijarde evrov odkupil dostavno službo Postmates  |  Ljubljana je pridobila nov kulinarični center - Gastrofuzijo  |   ||
   

Francija: Carrefour zabeležil rekordno četrtletje

28.10.2020
S primerljivo rastjo prodaje 8,4 % v tretjem kvartalu je Carrefour zabeležil najboljši rezultat v več kot 20 letih. Spletna prodaja je zrasla za kar 65 %. V Belgiji trgovec ves čas povečuje tržni delež.
 
 
 
V tretjem kvartalu je Carrefour zabeležil prihodke v višini 19,6 milijarde evrov in prikazal dobre rezultate tudi na domačem trgu. Skupina Carrefour je v tretjem kvartalu beležil tudi rast v Španiji (6,3 %), medtem ko je Italija ustvarila minus (+8,0 %) zaradi odsotnosti turistov.
 
Zelo dobre rezultate je Carrefour zabeležil tudi na trgih Latinske Amerike: v Braziliji je trgovec pridelal 26-odstotno rast prodaje (like-for-like), v Argentini celo 41,4 %. Tudi v prihodnje bo poudarek na razvijanju lastnih blagovnih znamk in okrepljene prodaje prek spleta.
 
V fokusu prihodnjih nekaj let bo za francosko skupino dostava na dom in ponujanje čim večjega števila "pick-up" lokacij za prevzem naročenega blaga. Poleg tega in razvoja TBZ se želi Carrefour predstaviti tudi kot trgovec z najbolj široko ponudbo ekološko pridelanih živil.

Nazaj
 


 
 
 
back to top