IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 18.10.2019 || NA KRATKO: Veliki svetovni trgovci...  |  Plodine v Reki z novim supermarketom  |  Na koprskih Dnevih kmetijstva bodo izpostavljene oljke  |  Vedno več GLS poslovalnic  |  Visoke ameriške carine za evropske izdelke (tudi slovenske)  |  Vitinka odkupuje še ostale delnice Vitaminke  |  Trgovci na strateški konferenci TZS o digitalizaciji, prihodnosti...  |  Estera Lah Poljak v strokovno-organizacijskem odboru Effie Slovenija 2020  |  Kmetica leta 2019 je Marjeta Ročnik iz Prevalj  |  Kava in hrana za hišne ljubljenčke Nestléju okrepila prodajo  |  Spar žaluje - umrl zadnji od ustanovnih članov  |  Praznik pršuta v Tinjanu  |   GIZ Mesne industrije Slovenije za afero "žvepleno mleto meso" krivi trgovce  |  Danes znani nagrajenci na 26. Zlatem bobnu  |  Voli: "Ne bomo podaljševali sobotnega delovnika"  |  Prihaja najslajši ljubljanski festival čokolade  |  Danes in jutri 26. Zlati boben   |  Po 13. strateški konferenci o trgovini na Brdu pri Kranju  |  Spar zagnal akcijo "Nič ne bo ostalo" (VIDEO)  |  "Alibaba zajezi 300 milijonov hekerskih napadov na dan!"  |   ||
   

Nemčija: BASF s trajnostno strategijo kmetijstva

10.10.2019
Oddelek kmetijskih rešitev podjetja BASF cilja na večji tržni delež in rast za eno odstotno točko nad kmetijskim trgom. Cilj oddelka je 50-odstotno povečanje prodaje do leta 2030. Ta bo v veliki meri prispeval k cilju Skupine BASF, in sicer k prodaji v vrednosti 22 milijard evrov do leta 2025. 
 
"BASF se po vsem svetu sooča z naraščajočimi zahtevami kmetov, regulatorjev in potrošnikov, ki si želijo večjega prispevanja v družbi, tako v finančnem, družbenem kot okoljskem smislu. S svojo strategijo razvoja kmetijstva, ki temelji na inovacijah, odgovarjamo na ta izziv z osredotočanjem na potrebe kupcev in družbe. Verjamemo, da bomo našli pravo ravnovesje za uspeh – za kmete, kmetijstvo in prihodnje generacije," je dejala Saori Dubourg, članica nadzornega sveta na dnevu Capital Markets Day v Kmetijskem inovativnem centru BASF v Gentu, v Belgiji.

Strategija razvoja kmetijstva podjetja BASF temelji na inovacijah, ki kmetom omogočajo zadovoljitev potreb rastoče populacije in spopadanje z izzivi, kot so omejena orna zemlja, nevarnost bolezni in klimatske spremembe. Inovacijski načrt podjetja BASF za kmetijstvo podpira povečanje proračuna za raziskave in razvoj na približno 900 milijonov evrov v letu 2019. Do leta 2028 bo BASF predstavil več kot 30 novih produktov s prodajnim potencialom več kot 6 milijard evrov.
 
Ti vključujejo več kot osem aktivnih sestavin kot tudi edinstvene učinkovine in visoko uspešna semena hibridne pšenice, soje, oljne ogrščice, bombaža in zelenjave. BASF se s svojo ponudbo za kmete in kmetijsko industrijo aktivno usmerja k trajnostnim rešitvam z vključevanjem trajnostnega razvoja v vse poslovne odločitve in odločitve o portfelju. "Merila trajnostnega razvoja so močno zastopana v našem celotnem procesu raziskav in razvoja z namenom prepoznavanja in nadaljnjega razvoja spojin, ki so koristne tako za kmete kot okolje," je dejal Peter Eckes, predsednik bioznanstvenih raziskav pri podjetju BASF.

Nazaj
 


 
 
 
back to top