IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 23.05.2019 || 2. FMCG SUMMIT revije InStore v Ljubljani ima spletno stran  |  V Trstu prisotni najboljši picopeki  |  Prijave za natečaj Barcaffè Barista Cup do 25.maja  |  Festival testenin Pašta Fešta vabi v Ajdovščino   |   Vabilo na (brezplačni) Dahua Starlight Show (VIDEO)  |  Tradicionalni dm tek letos poseben s "koraki in vrečkami"  |  Dia po ureditvi statusa dobila še novega izvršnega direktorja  |  Papeški vrtovi bogatejši za slovenski čebelnjak  |  Lidl iz e-trgovine umaknil vino  |  22. SKOJ: Nova znanja za komunikatorje in nagrajeni projekti  |  Coca-Cola največja znamka, Unilever najmočnejši proizvajalec  |  Priština Albaniji grozi z uvedbo 100-odstotnih dajatev  |  ZANIMIVOST: Robot Virgo 1 obira paradižnike  |  Okrepljeno strateško partnerstvo Velpra in 276 malih trgovcev  |  PLMA Amsterdam 2019 zaprl vrata, naslednje leto 26.in 27.maja  |  Mlekarna Celeia posodablja in krepi svojo korporativno blagovno znamko  |  Razpoloženje potrošnikov po več mesecih poslabševanja maja nespremenjeno  |  GZS bo tudi naslednji dve leti predsedoval Boštjan Gorjup  |  Vzorčni primer odstranjevanja trans maščob iz prehrane  |  Prvi mož FAO s pomočjo čebel do slovenskega državnega priznanja  |   ||
   

Francija: Carrefour bi utegnil zapreti 227 trgovin Dia

22.05.2018
Francoski trgovec Carrefour ni našel kupca za 227 od 273 trgovin Dia v Franciji, ki jih namerava prodati. S tem največja francoska veriga trgovin tvega, da bo omenjeno število prodajaln prisiljena zapreti.
 
 
 
Če Carrefour omenjene trgovine do 4. junija ne uspe prodati, bodo trgovinski objekti, ki od leta 2014 delujejo pod okriljem Carrefourja, a še zmeraj pod "bannerjem" Dia, morali zapreti svoja vrata, je v ponedeljek povedal predstavnik za stike z javnostjo.
 
Trgovine so del omrežja 600-tih trgovin največjega evropskega trgovca (po številu trgovinskih objektov in številu držav, kjer posluje). Zapiranje grozi predvsem trgovinam Dia na severu in vzhodu Francije.
 
Carrefour je februarja objavil poslovne rezultate, ki razkrivajo, da je imela celotna skupina 531 milijonov evrov izgube, kar je predvsem posledica 1,3 milijarde izgub, pridelanih s slabšo prodajo v Italiji in stroški, ki jih povzročajo trgovine Dia.
 
Od vseh 273 trgovin, ki jih je Carrefour dal naprodaj, je ponudbe prejel le za 46 objektov Dia. Okoli 2100 osebam, ki jim grozi izguba službe, naj bi trgovec pomagal najti delovno mesto znotraj svojega obstoječega sistema prodajaln Carrefour.

Nazaj
 


 
 
 
back to top