IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Nedelja, 24.09.2017 || Sirk: "Le z izgradnjo drugega tira bomo na globalnem logističnem zemljevidu"  |  Zelena luč za Ceto   |  Nova sezona projekta Štartaj Slovenija  |   3. FMCG Summit Zagreb - prijavite se po "first minute" ceni!  |   V Veliki Gorici odprli trgovino Bipa št.94  |  Gefco s poudarkom na nadaljnjem razvoju v regiji Adriatic  |  Obeta se rast lastnih blagovnih znamk   |  Tesco zagnal projekt "Fresh Veg Range", namenjen otrokom  |  Napredek pri povečanju trgovanja s Kitajsko  |  Mlinotest kuhal polento velikanko in odprl vrata obiskovalcem  |  Philip Morris International prehaja na brezdimne izdelke  |  Gorenje na "Expo Niš 2017"  |  Padel svetovni rekord v hitrostnem požiranju rezancev  |  Židan: "Kmetijstvo čakajo težave"  |  25. oktobra 11. Strateška konferenca o trgovini TZS  |  Spar predstavil novo linijo "superfood" napitkov  |  Hy-Vee v čistko pri lastnih blagovnih znamkah  |  Lidl odprl svojo 50. trgovino v Sloveniji  |  Odprt novi Tommy v Vrgovcu  |  Nov regionalni direktor podjetja Mars   |   ||
   

ZDA: Amazonov dan znižanj prinesel 60-odstotno rast prodaje

14.07.2017
Veliki trgovci so si najprej izmislili decembrsko norijo, potem to ni bilo dovolj in je nastopil tako imenovani "črni petek”, za njim "kibernetični ponedeljek”, zdaj pa si je treba izmisliti nove metode, kako privabiti kupca. Amazon ima rešitev: poletni Prime day.
 
 
 
To, kar je kitajski trgovec Alibaba storil z dnevom samskih, ko ponuja številna znižanja, je Amazon posrečeno kopiral s poletnim dnevom znižanj Prime day. Letos je bila na sporedu tretja izvedba, in seveda ni treba posebej poudarjati, da so bili rezultati za ameriškega trgovca enkratni. 
 
Znižanja trajajo 30 ur (10. in 11. julija), prodaja prek spleta pa naj bi presegla "črni petek” in "kibernetični ponedeljek”. Analitiki ugibajo celo o milijardi dolarjev (880 milijonov evrov). Če se bodo te informacije pokazale kot točne, je Amazon lanskoletno prodajo za Prime day povečal za kar 60 odstotkov, poleg tega pa se je veliko novih kupcev naročilo na storitev Amazon Prime, ki omogoča hitrejšo dostavo na dom, in to za 11 dolarjev na mesec.
 
Najbolj prodajan artikel na omenjeni dan znižanja je bil njihov pametni asistent Amazon Echo Dot. Ob vsem skupaj velja poudariti še to, da je bil letošnji Prime day daljši za šest ur in da je Amazon znižanja ponudil v več državah (13).
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top