IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 11.08.2020 || 29.SOF 10. septembra v skladišču soli Monfort  |  Eurospin prihaja 13. avgusta - najprej v Zadru!  |  Unovčenih za skoraj 50 milijonov evrov turističnih bonov  |  PUL okrepila dobiček, zaradi epidemije v prilagoditev proizvodnje in investicij  |  Agencija Spirit prejela 156 vlog za okoli 1,34 milijona evrov sofinanciranja  |  Mercator in Spar ponujata likerje Manner  |  Lidl se preusmerja v segment ekološko pridelanih živil  |  Hisense in Paris Saint-Germain sklenila globalno partnerstvo  |  Spar odprl prve trgovine v Gani  |  V Zadru prvi od stotih najavljenih supermarketov Eurospina  |  Direktor Danoneja: "Srednji sloj potrošnika počasi izginja"  |  Aldi preizkuša avtomat za hrano - Aldimat  |  V boju proti koronavirusu omejujejo čas delovanja barov in restavracij  |  V Parizu obvezne zaščitne maske tudi na prostem  |  Lidl je (drugič zapored) najhitreje rastoče trgovinsko podjetje   |  Mercator (spet) ponuja svoja parkirišča za primer neurja   |  KGZ Sloga napoveduje delovanje spletne trgovine kmetija.net  |  Blago iz Srbije spet "preplavilo" kosovski trg  |  Prvi mož Appla Tim Cook med milijarderji  |   23. na globalni lestvici digitalne kakovosti življenja  |   ||
   

Nemčija: Blagovna znamka Labello praznuje 111. obletnico

31.07.2020
Labello je najbolje prodajan izdelek za nego ustnic na svetu, letos pa praznuje že 111. obletnico. Več kot stoletje je torej že minilo, odkar je podjetje Beiersdorf na tržišče poslalo balzam za ustnice, ki so ga za svojega vzeli uporabniki po vsem svetu.
 
 
Podjetje Beiersdorf je leta 1882 ustanovil farmacevt Paul Carl Beiersdorf v Hamburgu, osem let pozneje pa ga je prodal Oscarju Troplowitzu, nemškemu farmacevtu in poslovnežu. Kdo ve, ali bi podjetje čakala tako uspešna prihodnost, če ne bi bil dr. Troplowitz marketinško izjemno dobro podkovan.
 
Prepričan je bil namreč, da morajo biti izdelki, ki jih prodaja, oznamčeni, saj bodo tako potrošniki imeli občutek, da so resnično kakovostni. Idejo za Labello je dobil kar sam dr. Troplowitz, ki si je zamislil negovalni izdelek, prvotno poimenovan 'pomada za ustnice'.
 
To je bilo leta 1902, sedem let pozneje pa so predstavili prvo različico Labella. Ime je izdelek dobil iz skovanke latinskih besed labium (ustnice) in bellus (lepe).
 
Izdelek je hitro pritegnil pozornost kupcev, ker se je razlikoval od podobnih, ki so bili takrat na tržišču. Labello ni bilo revolucionarno le zaradi svoje negovalne formule, ampak tudi zaradi embalaže. Drugi balzami za ustnice so bili naprodaj tako, da so trgovci od velikega kosa preprosto odrezali manjši kos in ga zavili v folijo. Labello so najprej prodajali v kositrnih škatlicah, kmalu pa so uvedli inovativno embalažo z drsnim ohišjem – in to že dolgo prej, preden so na ta način začeli izdelovati rdečila za ustnice.
 
Izdelek je bil najprej naprodaj v Nemčiji, Švici in na Avstro-Ogrskem, po uspehu na teh trgih pa so ga pet let pozneje predstavili tudi v drugih evropskih državah – na Danskem, v Veliki Britaniji in na Nizozemskem. Leta 1935 je bil na voljo že v 30-ih državah vsega sveta, danes pa praktično ni več mesta na planetu zemlja, kjer tega izdelka ne bi našli.

Nazaj
 


 
 
 
back to top