IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 12.12.2019 || Na današnjo skupščino Petrola vabljena tudi nekdanja uprava  |  Danes vrata odprla trgovina Lidl v Ormožu  |  Carrefour v Bruslju predstavil nov koncept "trgovina+restavracija"  |  Skupina Mercator v letu 2020 načrtuje odprtje 28 novih trgovin  |  Coca-Cola s partnerji letos donirala 67.000 evrov za tri dobre namene  |  AB InBev predstavil pivske steklenice z vgravirano etiketo  |  Veliko večje potrebe po hrani  |  Najbolj priljubljeno božično reklamo ima Tesco (VIDEO)  |  Na prodaj dragocena zbirka viskijev Goodinga, ki je (pred tem) prodal Pepsi   |  Skupina Lonia prevzela podravskega trgovca Sloga  |  Evropski simpozij hrane marca prihaja v Ljubljano  |  Vino iz Sremskih Karlovcev zadišalo kitajskim vlagateljem  |  Konzumove trgovine na božič in novo leto zaprte  |  Berločnik očitke NS Petrola zavrača  |  Predstavljen (električni) tovornjak Nikola TR  |  Smernice o ozemeljski veljavnosti GDPR   |  V Hiši penin Istenič svoje izdelke predstavilo 18 vinarjev   |  Wojciechowski napovedal dvig kakovosti kmetijskih izdelkov  |  ZANIMIVOST: Reynoldsov oglas za gin Aviation v oglaševanju nečesa drugega (VIDEO)  |  Ahold Delhaize investira 480 milijonov USD v verigo oskrbe   |   ||
   

Slovenija: Barcaffè navdušil na Festivalu kave v Celju

18.03.2019
Od petka do nedelje je na Celjskem sejmu potekal 4. Festival kave SlovenijaV Barcaffeju so lahko na nastop ponosni in so to izpostavili v svojem sporočilu za javnost.
 
Kava Barcaffè, ki je tudi v letošnjem letu prejela naziv: "Najbolj zaupanja vredna blagovna znamka kave v Sloveniji”, je na Festivalu kave v Celju ponovno dokazala, da lahko ljubiteljem kave s svojimi zahtevami po kakovosti, razvojem in vlaganjem v inovacije, ponudi najboljšo kavno izkušnjo. 

Barcaffè je danes ena najbolj prepoznavnih regionalnih blagovnih znamk v kategoriji espresso. Prepoznavnost in uspeh temeljita na uporabi najkakovostnejših vrst kave, ustvarjanju avtentičnih espresso mešanic in večletnemu vlaganju v izobraževanje baristov. 

"Konkurenčnost in vodilno pozicijo na slovenskem trgu ohranjamo s stalno prilagodljivostjo, upoštevanjem najzahtevnejših želja strank, predvsem pa z zagotavljanjem visoke kakovosti kave in vrhunske kontrole samega izdelka. To je eden izmed razlogov, da ostajamo najmočnejša blagovna znamka kave na trgu Slovenije”, je pojasnil Andrej Bele, Generalni direktor strateškega poslovnega področja kava v Atlantic Grupi.

Novi produkti za ljubitelje kave

Obiskovalci Festivala kave v Celju so lahko svoje brbončice razvajali ob poskušanju nove espresso kavne mešanice Barcaffè Divino India Single Origin, kar pomeni, da prihaja iz določene države ali regije z značilnim okusom in aromo tega geografskega področja, ter espresso mešanici za gospodinjstvo, Cremoso in Eksperto. Kot novost se je predstavil tudi napitek ColdBrew, pripravljen na način hladne ekstrakcije kave, ki so ga baristi uporabili za pripravo koktejlov, in Barcaffè Lattiato v treh okusih. 

Zabavnih aktivnosti ni manjkalo

Barcaffè razstavni prostor je bil zanimiv tako za ljubitelje kave na splošno, kot profesionalce in lastnike lokalov. Potekale so številne zabavne aktivnosti, predstavljena pa je bila tudi komunikacijska platforma. 

Nazaj
 


 
 
 
back to top