IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 17.09.2019 || Konec meseca v Sarajevu drugi sejem Halal (VIDEO)  |  Podgoršek: "Orač s plugom že od nekdaj simbolizira pridelavo hrane"  |  V četrtek Barcaffè Barista Cup finale  |  BAT bo odpustil 2.300 delavcev  |  Arabska trgovina Hasan supermarket v Ljubljani  |  Maja Vidmar, nova vodilna marketinga v ljubljanskem Cityparku   |  Zelenjava, sadje in mleko za šolarje  |  Nadomestilo zaradi oviranega ribolova  |  ZANIMIVOST: Brezalkoholni pub je "vroč"  |  Tikveš si od prodaje vina letos obeta 28,8 milijona evrov  |  Dve tretjini trgovcev še zmeraj brez spletne prodaje  |  Nova nagrada za oblikovanje Skazinega Bokashi Organka 2  |  Lidl od četrtka prisoten tudi v Zemunu  |  RAZISKAVA: Googlovo sporno zdravljenje (raka) na youtube  |  Mercator ponudil na prodaj TC v Novem Sadu (in še ostalih 10...)  |  V New Yorku dovoljena le še dva okusa e-cigaret  |  Novi izdelki projekta "Štartaj Slovenija" že na Sparovih policah   |  Walmart z neomejeno dostavo živil  |  V Bohinju tradicionalni 62. Kravji bal  |  13. izvedba Pivo & Burger Festa  |   ||
   

Danska: Carlsbergu rezultate okrepila premium piva

20.08.2019
Danski pivovar Carlsberg, sicer tretji najmočnejši pivovar na svetu (za AB InBevom in Heinekenom) poroča o 6,5-odstotni rasti prodaje ob polletju, v primerjavi z enakim obdobjem lani.
 
 
 
Danski pivovar je promet okrepil predvsem na račun boljše prodaje dražjih, torej premium, piv in pa višjih operativnih marž navkljub težkim tržnim razmeram v Rusiji, ki je še zmeraj glavni trg tega proizvajalca. V največji državi na svetu se Carlsberg sooča z ostro konkurenco, dvigom cen, zato so izgubili tržni delež, obseg prodaje je v prvem polletju upadel za 3 odstotke.
 
Najhitreje rastoč trg je Azija, ki je prinesla organsko rast prihodkov od prodaje v višini 15 odstotkov, pri čemer je 8.5 % zaslužen povišan obseg prodaje. Zanimivo, nekoliko je prodaja Carlsberga nazadovala na Kitajskem.
 
Prihodki od prodaje so se na ravni celotne skupine v prvem polletju povzpeli na 32.99 milijarde danskih kron oziroma 4,42 milijarde evrov. EBIT marža je, torej razlika med poslovnimi prihodki (prodaja) in poslovnimi odhodki (stroški), se je povečala na 16 odstotkov.

Nazaj
 


 
 
 
back to top