IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 19.06.2018 || Gorivo se je opolnoči pocenilo  |  Ministri EU o proračunu za kmetijsko politiko po letu 2020  |  Zadrugam v pomoč aplikacija za skupno nabavo repromateriala  |  Eurospin kmalu odpira trgovino v Sežani  |  Podravki nagrada CROPAK za Dolcelo Cake2Go  |  Aktivno ob otvoritvi nove dm prodajalne v Ribnici  |  Carrefour v sodelovanje z Googlom?  |  Kmalu višji davek na dodano vrednost  |  Ali drži pravilo petih sekund o hrani na tleh in ali imajo testenine rok uporabe?  |  Trgovina na drobno maja navzgor  |  Tržnica Idea Italia na Pogačarjevem trgu v Ljubljani do torka  |  Potapljači (s Sparom) očistili reko Savo 10 kilogramov smeti   |  Paloma z "bodi fit" programom podprla skakalke"  |  Danes odprta obnovljena dm prodajalna v Sežani   |  Varuh Podgoršek poziva k nakupu domače zelenjave  |  Jutri (poletna) Ljubljanska vinska pot   |  Tudi druga Petrolova trgovina z živili HopIN v Ljubljani, od danes - "živi"   |  Hofer za dobrodelnost  |  Odprta stota BIPA poslovalnica  |  V Petrolove trgovine HopIN po vse, razen naftnih derivatov  |   ||
   

Srbija: Best Buy Award za Grand kavo instant

13.11.2015

"Grand kafa instant" je dobitnik nagrade Best Buy Award 2015/2016 Millenials Serbia, v kategoriji instant kave.

 
Po mnenju potrošnikov imajo izdelki "Grand kafa instant" najboljše razmerje med ceno in kvaliteto na tržišču Srbije. Ta nagrada potrjuje, da so potrošniki  prepoznali, da je Grand kava posvečena njihovim potrebam in uživanju v priljubljenih kombinacijah instant napitkov.  

Raziskovanje na katerega osnovi se podeljuje ta nagrada izvaja mednarodna organizacija ICERTIAS s sedežem v Zurichu. Ocenjujejo mnenja in percepcijo potrošnikov o proizvajalcih, ki ponujajo najboljše razmerje med ceno in kvaliteto na tržišču, v Srbiji pa se dodeljuje od leta 2013.

"Ta nagrada pomeni še eno potrdilo več,  da je Grand kava vedno misli na svoje potrošnike in da ji največ pomeni njihovo zadovoljstvo," so sporočili 
iz Grand kave.
 

 Grand kava v finalu za nagrado Epica


V izboru kreativnih rešitev za nagrado Epica, je tudi najnovejša TV reklama za Grand kavo Gold, agencije FCB Afirma.

"V konkurenci med več tisoč prijavljenimi deli iz 70 držav je kampanja „En sam je krog okoli skodelice Grand kave", agencije FCB AFirma. To je edino komercialno podjetje iz Srbije, ki se je prebilo v ožji izbor za nagrade, iz Adriatik regije pa imajo to čast le še štiri,"so zapisali v sporočilu za javnost


Nazaj
 


 
 
 
back to top