IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 25.04.2017 || Coca Cola v četrtletju z nižjimi prihodki in dobičkom  |  Bliža se finale Tuševe kuharske zvezde 2017  |  Podravkini izdelki na katarskih policah  |  V DZ ob 18.35 glasovanje o predlogu zakona za zaščito Mercatorja  |  L'Oreal v prvem tromesečju do 7 milijard prodaje  |  Šarović: “Ni znakov o vrnitvi Mercatorja”  |  Obvezna nalepka s poreklom mleka  |  Pri prestrukturiranju Agrokorja bo svetoval AlixPartners  |  Zasegli za 230 milijonov evrov ponaredkov živil  |  Nov izvozni trg za VodaVodo  |  Sirk: "Če nisi v Münchnu, nisi na zemljevidu logističnih podjetij"  |  Lenta objavila načrte o odpiranju novih trgovin  |  Davidov Hram postal zastopnik Maraske  |  SAP Retail projekt podjetja Delaize Srbija med tremi najboljšimi  |  Projekt Šumi 140 let:"Bonboni vseh generacij" prejel nagrado Prizma  |  Poslanci izglasovali zakon za zaščito Mercatorja  |  Dizel in 95-oktanski bencin (občutno) dražja  |  Mirko Tuš blagovne znamke Engrotuša prenesel na družbo iz Hongkonga  |  Philip Morris z nekoliko slabšo prodajo  |  Gorenje s prihodki v višini 1,3 milijard evrov  |   ||
   

Srbija: Best Buy Award za Grand kavo instant

13.11.2015

"Grand kafa instant" je dobitnik nagrade Best Buy Award 2015/2016 Millenials Serbia, v kategoriji instant kave.

 
Po mnenju potrošnikov imajo izdelki "Grand kafa instant" najboljše razmerje med ceno in kvaliteto na tržišču Srbije. Ta nagrada potrjuje, da so potrošniki  prepoznali, da je Grand kava posvečena njihovim potrebam in uživanju v priljubljenih kombinacijah instant napitkov.  

Raziskovanje na katerega osnovi se podeljuje ta nagrada izvaja mednarodna organizacija ICERTIAS s sedežem v Zurichu. Ocenjujejo mnenja in percepcijo potrošnikov o proizvajalcih, ki ponujajo najboljše razmerje med ceno in kvaliteto na tržišču, v Srbiji pa se dodeljuje od leta 2013.

"Ta nagrada pomeni še eno potrdilo več,  da je Grand kava vedno misli na svoje potrošnike in da ji največ pomeni njihovo zadovoljstvo," so sporočili 
iz Grand kave.
 

 Grand kava v finalu za nagrado Epica


V izboru kreativnih rešitev za nagrado Epica, je tudi najnovejša TV reklama za Grand kavo Gold, agencije FCB Afirma.

"V konkurenci med več tisoč prijavljenimi deli iz 70 držav je kampanja „En sam je krog okoli skodelice Grand kave", agencije FCB AFirma. To je edino komercialno podjetje iz Srbije, ki se je prebilo v ožji izbor za nagrade, iz Adriatik regije pa imajo to čast le še štiri,"so zapisali v sporočilu za javnost


Nazaj
 


 
 
 
back to top