IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 26.06.2017 || V Reckitt Benckiserju preučujejo možnost prodaje svojega živilskega poslovanja  |  Ultramaratonski tek Sladkih6 ponovno v Sladkem Vrhu  |  RAZISKAVA: Kako postati h kupcu usmerjeno podjetje v digitalnem svetu?  |  Fontana v Žalcu julija dodaja štiri nove okuse piva  |  Trg cigaret bo do leta 2021 beležil večmilijardno izgubo  |  Costco odprl prvo trgovino na francoskih tleh  |  ZANIMIVOST: Genovsko letališče pesta ne dojema več kot tekočino  |  V Philip Morrisu zahtevajo, da se cigarete ne podražijo  |  Skupščina Palome potrdila iztisnitev malih delničarjev  |  Znani rezultati ocenjevanj kakovosti AGRA 2017 (meso, mlečni izdelki, sokovi)  |  Danes Tušev tek barv v Ljubljani  |  Po odstopu Nabergoja je Kobal novi predsednik uprave Mlinotesta  |  Sodobno prenovljen Tuš market Kungota ob odprtju postregel z novostmi  |  Aldi začel z dostavo neživilskih izdelkov  |  Mercator zaključil srečanja manjših proizvajalcev in lokalnih zadrug  |  Mercadona zaščitila blagovne znamke na Portugalskem  |  Rekorden delež prodaje lastnih blagovnih znamk v devetih državah  |  Atlantic Grupa si je iz Droge Kolinske izplačala skoraj 15 milijonov evrov dividend  |  Sberbank že prodaja petinski delež Mercatorja  |  Nama skoraj ves bilančni dobiček za dividende  |   ||
   

Srbija: Best Buy Award za Grand kavo instant

13.11.2015

"Grand kafa instant" je dobitnik nagrade Best Buy Award 2015/2016 Millenials Serbia, v kategoriji instant kave.

 
Po mnenju potrošnikov imajo izdelki "Grand kafa instant" najboljše razmerje med ceno in kvaliteto na tržišču Srbije. Ta nagrada potrjuje, da so potrošniki  prepoznali, da je Grand kava posvečena njihovim potrebam in uživanju v priljubljenih kombinacijah instant napitkov.  

Raziskovanje na katerega osnovi se podeljuje ta nagrada izvaja mednarodna organizacija ICERTIAS s sedežem v Zurichu. Ocenjujejo mnenja in percepcijo potrošnikov o proizvajalcih, ki ponujajo najboljše razmerje med ceno in kvaliteto na tržišču, v Srbiji pa se dodeljuje od leta 2013.

"Ta nagrada pomeni še eno potrdilo več,  da je Grand kava vedno misli na svoje potrošnike in da ji največ pomeni njihovo zadovoljstvo," so sporočili 
iz Grand kave.
 

 Grand kava v finalu za nagrado Epica


V izboru kreativnih rešitev za nagrado Epica, je tudi najnovejša TV reklama za Grand kavo Gold, agencije FCB Afirma.

"V konkurenci med več tisoč prijavljenimi deli iz 70 držav je kampanja „En sam je krog okoli skodelice Grand kave", agencije FCB AFirma. To je edino komercialno podjetje iz Srbije, ki se je prebilo v ožji izbor za nagrade, iz Adriatik regije pa imajo to čast le še štiri,"so zapisali v sporočilu za javnost


Nazaj
 


 
 
 
back to top