IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 12.08.2020 || 29.SOF 10. septembra v Ljubljani  |  Eurospin jutri odpira najprej v Zadru!  |  ZANIMIVOST: Proizvajalec sladoleda Ben&Jerry's s koristnimi nasveti  |  Označevalni stolp Ikee v Ljubljani že postavljen  |  Prvi mož Appla Tim Cook med milijarderji  |  MKGP:"Pravice potrošnika: Pravica do varne hrane"  |  MKGP:"Pravice potrošnika: Pravica do obveščenosti"  |  Pitje alkohola med mladostniki upada, a še vedno nad mednarodnim povprečjem  |  Ministrstvo: "Mladi kmetje so ključni nosilci razvoja podeželja"  |  Carrefour kartice zvestobe omogočil na aplikaciji Wallet  |  Whole Foods zagnal projekt Home Ec 365 (VIDEO)  |  FMI: "Obeta se bliskovit vzpon v kategoriji športne prehrane"  |  Swisslion ponudbo za prevzem Agroploda razglasil za uspešno  |  Bingo zelenjavo pridobiva iz lastnih rastlinjakov blizu Tuzle  |  Aleya Sky na praznik s spremenjenim delovnim časom  |  Združeno kraljestvo zaradi covid-19 tudi uradno v recesiji  |  Despar Italija predstavil Despar Veggie  |  Unovčenih za skoraj 50 milijonov evrov turističnih bonov  |  PUL okrepila dobiček, zaradi epidemije v prilagoditev proizvodnje in investicij  |  Agencija Spirit prejela 156 vlog za okoli 1,34 milijona evrov sofinanciranja  |   ||
   

Japonska: Asahi prodaja bogat kitajski delež poslovanja

22.12.2017
Največji japonski pivovar Asahi se strinja z odprodajo deleža v kitajski pivovarni Tsingtao Brewery in sicer bo to za okoli 941 milijonov ameriških dolarjev deleža romalo v roke kitajske korporacije Fosun Group.
 
 
Bogat delež, ki - preračunano v nam bolj domačo valuto - znaša skoraj slabih 800 milijonov evrov, pomeni petino celotne "pogače" Asahija v tretjem največjem kitajskem proizvajalcu piva, so v sredo sporočili iz japonske družbe. Pivovarna Tsingtao je bila do leta 2009 v rokah trenutno največjega svetovnega pivovarja AB InBev. Takrat ga je Asahi kupil za 667 milijonov dolarjev (562 milijonov evrov).
 
Kitajska korporacija Fosun ima jasen načrt vlaganja v kategorije, ki jih povezujejo z naslednjimi tremi stebri: "bogastvo, zdravje in sreča", ki zagotavljajo dobrine in storitve družinam kitajskega srednjega razreda. Za Fosun je to doslej največja investicija na področju dobrin široke porabe.
 
Poleg tega je družba tik pred nakupom italijanske znamke perila La Perla, julija pa so za 732 milijonov dolarjev prevzeli francoskega proizvajalca margarine St Hubert. Široko razvejanost poslovanja kaže tudi njihovo lastništvo izraelske blagovne znamke ličil Ahava in grške modne blagovne znamke Folli Follie.
 
 


Nazaj
 


 
 
 
back to top