IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Nedelja, 24.09.2017 || Sirk: "Le z izgradnjo drugega tira bomo na globalnem logističnem zemljevidu"  |  Zelena luč za Ceto   |  Nova sezona projekta Štartaj Slovenija  |   3. FMCG Summit Zagreb - prijavite se po "first minute" ceni!  |   V Veliki Gorici odprli trgovino Bipa št.94  |  Gefco s poudarkom na nadaljnjem razvoju v regiji Adriatic  |  Obeta se rast lastnih blagovnih znamk   |  Tesco zagnal projekt "Fresh Veg Range", namenjen otrokom  |  Napredek pri povečanju trgovanja s Kitajsko  |  Mlinotest kuhal polento velikanko in odprl vrata obiskovalcem  |  Philip Morris International prehaja na brezdimne izdelke  |  Gorenje na "Expo Niš 2017"  |  Padel svetovni rekord v hitrostnem požiranju rezancev  |  Židan: "Kmetijstvo čakajo težave"  |  25. oktobra 11. Strateška konferenca o trgovini TZS  |  Spar predstavil novo linijo "superfood" napitkov  |  Hy-Vee v čistko pri lastnih blagovnih znamkah  |  Lidl odprl svojo 50. trgovino v Sloveniji  |  Odprt novi Tommy v Vrgovcu  |  Nov regionalni direktor podjetja Mars   |   ||
   

Hrvaška: Bule nova direktorica digitalnega trženja in medijev Molson Coors-a za Evropo

20.03.2017

V Zagrebški pivovarni je od leta 2014 po dolgoletnem delu na različnih položajih na področju digitalnega trženja v VIPnetu. 

Katarina Bule je ob tem rekla: "Veselim se novemu profesionalnemu izzivu znotraj tretje največje pivovarne na svetu, Molson Coorsu, katerega del je tudi Zagrebška pivovarna. Verjamem, da bom s svojnimi dolgoletnimi izkušnjami in znanjem na področju digitalnega marketinga pripomogla k novim poslovnim uspehom na novem položaju."
V digitalnem poslovanju ima Buletova več kot 10 let izkušenj, kar pomeni, da dobro pozna in razume integrirane digitalne marketinške komunikacije, razvoj digitalnih proizvodov, analitiko in upravljanje z digitalnimi projekti. 

Na trenutnem položaju je odgovorna za postavljanje digitalnih strateških smernic za končne potrošnike in poslovne uporabnike ter njihovo implementacijo na evropskih trgih, kjer je končni cilj zagotavljanje nadaljnje rasti podjetja na zadovoljstvo potrošnikov in kupcev.
 
Poudarek je na komunikaciji s končnimi potrošniki prek digitalne baze, razvoju digitalnih storitev oziroma digitalizaciji celotnega poslovanja zaradi povečanja učinkovitosti in izgradnje spretnosti ter znanj, ki so potrebna, da bi marketinški strokovnjaki uspešno opravljali svoj posel.



Nazaj
 


 
 
 
back to top