IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 25.04.2019 || Ustavljena Walmartova prodaja Asde verigi Sainsbury’s   |  Jutri Dan odprtih vrat slovenskih čebelarjev  |  Med nominiranci za nagrado Store Manager tudi vodja Interspara Citypark  |  Carrefourju narašča samo prodaja hrane  |  Strožji zakon za oglaševanje alkohola  |  Don Don kupil del nepremičnin Žitoprometa  |   Elite Agro LLC pridobil 12.000 hektarjev njivskih površin   |  Trader Joe's med najboljšimi delodajalci  |  Pivčeva o priložnostih SČA za lokalne skupnosti  |  Nielsen in Hofer bosta sodelovala  |  Vlada zvišala trošarine na tobačne izdelke  |  Tuševa priložnost za inovativne – na policah izdelki Matica Vizjaka  |  Konzum odprl novo trgovino v centru Sarajeva  |  Mercadona (prvič) načrtuje širjenje izven meja   |  Mercator-S nosilec žiga „Zaščiteni potrošnik“  |  Aldi in Flixbus kupce vozita po Evropi za 9,99 evra  |  Nova objekta Gomexa v Somborju in Smederevu  |  X5 Retail prihodke v prvem kvartalu povečal za 15 %  |  Resolucija: "Naša hrana, podeželje in naravni viri po 2021"  |  Heineken z dvoštevilčno rastjo obsega prodaje na devetih trgih  |   ||
   

VB: Britanski kupci želijo vedno več izdelkov "free from"...

06.12.2018
Kupci v Veliki Britaniji v svoje košarice vedno pogosteje izbirajo proizvode z oznako "free from..." („brez naslednjih dodatkov...").
 
Kantar Worldpanel poroča, da se je prodaja povečala za 38% v zadnjih 52 tednih pri čemer so kupci pokupili proizvode iz te kategorije skoraj 20x na leto. Ta kategorija nasploh dosega vedno večje število ljudi, s penetracijo, ki je trenutno na 92%, kar je  za 11% več kot leto prej. Medtem ko A-blagovne znamke dosegajo tri četrtine prodaje, lastna znamka, ki dosega vedno več novih kupcev, raste za skoraj 40%, V številkah to pomeni, da sta letos od treh gospodinjstev najmanj dve nekje kupili trgovinsko lastno blagovno znamko z oznako "free from...".


Nazaj
 


 
 
 
back to top