IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 23.10.2017 || KOMENTAR: Ob nedeljah samo še v majhne trgovine?  |  Gorivo opolnoči nekoliko cenejše  |  Hrvaška izdala mednarodno tiralico za Ivico Todorićem, ki naj bi bil v Švici  |  V sredo 11. Strateška konferenca o trgovini TZS  |  Jutri 3. FMCG Summit Zagreb   |  V četrtek Sarajevo Marketing Summit   |  Stoti Spar v Štepanjskem naselju nared za četrtkovo otvoritev  |   Gomex prispel tudi v Bački Gračac  |  Podjetje Maister z novo pivovarno v Kamniku  |  Poraba mineralnih gnojil upada  |  Kupci v Continenteju navdušeni nad trgovinskimi znamkami  |  Carrefourju mednarodni nagradi za dve trgovini   |  ZANIMIVOST: Delhaize odprl vrt na strehi svoje trgovine  |  Beenius in iPROM v partnerstvo za oglaševanje na digitalni televiziji  |  Aldi predstavil linijo božičnih dobrot z alkoholom  |  4. in 11. novembra že 15. Martinovanje v Ljubljani  |  Kostić kupuje Mercator-S?  |  Ljubljanske mlekarne lani povečale dobiček  |  24. Zlati boben predstavil zmagovalce  |   Trgovina na drobno septembra navzdol  |   ||
   

Srbija: Best Buy Award za Grand kavo instant

13.11.2015

"Grand kafa instant" je dobitnik nagrade Best Buy Award 2015/2016 Millenials Serbia, v kategoriji instant kave.

 
Po mnenju potrošnikov imajo izdelki "Grand kafa instant" najboljše razmerje med ceno in kvaliteto na tržišču Srbije. Ta nagrada potrjuje, da so potrošniki  prepoznali, da je Grand kava posvečena njihovim potrebam in uživanju v priljubljenih kombinacijah instant napitkov.  

Raziskovanje na katerega osnovi se podeljuje ta nagrada izvaja mednarodna organizacija ICERTIAS s sedežem v Zurichu. Ocenjujejo mnenja in percepcijo potrošnikov o proizvajalcih, ki ponujajo najboljše razmerje med ceno in kvaliteto na tržišču, v Srbiji pa se dodeljuje od leta 2013.

"Ta nagrada pomeni še eno potrdilo več,  da je Grand kava vedno misli na svoje potrošnike in da ji največ pomeni njihovo zadovoljstvo," so sporočili 
iz Grand kave.
 

 Grand kava v finalu za nagrado Epica


V izboru kreativnih rešitev za nagrado Epica, je tudi najnovejša TV reklama za Grand kavo Gold, agencije FCB Afirma.

"V konkurenci med več tisoč prijavljenimi deli iz 70 držav je kampanja „En sam je krog okoli skodelice Grand kave", agencije FCB AFirma. To je edino komercialno podjetje iz Srbije, ki se je prebilo v ožji izbor za nagrade, iz Adriatik regije pa imajo to čast le še štiri,"so zapisali v sporočilu za javnost


Nazaj
 


 
 
 
back to top