IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 14.04.2021 || Bitcoin prvič presegel vrednost 62.000 dolarjev  |  Spletni FMCG Marketing Summit 2021 hrvaške revije InStore bo 18.maja  |  Odpovedali številne protikoronske ukrepe  |  Na Goričkem zasadili 1200 jablan starih sort  |  Sanofi z obsežno investicijo v azijsko tovarno  |  Italijanska različica "Whole Foods-a" razširja svoje omrežje  |  Minister Podgoršek na terenskem ogledu stanja po pozebi  |  ZANIMIVOST: Hladnemu mleku v čaju prednost pred vročo vodo  |  Kipper nadaljuje z "eksplozijo" otvoritev  |  Amazon predstavlja novo blagovno znamko Aplenty  |  Carnex na sejmu Prodexpo v Moskvi  |  V Pomurskih mlekarnah letos pričakujejo 10-odstotno rast  |  Vero v Skopju začenja s storitvijo Vero Drive  |  "Wine EnoGastro Vip Event" z novim imenom  |  Mercator v iskanju najboljšega peciva   |  Migros uvaja Nutri-Score oznake za svoje PL proizvode  |  Waitrose in John Lewis se predstavljata s hrano iz Levanta  |  Predstavniki gostinstva in turizma pričakujejo pomoč panogi  |  Delavci Amazona v Alabami brez sindikata  |  Skupščina Štajerske gospodarske zbornice   |   ||
   

Japonska: Asahi prodaja bogat kitajski delež poslovanja

22.12.2017
Največji japonski pivovar Asahi se strinja z odprodajo deleža v kitajski pivovarni Tsingtao Brewery in sicer bo to za okoli 941 milijonov ameriških dolarjev deleža romalo v roke kitajske korporacije Fosun Group.
 
 
Bogat delež, ki - preračunano v nam bolj domačo valuto - znaša skoraj slabih 800 milijonov evrov, pomeni petino celotne "pogače" Asahija v tretjem največjem kitajskem proizvajalcu piva, so v sredo sporočili iz japonske družbe. Pivovarna Tsingtao je bila do leta 2009 v rokah trenutno največjega svetovnega pivovarja AB InBev. Takrat ga je Asahi kupil za 667 milijonov dolarjev (562 milijonov evrov).
 
Kitajska korporacija Fosun ima jasen načrt vlaganja v kategorije, ki jih povezujejo z naslednjimi tremi stebri: "bogastvo, zdravje in sreča", ki zagotavljajo dobrine in storitve družinam kitajskega srednjega razreda. Za Fosun je to doslej največja investicija na področju dobrin široke porabe.
 
Poleg tega je družba tik pred nakupom italijanske znamke perila La Perla, julija pa so za 732 milijonov dolarjev prevzeli francoskega proizvajalca margarine St Hubert. Široko razvejanost poslovanja kaže tudi njihovo lastništvo izraelske blagovne znamke ličil Ahava in grške modne blagovne znamke Folli Follie.
 
 


Nazaj
 


 
 
 
back to top