IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 13.07.2020 || Nove (regijske) revije InStore tudi na spletu  |  InStore št. 86 pri naslovnikih in na spletu  |  Poročilo MSPA o lanskem nasmehu prodajalcev (še brez mask)  |  Litva v izdajo zbirateljskega digitalnega kovanca  |  Bodo na Otoku prepovedali oglaševanje hitre prehrane?  |  Coop bo v Gävleju odprl svojo prvo trgovino brez osebja  |  V sredo pred sejo Odbora za gospodarstvo o nedeljskem zaprtju trgovin tudi (izjave) SDTS  |  Lani z vlaki prepeljali skoraj 22 milijonov ton blaga  |  Od danes obvezne zaščitne maske tudi v trgovinah  |  Kraš stoodstotni lastnik tovarne keksov Mira  |  Črnogorski duet Who See se je poklonil Nikšićkemu (VIDEO)  |  Jack Ma v zadnjem letu prodal 1,4 odstotka delnic Alibabe  |  Perutnina Ptuj (pandemiji navkljub) ni odpuščala  |  Nova spletna trgovina Erborian  |  Nov Tinex v skopskem naselju Taftalice  |  Kmetje ogorčeni, ker so partnerji iz žitne verige odpovedali pogovore o odkupu  |  Hrvaška dočakala vstop v mehanizem ERM 2  |  Netkove nagrade letos devetim podjetjem in organizacijam  |  Tuš v 18 letih pričaral skoraj 9000 otroških nasmehov  |  Krkinim delničarjem za tretjino višja dividenda kot lani, med nadzorniki tudi Lahovnik  |   ||
   

Slovenija/Hrvaška: Atlantic vlaga 5 milijonov evrov v izolski obrat Argete

21.05.2020
Kot je za Finance povedal član uprave, so pri Atlantic Grupi zelo zadovoljni s poslovanjem v prvem letošnjem četrtletju. "Argeta je ena naših najboljših znamk, zadnja leta njeno prodajo v povprečju letno povečamo za najmanj deset odstotkov," je poudaril.
 
 
"Kljub napovedani gospodarski krizi in zmanjšanju porabe ter številnim neznankam, ki jih prinašata, smo optimistični tudi za naprej. Naš cilj je, da ohranimo vsa delovna mesta, iščemo še nekaj novih sodelavcev, za 15 odstotkov bomo letos razširili proizvodne zmogljivosti argete. Prav tako ne bomo rezali naložb v blagovne znamke. Smo trženjsko naravnano podjetje, s porabnikom v osrčju svojega poslovanja, in verjamemo, da bomo potrebe kupcev razumeli in se jim prilagajali tudi v prihajajočih mesecih in letih," je povedal Enzo Smrekar, član uprave Atlantic Grupe in glavni direktor Atlantic Droga Kolinske.
 
Atlantic Grupa je v prvem četrtletju ustvarila 170,8 milijona evrov prihodkov od prodaje oziroma 12,2-odstotno rast v primerjavi z istim predlanskim obdobjem. Dobiček iz poslovanja je večji za 15,4 odstotka in znaša 16,2 milijona evrov, neto dobiček pa za 10,6 odstotka in ga je 11,9 milijona evrov.
 
"Četrtletje je na vseh ravneh zaznamovala pandemija COVID-19, z novim koronavirusom se šele učimo živeti in poslovati. Večjih negativnih vplivov na naše poslovanje ni imel, razen ustavitve prodaje v turizmu zaradi zaprtja hotelov in lokalov, zmanjšanja porabe v segmentu konzumacije na poti (on the go) in tako imenovanih impulzivnih nakupov – sem sodijo izdelki, ki so postavljeni ob blagajnah," dodaja Smrekar.
 
V prvem četrtletju so na rast prihodkov od prodaje Atlantic Grupe najbolj vplivali delikatesni namazi z 38,9-odstotno rastjo, tu ima daleč največji delež slovenska argeta ter donat MG z 12,5-odstotno rastjo. Segment kava, tu je najmočnejši barcaffè, je dosegel 5,4-odstotno rast.

"Argeta je ena naših najboljših znamk, zadnja leta njeno prodajo v povprečju letno povečamo za najmanj deset odstotkov. Tudi zdaj, ko je povpraševanje pod pritiskom, z argeto uresničujemo prodajne načrte, ki smo jih začrtali še pred izbruhom novega virusa. Da bi lažje dohajali povpraševanje, moramo povečati proizvodne zmogljivosti tovarn v Izoli in Sarajevu. Opremo za Izolo smo naročili že lani, za namestitev novih linij pa je treba proizvodnjo za šest tednov ustaviti. Sprva smo to želeli opraviti letos aprila, a nam je koronavirus prekrižal načrte. Trenutno še proučujemo, ali bomo 5-milijonsko naložbo, ki nam bo prinesla za 15 odstotkov večje zmogljivosti, izpeljali avgusta ali konec leta," je še povedal prvi mož Droge Kolinske in dodal, da bodo letos zaposlili 15 novih sodelavcev.
 
Argeta vse močnejša v Avstriji in Švici

"Kako se bodo spremenile potrošniške navade, še ne vemo. Ne vemo, kakšen bo vpliv nedeljskega zaprtja trgovin, koliko bo turistov, kako bo z vračanjem zdomcev, ki poleti v regiji precej vplivajo na porabo … Iz prejšnje recesije smo se naučili, da v krizi ljudje postanejo previdni, ne odločajo se za novosti, odlagajo nakupe, ki niso nujni. Kupci se vračajo k tradicionalnim stvarem, k takim, ki jim pomenijo varnost, stabilnost, k zanesljivim znamkam, ki jih poznajo morda še iz otroštva. Hkrati so zelo cenovno občutljivi. V takih časih gre tradicionalno dobro poceni izdelkom in cenejšim trgovinskim blagovnim znamkam. Dobro pa gre tudi tradicionalnim, močnim in zaupanja vrednim znamkam z izrazitimi tržnimi deleži, kot so naše. Argeta ima po raziskavi AC Nielsen v Sloveniji 48-odstotni vrednostni tržni delež, v Avstriji 38-odstotnega, na Hrvaškem in v Švici tretjinskega, znamka Barcaffè ima v Sloveniji 60,5-odstotnega, Cockta ima med kola pijačami v Sloveniji 16,2-odstotni delež, Donat Mg ima v Sloveniji 42,4-odstotni tržni delež. Tako kot se v krizi zmanjša srednji sloj, jo tudi v trgovini najslabše odnesejo tisti, ki so vmes. Tako je bilo v prejšnji krizi in predvidevamo, da bodo kupci tokrat ravnali podobno," je za Finance med drugim povedal Smrekar.


Nazaj
 


 
 
 
back to top