IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 21.09.2020 || Sindikat kmetov podpira Pivčevo  |  V Pivki perutninarstvu 32 novih okužb s koronavirusom  |  Trump odobril partnerstvo Oracla in Tiktoka  |  Kolumbija odlično izkoristila obdobje pandemije  |  Začel se je teden sladke Istre  |  Šest prehrambenih proizvodov kmalu na kitajskem trgu  |  Asda uvedla vrečke za ponovno uporabo  |  Amazon Fresh dostavo razširil na širše območje Londona  |  Poslanci ta teden o usodi nedeljskega dela trgovin  |  V novem oglasu za Frutabelo tudi Pogačar in Roglič (VIDEO)  |  Lidl predstavil napitek Hard Seltzer  |  Fortenova Projektgradnjo plus prodala Osijek Koteksu  |  Tuš v čast Primožu in Tadeju s popusti na rogljiče in pogače  |  KG Group vlaga 20 milijonov evrov v tovarno instant rezancev   |  Mednarodna trgovina zaradi pandemije doživela strm padec  |  Delničarji Unileverja suvereno izglasovali selitev sedeža v London  |  Novi reviji InStore že pri prejemnikih v Srbiji in na Hrvaškem   |  V Madridu po novem omejeno gibanje za skoraj milijon ljudi  |  Ribji namaz Argeta rezultat odličnega sodelovanja (Čizmić,Smrekar&Kunsterle)  |  Še naprej upada število novih okužb s koronavirusom  |   ||
   

Belgija: Carrefour predstavil novo blagovno znamko Simpl

05.08.2020
Francoski trgovec Carrefour se je odločil ponuditi novo lastno blagovno znamko hrane in jo poimenovano Simpl (preprosto).
 
 
Kupci v belgijskih izpostavah Carrefourja so v zadnjih tednih na policah lahko opazili novo linijo izdelkov, s posebnimi nalepkami, ki jih francoski trgovec oglašuje pod TBZ "Simpl". Predstavnik trgovca Marco Demerling je potrdil, da gre za znamko izdelkov najnižjega cenovnega razreda.
 
Demerling je dodal, da bodo izdelki lastne blagovne znamke Simpl najprej na voljo le v Belgiji, vendar se bodo postopoma začeli pojavljati tudi na preostalih trgih, ker gre za mednaroden projekt. Carrefour je nekatere lastne blagovne znamke po letu 2014 ukinil, ker so po mnenju vodilnih trgovca postavljale v slabo luč, ob bok diskonterjem, zdaj pa se ta trend vrača.

 
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top