IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 15.12.2017 || Združenje Agrokorjevih dobaviteljev bo vodil prvi mož Podravke  |   Kostić že nadzira Gorenjsko banko  |  Mlinotest prevzel trgovino v Sv. Antonu  |  Odprli 51. trgovino Lidl v Grosuplju  |  ZANIMIVOST: Med iz Porscheja  |  Barcaffe z novim trening centrom v Ljubljani  |  Med najboljšimi pivi na svetu tudi ajdovski Quantum  |  Rast prodaje Metro Cash & Carry   |  V Grosuplju svečano ob otvoritvi Lidla   |  Mercator danes odprl prenovljeno trgovino v Idriji   |  Zlatna džezva, Tops, Oaza, Tajna in Zlatni puder na policah v Katarju   |  Atlantic Grupa prevzela distribucijo Red Bulla v Srbiji  |  Pet Agrokorjevih podjetij z dobičkom, tri z izgubo  |  Propadel poskus prepovedi kebaba s fosfati v EU-ju  |  Vlada sprejela predlog Zakona o kmetijstvu o nedovoljenih praksah v agroživilski verigi  |  Veriga Eataly se bo prihodnje leto uvrstila na milansko borzo  |   Coca-Cola HBC se pogaja z MB Impexom  |   Heineken z naložbo v tovarno v Jaenu  |   Odprt nov Tommy supermarket v Šibeniku  |  Vrhunski kuharji prisegajo na meso izbrane kakovosti  |   ||
   

Hrvaška/ZDA: Atlantic Grupa je v ZDA začela s proizvodnjo paštete Argeta

17.11.2017
Hrvaška družba Altantic Grupa je tudi v ZDA začela s proizvodnjo enega svojih najbolj prodajanih izdelkov, paštete Argeta. Ekskluzivna proizvodnja za severnoameriški trg bo potekala v tovarni v mestu Harrisburg v Pensilvaniji.
 
 
V prvem letu naj bi prinesla tri milijone dolarjev prihodkov, so sporočili iz Atlantica. Po začetku proizvodnje, ki so jo vzpostavili v sodelovanju z ameriškim podjetjem Brother&Sister v Harrsiburgu, bo do konca leta sledila intenzivna oglaševalska kampanja in distribucija Argete na približno 2000 prodajnih mestih v ZDA in Kanadi, so v sporočilu za javnost zapisali v Atlanticu.
 
Glavni direktor strateškega poslovnega področja Delikatesni namazi Atlantic Grupe Enzo Smrekar (na spodnji fotografiji), je poudaril, da so strategijo širitve zunaj Evrope skrbno načrtovali, potem ko je internacionalizacija Argete uspešno potekala v Zahodni Evropi.
 
"Ne pretiravamo, če rečemo, da je Argeta največja znamka paštete na svetu, saj se, gledano posamično, med številnimi blagovnimi znamkami paštet prav Argete proda največ. Skozi desetletja skrbi za kakovost in stalnih inovacij v ponudbi je Argeta po vsej jugovzhodni Evropi postala tudi sinonim za najboljšo pašteto. Kot eden nosilcev procesa internacionalizacije v celotni Atlantic Grupi smo se odločili za pogumno in velikopotezno, vendar dobro načrtovano in realno strategijo širitve tudi zunaj Evrope, kjer smo se že uspešno uveljavili."
 
Dodal je, da ima Argeta 37-odstotni tržni delež v Avstriji, skoraj 30-odstotni delež v Švici ter desetodstotnega v Nemčiji in na Švedskem.Kot je znano, se Argeta izdeluje samo iz kakovostnih kosov mesa brez stranskih proizvodov mesne industrije, se ponaša z uglednimi mednarodnimi certifikati kakovosti ter ne vsebuje konzervansov niti katerih koli drugih aditivov.
 
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top