IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 25.03.2017 || Peta sezona gurmanskih dogodivščin z Odprto kuhno   |  Dobre letošnje napovedi prodaje na drobno  |  ZANIMIVOST: Albert Heijn z Youtube kanalom  |  Europark odslej ponuja tudi trgovino iStyle  |  V štajersko prestolnico prihaja nova dm prodajalna  |  Paloma povečala prodajo na 86,7 milijonov evrov  |  Lidl daje največ za oglaševanje  |  Tesco prodaja vedno več organskega  |  Nagradna igra Lidl Slovenije ob 10. obletnici delovanja   |  Nova velika nagrada za Sparovo akcijo “Štartaj Slovenija”   |   Lidl tudi v Pirotu  |   Prihaja polna noč popustov v Cityparku  |  Amazon prevzel največjega spletnega trgovca na Bližnjem vzhodu  |  Znane so najboljše restavracije po izboru Diners Cluba  |  Voda je tekoče zlato  |  Nova linija za stekleničenje Prolom vode  |  Mercadona povečala prednost pred ostalimi trgovci  |  Nestea se vrača pod okrilje Nestléa  |  Aldi kmalu začenja s poslovanjem v Italiji  |  Prenovljeni Tuš supermarket Ptuj odprl svoja vrata  |   ||
   

Hrvaška: Bule nova direktorica digitalnega trženja in medijev Molson Coors-a za Evropo

20.03.2017

V Zagrebški pivovarni je od leta 2014 po dolgoletnem delu na različnih položajih na področju digitalnega trženja v VIPnetu. 

Katarina Bule je ob tem rekla: "Veselim se novemu profesionalnemu izzivu znotraj tretje največje pivovarne na svetu, Molson Coorsu, katerega del je tudi Zagrebška pivovarna. Verjamem, da bom s svojnimi dolgoletnimi izkušnjami in znanjem na področju digitalnega marketinga pripomogla k novim poslovnim uspehom na novem položaju."
V digitalnem poslovanju ima Buletova več kot 10 let izkušenj, kar pomeni, da dobro pozna in razume integrirane digitalne marketinške komunikacije, razvoj digitalnih proizvodov, analitiko in upravljanje z digitalnimi projekti. 

Na trenutnem položaju je odgovorna za postavljanje digitalnih strateških smernic za končne potrošnike in poslovne uporabnike ter njihovo implementacijo na evropskih trgih, kjer je končni cilj zagotavljanje nadaljnje rasti podjetja na zadovoljstvo potrošnikov in kupcev.
 
Poudarek je na komunikaciji s končnimi potrošniki prek digitalne baze, razvoju digitalnih storitev oziroma digitalizaciji celotnega poslovanja zaradi povečanja učinkovitosti in izgradnje spretnosti ter znanj, ki so potrebna, da bi marketinški strokovnjaki uspešno opravljali svoj posel.



Nazaj
 


 
 
 
back to top