IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 20.11.2017 || Gorivo opolnoči precej dražje  |  Posvet Javne službe kmetijskega svetovanja  |  Celeia z rekordnim odkupom mleka  |  V Zagrebu odprta nova BIPA poslovalnica - "Špansko - Oranice"  |  Na jutrišnji skupščini Gee spet o delitvi dividend  |  Zadružniki bodo jutri (ponovno) želeli zamenjati Petra Vriska   |  Whole Foods pred zahvalnim dnevom (v četrtek) ponuja popuste Amazonovim premium članom  |   Uspešno zaključen osmi Festival mladega vina vinarne Tikveš   |  Alibaba in Auchan z naložbo v Sun-Art Retail Group  |  Na črni petek bodo "padale" cene v Cityparku  |  Za SEMPL št. 19 kar 89 tekmovalnih prijav  |  Vabilo na četrto FMCG konferenco revije InStore v Beograd 23. novembra  |  Lidlov poslovni hackathon bo jutri  |  AB InBev ustoličil novega direktorja za Severno Ameriko  |  Zajtrk za več kot 260.000 otrok po vrtcih in šolah  |  Sodišče zavrnilo veljavnost lex Agrokor v Sloveniji  |  Atlantic Grupa je v ZDA začela s proizvodnjo paštete Argeta  |  20. Slovenski festival vin odpira vrata   |  Zmagovalec natečaja Lidlov mladi vinar je Jernej Žorž z vinom zelen  |  Mlečno-predelovalni sektor predstavil zaveze odgovornosti  |   ||
   

ZDA: Amazonov dan znižanj prinesel 60-odstotno rast prodaje

14.07.2017
Veliki trgovci so si najprej izmislili decembrsko norijo, potem to ni bilo dovolj in je nastopil tako imenovani "črni petek”, za njim "kibernetični ponedeljek”, zdaj pa si je treba izmisliti nove metode, kako privabiti kupca. Amazon ima rešitev: poletni Prime day.
 
 
 
To, kar je kitajski trgovec Alibaba storil z dnevom samskih, ko ponuja številna znižanja, je Amazon posrečeno kopiral s poletnim dnevom znižanj Prime day. Letos je bila na sporedu tretja izvedba, in seveda ni treba posebej poudarjati, da so bili rezultati za ameriškega trgovca enkratni. 
 
Znižanja trajajo 30 ur (10. in 11. julija), prodaja prek spleta pa naj bi presegla "črni petek” in "kibernetični ponedeljek”. Analitiki ugibajo celo o milijardi dolarjev (880 milijonov evrov). Če se bodo te informacije pokazale kot točne, je Amazon lanskoletno prodajo za Prime day povečal za kar 60 odstotkov, poleg tega pa se je veliko novih kupcev naročilo na storitev Amazon Prime, ki omogoča hitrejšo dostavo na dom, in to za 11 dolarjev na mesec.
 
Najbolj prodajan artikel na omenjeni dan znižanja je bil njihov pametni asistent Amazon Echo Dot. Ob vsem skupaj velja poudariti še to, da je bil letošnji Prime day daljši za šest ur in da je Amazon znižanja ponudil v več državah (13).
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top