IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 25.05.2022 || Z novimi ukrepi za pomoč gospodarstvu  |  BAT zaposlil 70 delavcev v istrski tovarni Kanfanar  |  Cena toaletnega papirja višja za kar 80 odstotkov, zmanjkuje sladkorja  |  Centralna banka o dobrem finančnem položaju gospodinjstev  |  Trgovinski sporazum med ZDA in Azijo namesto dostopa do trgov odpira sodelovanje  |  Finančni ministri o posledicah sankcij proti Rusiji  |  Oxfam se zavzema za obdavčitev milijarderjev  |  Alejin drugi rojstni dan minil v odličnem vzdušju  |  Manner s promocijo Nordijskega svetovnega prvenstva 2023   |  VkusVill je uvedel brezplačno dostavo v še 35 mestih  |  Iz Tesca napovedali višja plačila za rejce prašičev  |  Ob zaključku "trojčka" Pomladnih sejmov v Celju  |  ZANIMIVOST: Divji prašič v prodajalni kozmetike v Krakovu  |  Aldi z novo ekološko zasebno znamko:"Retour aux Sources"  |  Vse več lačnih zaradi revščine  |  Podeljene štipendije letošnjega nacionalnega programa L'ORÉAL – UNESCO "Za ženske v znanos  |  Podjetje Meta vključilo Oštro v svoj program preverjanja dejstev  |  V Mlinotestu z investicijami nad vse višje cene izdelkov  |  Članice EU v boj z rastjo cen hrane s finančno pomočjo kmetom   |  V Paradajzu lani pridelali rekordnih 5200 ton paradižnika  |   ||
   

Svet: Carrefour s tesnim sodelovanjem z Meto (prej Facebook)

20.01.2022
 
Carrefour je napovedal strateško partnerstvo z Meto,kakor se po novem imenuje Facebook. Partnerstvo se bo razvijalo v naslednjih državah, kjer poslujejo. V Franciji, Italiji, Španiji, Romuniji, Poljski, Belgiji, (kitajskem) Tajvanu, Argentini in Braziliji.
 

Sodelovanje bo obsegalo številna področja Carrefourjevega poslovanja, od internega komuniciranja in izkušenj zaposlenih do odnosov s strankami, digitalnega oglaševanju in digitalizacije letakov, lokalnih komunikacij in socialnega poslovanja. Vključeval bo številne Metine platforme in storitve: Facebook, Instagram, WhatsApp, Messenger in Workplace.

Meta bo Carrefour integrirala v svoje programe razvoja mobilnih izkušenj. Na ta načinjim bo pomagala graditi prihodnost njihovega mobilnega okolja. Tudi za digitalizacijo uporabniške izkušnje bodo tesno sodelovali z Meto, da bi zagotovili takojšnje in bolj prilagojene izkušnje prek platform WhatsApp in Messenger.

Podjetji bosta razvili skupno orodje za ciljanje in merjenje kampanj znotraj Carrefour Links, Carrefourjeve platforme, ki združuje vse maloprodajne medijske rešitve za izboljšanje učinkovitosti oglaševalskih kampanj. 

Poleg tega bo Carrefour z Meto začel raziskovati priložnosti, ki bi jih lahko virtualna resničnost ustvarila za usposabljanje zaposlenih.

Nazaj
 
 
 
 
back to top