IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 21.11.2017 || Zadružniki Vrisku izglasovali zaupnico  |  Vabilo na četrto FMCG konferenco revije InStore v Beograd 23. novembra  |  Znova odprt market KZ Agraria v Brezovici  |  Delhaize bo polovico neprodane hrane podaril revnim  |  Spar naj bi do konca leta podvojil število trgovin  |  Nestlé pred milijardnim prevzemom družbe Hain Celestial?  |  Eurospin kmalu prihaja v Sežano  |  Mitrosrem bo polento izvažal v Rusijo  |  Žito luks zabeležil opazno rast  |  Gorivo opolnoči precej dražje  |  Posvet Javne službe kmetijskega svetovanja  |  Celeia z rekordnim odkupom mleka  |  V Zagrebu odprta nova BIPA poslovalnica - "Špansko - Oranice"  |  Na jutrišnji skupščini Gee spet o delitvi dividend  |  Whole Foods pred zahvalnim dnevom (v četrtek) ponuja popuste Amazonovim premium članom  |   Uspešno zaključen osmi Festival mladega vina vinarne Tikveš   |  Alibaba in Auchan z naložbo v Sun-Art Retail Group  |  Na črni petek bodo "padale" cene v Cityparku  |  Za SEMPL št. 19 kar 89 tekmovalnih prijav  |  Lidlov poslovni hackathon bo jutri  |   ||
   

Slovenija: Bledu priznanje najboljše sladoledne destinacije (VIDEO)

13.09.2017
Bled je s pomočjo novega sladolednega okusa Sladogled, ki so ga za letošnje poletje pripravili v Slaščičarski delavnici Hotela Park na Bledu, osvojil naziv najboljše sladoledne destinacije na svetu. 
 
 
Tekmovanje je pod imenom SoolNua World Ice Cream Index tretje leto zapored organizirala irska marketinška agencija SoolNua. Za naziv se je letos potegovalo 18 sladolednih destinacij z vsega sveta, Sladogled pa je prepričal mednarodno žirijo s sistematičnim načinom promoviranja Bleda v povezavi s sladoledom.
 
Tudi na prvem tovrstnem tekmovanju pred tremi leti je naslov najboljše sladoledne destinacije osvojila Slovenija, in sicer z ljubljansko slaščičarno Lolita.V Sladoglednici in v Kavarni Park na Bledu poleti prodajo približno 1000 kepic sladoleda na dan.

 


Nazaj
 


 
 
 
back to top