IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 10.07.2020 || Med avtohtonimi izdelki s Paga poleg sira tudi konoplja?  |  Letno poročilo GZS za leto 2019  |  Nestlé "Incredible" spremenil v "Sensational" burger  |  Jeseni odprtje nakupovalnega centra Galerija Beograd  |  Kmetje podorali na desetine ton solate  |  Tedeschi in Stanković "iz oči v oči" na Weekend Media Festivalu v Rovinju  |  Stokomak odprl trgovino v Ohridu  |  Tönnies znova odprl obrat (vendar le za uradne osebe)  |  Mastercard: "Med karanteno močno narasla lokalna potrošnja"  |  Maske bodo obvezne v vseh zaprtih prostorih  |  Kmalu odprtje največjega Bingovega nakupovalnega središča v BiH  |  Amazon iz ponudbe umaknil vse artikle ekipe Washington Redskins  |  Amazon odpira (nove) brezgotovinske supermarkete (VIDEO)  |  Kmalu nova trgovinica na gradu Podsreda  |  Gomex povsem prenovil objekt v Vršcu   |  Jana 800 je nova (omejena) etiketa  |  Fama praznuje 30.rojstni dan v novih prostorih uprave  |  V Gorenju razvojni center za kuhalne in pomivalne aparate skupine Hisense  |  Nove (regijske) revije InStore tudi na spletu  |  Mlekarna Celeia v poletje s svežino Kraljičinega jogurta  |   ||
   

Japonska/Avstralija: Asahi zaključil 10-milijardni prevzem Carlton & United Breweries

03.06.2020
Največji pivovar na svetu AB InBev, je zaključil prodajo avstralske hčerinske družbe Carlton & United Breweries (CUB), kar bo brazilsko-belgijskemu koncernu prineslo 16 milijard avstralskih dolarjev (10,04 milijarde evrov). CUB je odkupil japonski velikan, skupina Asahi Holdings.
 
 
Posel bi morali skleniti že v začetku tega leta, a so avstralski organi za zaščito konkurence skrbno pregledali, da ne bi po nakupu slučajno prišlo do monopola v kategoriji jabolčnih vin. Japonski Asahi je v seriji nakupov, saj so pred tem januarja lani zaključili prevzem britanske pivovarne Fuller's, že pred tem jim je v Evropi uspelo kupiti blagovni znamki piva Peroni in Grolsch.
 
AB InBev, ki slovi po blagovnih znamkah Stella Artois, Budweiser in Corona, ima več kot 100 milijard dolarjev dolga, kar je med drugim posledica nakupa družbe SABMiller iz leta 2016. Koncern je leta 2018 ustvaril 5,90 milijarde evrov čistega dobička, kar je bilo 14,7 odstotka manj kot leto pred tem. 


Nazaj
 


 
 
 
back to top