IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 28.07.2017 || Amazon s 77-odstotnim padcem četrtletnega dobička  |  Rok za prijavo del na Zlatem bobnu do 31.julija  |  Slovenija se bo pritožila na sklep o postopku glede Agrokorja  |  V septembru nov Jumbo center v Beogradu  |  ZANIMIVOST: V Walmartu bi na blagajnah ocenjevali razpoloženje kupcev (VIDEO)  |  Kölnski sejem se seli (tudi) v Južno Ameriko   |  Diageo z večjim dobičkom  |  Puklavec Family Wines rekorder ocenjevanja vin v Gornji Radgoni  |  Padec dobička in rahla rast prihodkov za Koestlin  |  Čisti dobiček Skupine Kraš se je povečal za 27 odstotkov  |  Agrokor danes izplačuje stari dolg malim dobaviteljem  |  Refresco za več kot milijardo evrov kupuje pijačarski del Cotta  |  Agraria se zanima za večji delež v Vinakopru  |  Aldiju bo pri prodaji tekstila pomagala pevka Anastacia  |  Coca-cola Zero postaja Coca-Cola Zero Sugar  |  Tesco hitro dostavo omogočil v vse konce države  |  Hofer pod lastno BZ ponuja bio otroško hrano s certifikatom Demeter  |  Atlantic ustvaril rast prodaje in dobičkonosnost  |  Znani rezultati 43. strokovnega ocenjevanja Vino Slovenija  |  Potrošniško zaupanje julija navzgor  |   ||
   

Hrvaška: Bule nova direktorica digitalnega trženja in medijev Molson Coors-a za Evropo

20.03.2017

V Zagrebški pivovarni je od leta 2014 po dolgoletnem delu na različnih položajih na področju digitalnega trženja v VIPnetu. 

Katarina Bule je ob tem rekla: "Veselim se novemu profesionalnemu izzivu znotraj tretje največje pivovarne na svetu, Molson Coorsu, katerega del je tudi Zagrebška pivovarna. Verjamem, da bom s svojnimi dolgoletnimi izkušnjami in znanjem na področju digitalnega marketinga pripomogla k novim poslovnim uspehom na novem položaju."
V digitalnem poslovanju ima Buletova več kot 10 let izkušenj, kar pomeni, da dobro pozna in razume integrirane digitalne marketinške komunikacije, razvoj digitalnih proizvodov, analitiko in upravljanje z digitalnimi projekti. 

Na trenutnem položaju je odgovorna za postavljanje digitalnih strateških smernic za končne potrošnike in poslovne uporabnike ter njihovo implementacijo na evropskih trgih, kjer je končni cilj zagotavljanje nadaljnje rasti podjetja na zadovoljstvo potrošnikov in kupcev.
 
Poudarek je na komunikaciji s končnimi potrošniki prek digitalne baze, razvoju digitalnih storitev oziroma digitalizaciji celotnega poslovanja zaradi povečanja učinkovitosti in izgradnje spretnosti ter znanj, ki so potrebna, da bi marketinški strokovnjaki uspešno opravljali svoj posel.



Nazaj
 


 
 
 
back to top