IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 18.06.2019 || Nevarnost pesticida klorpirifos za zatiranje škodljivcev na pridelkih  |  Tretjina Evropejcev dnevno uživa prehranska dopolnila  |  Effie Slovenija 2020 z novim vodstvom  |  Pingo Doce za pakiranja uporablja plastiko iz oceanov  |  Sainsbury's uvaja "otoke" za natakanje vode  |  Coop odprl prvo "non-stop" trgovino brez blagajn  |  Hercegovska jabolka uživajo tudi na Maldivih  |  Prvi Gomex v beograjski Borči  |  Violeta prevzela čapljinsko podjetje Lasta  |  Prihodki trgovine v prvem četrtletju letos navzgor za 10 %  |  Mesarji lahko gostincem prodajo le četrtino blaga  |  Ob lansiranju nove embalaže Žitovega Zlatega polja o ogljikovih hidratih  |  Gorivo od polnoči precej cenejše  |  Budimke (še vedno) noče nihče  |  Zaključen stečaj Klasja  |  Jagros 28. junija odpira nov center v Šentjurju  |  Študija: Jadransko morje med najbolj onesnaženimi s plastiko  |  Nestlé se še naprej usmerja (tudi) h konditorjem  |  Zelena luč za povečanje uvoza govedine iz ZDA  |  Bayer v iskanje zamenjave za glifosat namenja 5 milijard evrov  |   ||
   

Francija: Carrefour preizkuša diskontno obliko hipermarketa

15.04.2019
"Nepremagljive cene v nizko-stroškovnem okolju," je nov slogan, ki ga najmočnejši francoski trgovec uporablja za nov koncept trgovin. Carrefour v Avignonu, na jugu Francije, testira novo formulo, s katero bo skušal rešiti vse slabše poslovanje svojih hipermarketov.
 
 
Veliki rdeči napisi kupce opominjajo, da se nahajajo v trgovini, ki je po cenah v državi najugodnejša in da jim bodo v primeru, če kje najdejo nižje cene, razliko povrnili. Živila so postavljena na velike jeklene police, ki bolj spominjajo na skladišča.
 
Kupci si morajo z nabiranjem svežih živil pomagati sami, izjema je le mesnica, kjer je v pomoč prodajalec za pultom, poleg tega pa Carrefour ponuja tudi bogat oddelek z ekološkimi živili, medtem ko je neprehrambenih izdelkov bore malo.
 
Trgovec hipermarketa ni zgradil na novo, temveč je le preuredil koncept obstoječega objekta, ki mu je delal izgubo. Površino je zmanjšal z 10.500 na 7500 kvadratnih metrov, ponudbo pa oklestil s 32.000 na 15.000 SKU-jev, zato da je pridobil na širšem prostoru med policami.
 
Polovico izmed 24 blagajn so nadomestili z območjem za skeniranje izdelkov (self-service). Takšnih trgovin namerava Carrefour še letos odpreti vsaj 10. Hipermarketi sicer trgovcu na domačem trgu Francije prinašajo približno četrtino prihodkov od prodaje.
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top