IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 23.10.2019 || Razpoloženje potrošnikov se je oktobra poslabšalo   |  Kitajska bi ZDA kaznovala z novimi carinami v višini 2,4 milijarde dolarjev  |  Minila je rekordna sezona Odprte kuhne  |  P&G z rezultati presenetil še najbolj pesimistične analitike  |  Sodišče bo pregledalo rusko ponudbo za trgovca DIA  |  Henkel dobitnik certifikata ''Poslovodac Partner''  |  Lani (prvič) več kot milijarda kartičnih transakcij  |  Pivovarna Loo-Blah-Nah odpira točilnico  |  Prenovljeni hipermarket Spar Šentjur ponovno odpira svoja vrata  |  Na trgu dostave hrane boj za več milijard težko podjetje Just Eat  |  V čistilnih akcijah našli predvsem odpadke "A" blagovnih znamk   |  Nov Voli market na vhodu v Podgorico  |  Sladoled Lino Lada na Švedskem proglasili za najboljšega na svetu  |  Walgreens (edini) nadaljuje vnaprej izgubljeni boj s tožbami za epidemijo odvisnosti od opioidov  |  Waitrose napreduje v širitvi PL  |  "Znanje pod kapo" za mlade v gostinstvu  |   Opazno se je pocenil bencin, dizel malo cenejši   |  Dnevnik: "Skope informacije o kmetijskih inšpekcijskih nadzorih"  |  Hoferjeva potujoča posvetovalnica osvešča o raku dojk in prostate  |  Tesco lansiral novo rastlinsko znamko - “Tesco Plant Chef”  |   ||
   

Italija/Francija: Carrefour krepi svoj odtis

17.09.2019
Podjetje Carrefour Italia je podpisalo dva velika franšizna dogovora z družbama Apulia Distribuzione in Etruria Retail, po kateri bo francoski trgovec izdatno okrepil svojo prisotnost v srednji in južni Italiji.
 

 
 
 
Poteza bo olajšala konsolidacijo bannerjev Carrefour Market in Carrefour Express v Kalabriji, Bazilikati in Puliji, okrepila prisotnost francoskega trgovca v Toskani ter Umbriji. Na 1. januar 2020 se bo tako obstoječim 1085 prodajalnam omrežja Carrefour pridružilo 546 novih trgovin pod franšizno pogodbo.
 
Če zadeve vzamemo pod drobnogled: Carrefour bo dobil 256 novih trgovin v Puliji, Kalabriji in Bazilikati, 290 novih pa bo odprl v Toskani in Umbriji. Nekatere franšizne trgovine Etruria Retail bodo ostale pod bannerjem La Bottega.
 
Dogovor z zgoraj omenjenima distributerjema tlakujeta pot za sinergije na področju nabave in tako podjetjema Apulia Distribuzione ter Etruria Retail omogočata dostop do vseh pravic nabave, ki jih ima na italijanskih tleh Carrefour. Prav tako lahko prodajata lastne blagovne znamke francoskega velikana.
 
Carrefour namerava do leta 2022 v poslovanje na "škornju" vložiti400 milijonov evrov s poudarkom na razvoju manjših in srednjih trgovin ter spletne prodaje.

Nazaj
 


 
 
 
back to top