IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 18.09.2018 || Pomurski sejem išče 23. Vinsko kraljico Slovenije  |  INTERVJU: Franc Jager:" Najbolj prodajana skupina izdelkov so cigarete!"  |  NIJZ želi preprečiti uporabo e-cigaret med mladostniki  |  Amazon začel dostavljati za Monoprix  |  Lastniki Unileverja proti selitvi sedeža družbe  |  Lidl pospešeno gradi omrežje v Romuniji  |  ZANIMIVOST: Ste že poskusili burek burger?  |  Odprtje Spar centra Šiška (še zmeraj) predvideno za konec leta 2019  |  Prodaja Nevene Leskovac (znova) novembra  |  Solinarji niso zadovoljni z letošnjo sezono  |  Skupščina Gorenja potrdila iztisnitev malih delničarjev  |  Celjski sejem MOS št.51 včeraj zaprl vrata  |  Kitajska grozi z odstopom od trgovinskih pogajanj z ZDA  |  Odprli Mlinar Caffe v Abu Dhabiju  |  Iz Metroja najavili prodajo verige hipermarketov Real  |  V trgovinah našli jagode z iglami  |  Prek Gorenjske banke do delov Agrokorja?  |  V obtoku kmalu nova bankovca za 100 in 200 evrov  |  Carrefour preizkuša trgovino brez (uveljavljenih) blagovnih znamk  |  Hofer pomagal čistiti Slovenijo  |   ||
   

Francija: Carrefour v sodelovanje z Googlom?

18.06.2018
Francoska trgovska veriga napoveduje poslovno sodelovanje z ameriško tehnološko družbo Google ter namerava skupaj z njo učinkoviteje organizirati in pospešiti spletno prodajo svojih izdelkov.
 
 
Francoska trgovska veriga Carrefour je nastala leta 1958 v francoskem mestu Boulogne-Billancourt, prva v Evropi je začela odpirati hipermarkete ter se razvila v eno največjih trgovskih verig na svetu.
 
Carrefour je lani upravljala 12.300 prodajaln v več kakor tridesetih državah sveta in v njih zaposlovala skoraj 375.000 ljudi, ustvarila je 78,8 milijarde evrov prihodkov, vendar je imela 531 milijonov evrov izgube. Poleg tega se je nekoč druga največja trgovska veriga na svetu morala sprijazniti s tem, da je zdaj globalno na devetem mestu, v Franciji pa jo je letos prehitela družba Leclerc.
 
V Carrefourju so zato že pred časom začeli napovedovati, da bodo morali spremeniti svoje poslovanje in se prilagoditi novim razmeram na trgu, v prihodnjih dveh letih pa bodo tudi odpustili več tisoč zaposlenih. Povedali so, da se zavedajo spremenjenih nakupovalnih navad ljudi, med drugim zaradi hitrega uveljavljanja spletne prodaje izdelkov, zato so napovedali precejšnje povečanje naložb v spletno prodajo svojih izdelkov, zaprtje nekaterih prodajaln ter širitev ponudbe lokalnih in "bio" izdelkov.
 
Prejšnji teden so iz Carrefourja sporočili, da bodo začeli poslovno sodelovati z Googlom, da bi pospešili spletno prodajo svojih izdelkov, saj se zavedajo, da tudi njihovi tekmeci poskušajo čim bolje organizirati in okrepiti svojo spletno prodajo. Prihodnje leto bo na Carrefourjevi novi spletni strani, namenjeni spletni prodaji, na voljo nov iskalnik, ki ga bodo pripravili v Googlu in bo med drugim omogočal glasovno naročanje izdelkov.
 
V Googlu so povedali, da upajo, da bodo z novim iskalnikom pritegnili več strank, ki bodo nakupovale po mobilnem telefonu in pametnih domačih napravah. Poleg tega bosta Carrefour in Google letos poleti skupaj odprla nov laboratorij, namenjen inovacijam, v njem pa bodo raziskovali, kako bi bilo mogoče umetno inteligenco učinkovito uporabiti pri storitvah za kupce.

Nazaj
 


 
 
 
back to top