IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Nedelja, 31.05.2020 || Od jutri možnost rezervacij za Teden restavracij  |  Zadnji sklepi vlade o uporabi ukrepov glede bolezni COVID-19 , maske še naprej...  |  Luka Koper v prvem četrtletju s polovico nižjim čistim dobičkom  |  DARKO LUKIĆ: 19.junija 1.FMCG webinar za prodajne in marketinške profesionalce  |  Od sredine junija postopno opuščanje nošenja zaščitnih mask  |  Turistični boni za vse  |  Haribo dobil gradbeno dovoljenje za tovarno v Wisconsinu  |  Od jutri odprti še bari in restavracije, konec omejitve potovanj po državi  |  Tuš odprl priročni market v Petrovčah  |  Spletno nakupovanje živil doseglo 13 % skupnega deleža  |  Porazno leto za proizvajalce šampanjca  |  Mak Zara s prvim izvozom na Nizozemsko  |  5. spletno srečanje slovenskega turizma  |  Plantaže iščejo vsaj 400 sezonskih delavcev  |  Janša:" Kaže, da bo prepričljiva večina zato, da so trgovine ob nedeljah zaprte"  |  Altbauer:"Odprtje zdravilišč odvisno tudi od interesa gostov"  |  Inflacija v območju z evrom maja 0,1-odstotna  |   Odprtje nove trgovine Jager v Selnici ob Dravi 18.junija  |  Sindikati:"Trgovine, ki nameravajo v nedeljo odpreti vrata kršijo zakon"  |  Lah: "Predlog nedeljskega zaprtja trgovin obvezno na Ekonomsko-socialni svet!"  |   ||
   

Nemčija: BASF s trajnostno strategijo kmetijstva

10.10.2019
Oddelek kmetijskih rešitev podjetja BASF cilja na večji tržni delež in rast za eno odstotno točko nad kmetijskim trgom. Cilj oddelka je 50-odstotno povečanje prodaje do leta 2030. Ta bo v veliki meri prispeval k cilju Skupine BASF, in sicer k prodaji v vrednosti 22 milijard evrov do leta 2025. 
 
"BASF se po vsem svetu sooča z naraščajočimi zahtevami kmetov, regulatorjev in potrošnikov, ki si želijo večjega prispevanja v družbi, tako v finančnem, družbenem kot okoljskem smislu. S svojo strategijo razvoja kmetijstva, ki temelji na inovacijah, odgovarjamo na ta izziv z osredotočanjem na potrebe kupcev in družbe. Verjamemo, da bomo našli pravo ravnovesje za uspeh – za kmete, kmetijstvo in prihodnje generacije," je dejala Saori Dubourg, članica nadzornega sveta na dnevu Capital Markets Day v Kmetijskem inovativnem centru BASF v Gentu, v Belgiji.

Strategija razvoja kmetijstva podjetja BASF temelji na inovacijah, ki kmetom omogočajo zadovoljitev potreb rastoče populacije in spopadanje z izzivi, kot so omejena orna zemlja, nevarnost bolezni in klimatske spremembe. Inovacijski načrt podjetja BASF za kmetijstvo podpira povečanje proračuna za raziskave in razvoj na približno 900 milijonov evrov v letu 2019. Do leta 2028 bo BASF predstavil več kot 30 novih produktov s prodajnim potencialom več kot 6 milijard evrov.
 
Ti vključujejo več kot osem aktivnih sestavin kot tudi edinstvene učinkovine in visoko uspešna semena hibridne pšenice, soje, oljne ogrščice, bombaža in zelenjave. BASF se s svojo ponudbo za kmete in kmetijsko industrijo aktivno usmerja k trajnostnim rešitvam z vključevanjem trajnostnega razvoja v vse poslovne odločitve in odločitve o portfelju. "Merila trajnostnega razvoja so močno zastopana v našem celotnem procesu raziskav in razvoja z namenom prepoznavanja in nadaljnjega razvoja spojin, ki so koristne tako za kmete kot okolje," je dejal Peter Eckes, predsednik bioznanstvenih raziskav pri podjetju BASF.

Nazaj
 


 
 
 
back to top