IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 22.02.2020 || Zajc zaenkrat proti novim interventnim ukrepom pri odpadni embalaži  |  Omogočeno poslovanje preko Amazon Europe  |  Gradnja paviljona za Expo v Dubaju poteka po načrtih  |  6. Sarajevo FMCG Summit revije InStore 5.marca  |  V Zagrebu 17.marca 3. FMCG marketinška konferenca revije InStore   |  Marks & Spencer v nadaljnje zapiranje trgovin  |  Walmart se na Japonskem rešuje s spletno prodajo  |  Warren Buffett odkupil 2,3 odstotka Krogerja  |  Za vinsko klet Plantaže lansko leto med najslabšimi  |  Lonia se je digitalizirala s pomočjo platforme Glovo  |  Vrednost odkupljenih kmetijskih pridelkov zrasla za skoraj 19 odstotkov  |   V Ljubljani odprli jubilejni Lidl št.60 (FOTOREPORTAŽA)  |  Vse večja priljubljenost kameljega mleka  |  Paradižnik kar sedemkrat dražji  |  ZANIMIVOST: Kaufland prodaja veganske čevapčiče  |  V NTL vstopile tri nove članice - Dergez, Sonik in Robin  |  V Nišu položili temeljni kamen za gradnjo Delta planeta  |  Alarmantno stanje z (embalažnim) odpadom  |  Potrošniki februarja spet slabše razpoloženi  |  V Žitu odslej lahko nakupujete s kriptovaluto (VIDEO)  |   ||
   

Hrvaška: Badel 1862 prevzema žgane pijače od Dalmacijavina

23.01.2020
Podjetje Badel 1862 po poročanju portala Jutarnji.hr prevzema žgane pijače družbe Dalmacijavino. Blagovne znamke omenjenega podjetja bodo proizvajali v svojem obratu Vinoploda v Šibeniku, medtem ko se bo podjetje Dalmacijavino sedaj ozko specializiralo na vina in oranžado Pipi.
 




"Badel 1862 je dosegel končni dogovor z družbo Dalmacijavino o prevzemu intelektualne lastnine nad blagovnimi znamkami žganih pijač ter znane splitske družbe," piše v sporočilu za javnost. Dogovor so sklenili 15. januarja, so še povedali pri Badel 1862, o podrobnostih posla pa niso želeli spregovoriti. Proizvodnja in polnenje teh izdelkov se tako spet vrača v Dalmacijo.
 
"S prevzemom Pelinkovca, Travarice, Orahovca in ostalih blagovnih znamk Dalmacijavina, Badel 1862 s tem še krepi svoj vodilni položaj proizvajalca žganj na Hrvaškem," sporočajo s sedeža Badela v Zagrebu.Dodajajo, da je po prevzemu Vinoploda ta posel z družbo Dalmacijavino logično nadaljevanje, s čimer so združili del proizvodnje žganih pijač in tako postajajo tudi močan udeleženec na mednarodnem trgu.
 
S poslom je zadovoljen tudi direktor Dalmacijavina Luka Diel Zadro, ki pojasnjuje, da je Badel 1862 sicer prevzel blagovne znamke, dočim vsa infrastruktura, torej proizvodni obrat, klet in skladišča, ostajajo v lasti Dalmacijavina.
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top