IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Nedelja, 07.06.2020 || DARKO LUKIĆ: 19.junija 1.FMCG webinar za prodajne in marketinške profesionalce  |  Skazin virtualni dan odprtih vrat  |  PLMA bo kot predsednica vodila Američanka Peggy Davies  |  ZANIMIVOST: V trgovskem centru razkužilo deli robotski pes  |  Morrisons s telefonsko storitvijo presegel 100.000 naročil  |  Glede nedeljskega dela trgovin je potreben dogovor med TZS in sindikati  |  Podravka v Hercegovini gradi tovarno za predelavo paradižnika  |  Konzum odprl novo prodajalno v Mostarju  |  Lidl Danska ima novega direktorja prodaje  |  Walmart nadaljuje z načrtom selitve na nov naslov v Bentonvillu   |  Rio Mare dosegel pomemben mejnik pri zasledovanju odgovornega ribolova  |  Tesco odprl še trinajsto Jack's trgovino  |  Postojnska jama znova odprta  |  Ropanje trgovin sredi New Yorka (VIDEO)  |  Ustavno sodišče zavrglo Agrokorjevo pritožbo o zasegu delnic Mercatorja  |   Pripravljeni na morebiten vnos okužb med turistično sezono  |  Podrobnosti o koriščenju turističnih bonov prihodnji teden  |  ECB območju z evrom letos napoveduje 8,7-odstotno krčenje BDP  |  Avstrija danes odprla meje, tudi s Slovenijo  |  Nov kosovski premier za izboljšanje trgovinskih odnosov s Srbijo  |   ||
   

Italija/Francija: Carrefour krepi svoj odtis

17.09.2019
Podjetje Carrefour Italia je podpisalo dva velika franšizna dogovora z družbama Apulia Distribuzione in Etruria Retail, po kateri bo francoski trgovec izdatno okrepil svojo prisotnost v srednji in južni Italiji.
 

 
 
 
Poteza bo olajšala konsolidacijo bannerjev Carrefour Market in Carrefour Express v Kalabriji, Bazilikati in Puliji, okrepila prisotnost francoskega trgovca v Toskani ter Umbriji. Na 1. januar 2020 se bo tako obstoječim 1085 prodajalnam omrežja Carrefour pridružilo 546 novih trgovin pod franšizno pogodbo.
 
Če zadeve vzamemo pod drobnogled: Carrefour bo dobil 256 novih trgovin v Puliji, Kalabriji in Bazilikati, 290 novih pa bo odprl v Toskani in Umbriji. Nekatere franšizne trgovine Etruria Retail bodo ostale pod bannerjem La Bottega.
 
Dogovor z zgoraj omenjenima distributerjema tlakujeta pot za sinergije na področju nabave in tako podjetjema Apulia Distribuzione ter Etruria Retail omogočata dostop do vseh pravic nabave, ki jih ima na italijanskih tleh Carrefour. Prav tako lahko prodajata lastne blagovne znamke francoskega velikana.
 
Carrefour namerava do leta 2022 v poslovanje na "škornju" vložiti400 milijonov evrov s poudarkom na razvoju manjših in srednjih trgovin ter spletne prodaje.

Nazaj
 


 
 
 
back to top