IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Nedelja, 22.07.2018 || Potrjen projekt:" Modra frankinja - žametno vino Posavja!;  |  Št. 66. revije InStore že na poti k prejemnikom, kmalu tudi v elektronski obliki  |  Neugodno vreme lani oklestilo pridelek ekološkega sadja  |  Pridelovalci zelenjave želijo vstopiti v shemo izbrane kakovosti   |   Vodenje marketinga v podjetju Skaza prevzela Jasna Potisek  |  Gefco za svojo inovativno rešitev prejel nagrado "Innovation Leader"  |  Izmenjevalnica po petih letih zbrala 9 ton donacij  |  Walmart se povezuje z Microsoftom  |  Naziv "Evropska gastronomska regija" leta 2021 Sloveniji  |  Nova Korab Tirnica v skopski četrti Crniče  |  V Pekingu nakupe dostavi kar robotska kocka  |  Skupina mladih Slovakov iz vozičkov kradla torbice  |  Panvita odprla nov Ave mesni center v Mariboru  |  Priložnost slovenskih podjetij za preboj v trgovine skupine Rewe  |  Unilever v prvi polovici leta zmanjšal prihodke in dobiček  |  Domaćico uživala cela Rusija, prodaja se je doma podvojila  |  Cigarete večine proizvajalcev so se podražile  |  Prenovljena trgovina Tuš v Murski Soboti  |  Predlani nižja registrirana poraba alkohola  |  Lidl poskrbel za parkirna mesta nogometnih reprezentantov  |   ||
   

Hrvaška/ZDA: Atlantic Grupa je v ZDA začela s proizvodnjo paštete Argeta

17.11.2017
Hrvaška družba Altantic Grupa je tudi v ZDA začela s proizvodnjo enega svojih najbolj prodajanih izdelkov, paštete Argeta. Ekskluzivna proizvodnja za severnoameriški trg bo potekala v tovarni v mestu Harrisburg v Pensilvaniji.
 
 
V prvem letu naj bi prinesla tri milijone dolarjev prihodkov, so sporočili iz Atlantica. Po začetku proizvodnje, ki so jo vzpostavili v sodelovanju z ameriškim podjetjem Brother&Sister v Harrsiburgu, bo do konca leta sledila intenzivna oglaševalska kampanja in distribucija Argete na približno 2000 prodajnih mestih v ZDA in Kanadi, so v sporočilu za javnost zapisali v Atlanticu.
 
Glavni direktor strateškega poslovnega področja Delikatesni namazi Atlantic Grupe Enzo Smrekar (na spodnji fotografiji), je poudaril, da so strategijo širitve zunaj Evrope skrbno načrtovali, potem ko je internacionalizacija Argete uspešno potekala v Zahodni Evropi.
 
"Ne pretiravamo, če rečemo, da je Argeta največja znamka paštete na svetu, saj se, gledano posamično, med številnimi blagovnimi znamkami paštet prav Argete proda največ. Skozi desetletja skrbi za kakovost in stalnih inovacij v ponudbi je Argeta po vsej jugovzhodni Evropi postala tudi sinonim za najboljšo pašteto. Kot eden nosilcev procesa internacionalizacije v celotni Atlantic Grupi smo se odločili za pogumno in velikopotezno, vendar dobro načrtovano in realno strategijo širitve tudi zunaj Evrope, kjer smo se že uspešno uveljavili."
 
Dodal je, da ima Argeta 37-odstotni tržni delež v Avstriji, skoraj 30-odstotni delež v Švici ter desetodstotnega v Nemčiji in na Švedskem.Kot je znano, se Argeta izdeluje samo iz kakovostnih kosov mesa brez stranskih proizvodov mesne industrije, se ponaša z uglednimi mednarodnimi certifikati kakovosti ter ne vsebuje konzervansov niti katerih koli drugih aditivov.
 
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top