IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 19.09.2019 || V slabem mesecu trije novi supermarketi Franca v Podgorici   |  V Ljubljani poteka Barcaffè Barista Cup finale  |  Coca-Cola HBC (spet) najbolj trajnostno usmerjena družba za prodajo pijač   |  Danes dražba za zadnje Mipovo premoženje  |  Vinska kraljica Slovenije št. 24 bo...  |  Konec meseca v Sarajevu drugi sejem Halal (VIDEO)  |  Lidl prisoten v Zemunu  |  Študentke razvile novo (sadno) vrsto testenin  |  Hofer vsem prvošolčkom podarja knjigo Bralne značke   |  Za Kraš se zanima tudi podjetnik Šaranović  |  Unilever izdelkom "umetno" podaljšuje rok uporabe  |  V Izolo se vrača festival čilija in čokolade  |  Podjetje Plastika Skaza iz Velenja ima novo vodstvo  |  Bisnode4Excellence 2019 na Brdu pri Kranju  |  Edeka v širši projekt eko ponudbe in izdelkov brez mikro plastike   |  Vlada razmišlja o trošarinah na e-cigarete  |  Carrefour nagrajuje, če pripelješ prijatelja  |  Zaščitili geografski imeni Oblačinska višnja in Ariljska malina  |  Prva prosta nedelja 20. oktobra  |  Zgornja meja pri brezstičnem plačilu kmalu 25 evrov   |   ||
   

Slovenija: Barcaffèju nagrada za najbolj zaupanja vredno blagovno znamko kave

22.05.2019
Po raziskavi Trusted Brand 2019 je Barcaffè že 13. leto zapored postala najbolj zaupanja vredna blagovna znamka kave v Sloveniji. Nagrada potrjuje vodilni položaj blagovne znamke Barcaffè na slovenskem trgu in je dokaz, da Slovenci cenimo kakovost in prefinjenost okusa kave.
 
 
Slavnostna podelitev je potekala v četrtek, 16. maja 2019, v Klubu Cankarjevega doma, kipce za najbolj zaupanja vredne blagovne znamke pa so podelili v 33-ih kategorijah.
 
Letošnja raziskava, ki je potekala pod okriljem revije Reader's Digest Slovenija, je prinesla pomembno novost, saj nagrad tokrat niso izbirali le naročniki revije Reader's Digest, temveč so raziskavo prvič razširili na reprezentativni vzorec celotne populacije v Sloveniji.     

Pri Barcaffèju se zavedajo, da lahko le s stalnim razvojem in inovacijami sledijo trendom in stalno spreminjajočim se potrebam potrošnikov na vse zahtevnejšem trgu kavnih izdelkov. Njihova prizadevanja gredo zato v smeri zagotavljanja širokega spektra edinstvenih kavnih mešanic, s katerimi zadovoljujejo želje in potrebe tudi najbolj zahtevnih ljubiteljev kave.


Nazaj
 


 
 
 
back to top