IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 25.05.2018 || Kmalu nogometno EP vinarjev   |  Predstavitev govornikov na FMCG Summitu Ljubljana  |  Konec tedna festival vrtnic in rozeja v Portorožu  |  Odštevamo: Še en dan do veljave (nove) zaščite osebnih podatkov - GDPR  |  Salus prevzema Sanolabor  |  Letalski prevoznik KLM združil moči z družbo Jacobs Douwe Egberts   |   Aldi odprl 25 trgovin in načrtuje še (prvi) distribucijski center  |  Rast prodaje sira, padec prometa z mlečnimi izdelki  |  Židan: "Hvaležen sem za vsako nabavo, ki jo boste naredili na lokalnem trgu"  |  Amazonov ključ za dostavo v vaše vozilo (VIDEO)  |  Odprt Tommy št. 200   |  Vlada za odprave lanske suše v kmetijstvu namenja sedem milijonov evrov  |  McDonald's v Ljubljani odslej z dostavo  |  Slovenski gin med osmimi najboljšimi žganimi pijačami sveta!  |  Hisense doslej pridobil več kot 22 odstotkov Gorenja  |  Jeronimo Martins bo vso elektriko pridobival iz obnovljivih virov  |  Program FMCG Summit Ljubljana, 7. junij 2018  |  V Beogradu zaključen 5."Marketing Summit" revije InStore in Akademije Financ  |  Skupina Mercator v prvem četrtletju z 9-milijonskim dobičkom iz poslovanja  |  M&S zapira več kot 100 trgovin  |   ||
   

ZDA: Amazonov dan znižanj prinesel 60-odstotno rast prodaje

14.07.2017
Veliki trgovci so si najprej izmislili decembrsko norijo, potem to ni bilo dovolj in je nastopil tako imenovani "črni petek”, za njim "kibernetični ponedeljek”, zdaj pa si je treba izmisliti nove metode, kako privabiti kupca. Amazon ima rešitev: poletni Prime day.
 
 
 
To, kar je kitajski trgovec Alibaba storil z dnevom samskih, ko ponuja številna znižanja, je Amazon posrečeno kopiral s poletnim dnevom znižanj Prime day. Letos je bila na sporedu tretja izvedba, in seveda ni treba posebej poudarjati, da so bili rezultati za ameriškega trgovca enkratni. 
 
Znižanja trajajo 30 ur (10. in 11. julija), prodaja prek spleta pa naj bi presegla "črni petek” in "kibernetični ponedeljek”. Analitiki ugibajo celo o milijardi dolarjev (880 milijonov evrov). Če se bodo te informacije pokazale kot točne, je Amazon lanskoletno prodajo za Prime day povečal za kar 60 odstotkov, poleg tega pa se je veliko novih kupcev naročilo na storitev Amazon Prime, ki omogoča hitrejšo dostavo na dom, in to za 11 dolarjev na mesec.
 
Najbolj prodajan artikel na omenjeni dan znižanja je bil njihov pametni asistent Amazon Echo Dot. Ob vsem skupaj velja poudariti še to, da je bil letošnji Prime day daljši za šest ur in da je Amazon znižanja ponudil v več državah (13).
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top