IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 20.09.2018 || Tudi v Tušu omejitev ponudbe jajc iz baterijske reje  |  Rekorden izvoz v Turčijo (kljub padcu vrednosti lire)  |  Od danes nov obrat za proizvodnjo svežih testenin v Mlinotestu  |  Gorenjeve nadzornike bo vodil Tang  |  Letos na Oktoberfestu pivo (zavoljo varnosti) nekoliko dražje  |  V soboto praznik kranjske klobase na Zbiljskem jezeru (VIDEO)  |  Rogljički 4U prejeli mednaroden certifikat  |  Mlinotest odprl največjo tovarno svežih testenin v širši regiji  |  Odprtje Spar centra Šiška (še zmeraj) predvideno za konec leta 2019  |  Dm in Edeka krepita program kozmetike  |  Coop razširil ponudbo lastnih blagovnih znamk  |  NA KRATKO: Razvoj PL-a pri velikih trgovcih  |  ČZS išče lokacijo za interaktivni paviljon Čebelji svet  |  Amazon začel s poslovanjem v Turčiji   |  Beograd od leta 2020 dalje brez plastičnih vrečk?  |  Alibaba do konca leta prihaja v Srbijo  |  Skoraj vsaka druga transakcija je že brezstična  |  Predsednica letošnje žirije za nagrade Sempler je Zdenka Milanović  |  Pomurski sejem išče 23. Vinsko kraljico Slovenije  |  INTERVJU: Franc Jager:" Najbolj prodajana skupina izdelkov so cigarete!"  |   ||
   

Srbija: Best Buy Award za Grand kavo instant

13.11.2015

"Grand kafa instant" je dobitnik nagrade Best Buy Award 2015/2016 Millenials Serbia, v kategoriji instant kave.

 
Po mnenju potrošnikov imajo izdelki "Grand kafa instant" najboljše razmerje med ceno in kvaliteto na tržišču Srbije. Ta nagrada potrjuje, da so potrošniki  prepoznali, da je Grand kava posvečena njihovim potrebam in uživanju v priljubljenih kombinacijah instant napitkov.  

Raziskovanje na katerega osnovi se podeljuje ta nagrada izvaja mednarodna organizacija ICERTIAS s sedežem v Zurichu. Ocenjujejo mnenja in percepcijo potrošnikov o proizvajalcih, ki ponujajo najboljše razmerje med ceno in kvaliteto na tržišču, v Srbiji pa se dodeljuje od leta 2013.

"Ta nagrada pomeni še eno potrdilo več,  da je Grand kava vedno misli na svoje potrošnike in da ji največ pomeni njihovo zadovoljstvo," so sporočili 
iz Grand kave.
 

 Grand kava v finalu za nagrado Epica


V izboru kreativnih rešitev za nagrado Epica, je tudi najnovejša TV reklama za Grand kavo Gold, agencije FCB Afirma.

"V konkurenci med več tisoč prijavljenimi deli iz 70 držav je kampanja „En sam je krog okoli skodelice Grand kave", agencije FCB AFirma. To je edino komercialno podjetje iz Srbije, ki se je prebilo v ožji izbor za nagrade, iz Adriatik regije pa imajo to čast le še štiri,"so zapisali v sporočilu za javnost


Nazaj
 


 
 
 
back to top