IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 25.09.2020 || Oblasti v Parizu in Marseillu jezne zaradi novih omejitev  |  InStore Srbija 29. oktobra organizira "FMCG Brand Forum ONLINE"   |   WEBSI Spletni prvaki: "Digitalna agencija leta (ponovno) Agencija 101   |  Spar Slovenija ponosen na "Mlečne pravljice" in nagrado SOF-a za "Znamko leta"  |  Podjetje Plevnik d.o.o. s tehnološkimi novostmi za sirarstvo in mlekarstvo  |  DZ danes (ponovno) o nedeljskem zaprtju trgovin  |  Nov Univerexport na Bulevarju partijarha Pavla v Novem Sadu  |  Žabka na domačem trgu odprla prodajni objekt št. 6500   |  Prekinitev širjenja v Avstralijo je Kaufland drago stala  |  Lidl v Zaječarju in Zrenjaninu odpira trgovini 1. oktobra  |  Poročilo JTI opozarja, da se na črnem trgu "pripravlja k nevihti"  |  Danes razglasitev "Naj mladinskega startupa"  |  Corriere della Sera za najboljšega tujega vinarja izbrala Simčiča  |  Mars "pokopal" strica Bena - riž se odslej imenuje Ben's Original  |  Skupina Mercator tudi v prvem polletju z rastjo prihodkov in EBITDA  |  Amazon Prime Day letos 13. oktobra  |  Lastnik Violete Ćorluka vlaga 10 milijonov evrov v Lasto  |  Tudi Heineken se podaja v kategorijo Hard Seltzerjev  |  V Hišo vin Emino prihaja grozdje letnika 2020  |  Vlada liberalizirala še ceni 95-oktanskega bencina in dizelskega goriva  |   ||
   

Francija: Carrefour se odmika od formata hipermarketov

30.07.2020
Pri glavnem francoskem trgovcu Carrefourju so sklenili, da nameravajo v skladu s strategijo prestrukturiranja do konca leta 2022 površino hipermarketov v svojem portfelju zmanjšati za kar 350.000 kvadratnih metrov.
 
 
V primerjavi z lanskim letom tak čas, je francoski velikan do meseca junija uspel površino hipermarketov zmanjšati za 133.000 kvadratov, a je letos Carrefour to površino zreduciral za le 18.000 m2.
 
Na začetku tega meseca je v javnost prišla informacija, da več kot polovica (natančneje 56 %) Carrefourjevih hipermarketov podjetju dela izgubo, zato se trgovec vse bolj preusmerja v spletno prodajo in supermarkete.
 
Podatke je razkril trgovinski dnevnik Linéaires, ki navaja, da 104 od skupno 185 hipermarketov Carrefourja pridela zgubo, pri čemer sploh še niso všteti stroški najemnin in amortiziranja. Delno bi sicer trgovec stranke v hipermarkete privabil z brezstičnim načinom plačevanja, a še zmeraj se bodo dobršnega dela v tem formatu morali znebiti.

Nazaj
 


 
 
 
back to top