IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 23.07.2019 || InStore št. 76 tudi na spletu  |  Ajdovski Pelicon niza pozitivne rezultate  |  Vrednost odkupljenih kmetijskih pridelkov za skoraj 3 % višja kot lani  |  Čebelarji letos z več kot 60-odstotnim izpadom letine  |  Carlton & United Breweries za 10 milijard EUR v roke skupini Asahi Holdings  |  V Spar kupci prihajajo s svojimi embalažami  |  PepsiCo za prevzem Pioneer Foods-a ponudil poldrugo milijardo evrov  |  Odprt nov obrat izvirske vode Diva  |  V Tar-Vabrigi odprli supermarket Plodine, ki ga cenijo na 5 milijonov evrov  |  Imamo 12 ark kmetij in sedem ark središč  |  Ob občinskem prazniku danes v Šavniku odprli nov Voli  |  Coca-Cola bo izdelke Costa še letos ponudil na desetih trgih  |  Semenska banka za vse  |  Nova trgovina Aroma od danes v Hercegnovem  |  Petrolov sedež kmalu v futuristični obliki  |  Znanstveniki odkrili način omejitve bolezni krompirja  |  Sta trgovinska centra E. Leclerc naprodaj?  |  Barclays: "Obstaja možnost združitve Carrefour-Casino"  |  Pivčeva opisala razmere na Blokah kot izredne  |  Lidl širi imperij - 31. država je Estonija  |   ||
   

Francija: Carrefour prodaja milijardni (80 %) del poslovanja na Kitajskem

24.06.2019
Carrefour je sporočil, da prodaja 80 odstotkov lastniškega deleža svojega poslovanja na Kitajskem. Ta gre v roke lokalnemu trgovcu Suning.com za 1,4 milijarde evrov.
 
 
 
Francoska skupina ohranja 20-odstotni delež ter dva izmed sedmih sedežev v nadzornem svetu Carrefourja na Kitajskem. Prisotnost največjega evropskega trgovca na Kitajskem datira v leto 1995.
 
Tam je Carrefour prisoten z 210 hipermarketi in 24 trgovinami c-stores, ki so locirane bolj na podeželju. Lani je bila vrednost trgovca ocenjena na 3,6 milijarde evrov, EBITDA je znašala 66 milijonov evrov.
 
Suning.com, na drugi strani, posluje prek 8881 objektov v več kot 700 kitajskih mestih, poleg tega pa ima v lasti tretjo največjo domačo B2C spletno platformo. Močno dopolnjevanje Carrefourja in Suninga bo okrepilo razvoj poslovanja, so prepričani pri francoskem trgovcu. Posel mora "požegnati" še urad za varstvo konkurence.

Nazaj
 


 
 
 
back to top